Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
ÅH NEJ säg inte att du är en liten tös som just läst vingklippt ängel å blivit ett berny-fan! vad jag grundar det på?
1. du försvarar henne
2. du kallar dig mallory knox å natural born killers och girl interrupted är garanterat dina faaaaavoritfilmer
3. andra trådar du skapat: När behöver ett sår sys? Har du försökt ta ditt liv? Att ta sitt liv? etc
strö lite mer glitter i ögonen så hoppas ja att du blir blind! trodde man var tvungen att vara 18 för att regga sig på FB
Haha, ojojoj... Nej, jag har inte precis läst Vingklippt Ängel och nej jag är inget fan av Berny, haha. Jag läste hennes bok 2006.
1. Jag försvarar henne inte, jag tycker bara att den här tråden är lite tramsig.
2. Jag älskar Quentin Tarantino, ja. Jag har sett alla hans filmer. Men jag började inte uppskatta hans filmer pga Vingklippt Ängel och Berny.
3. Ja, jag lider av depression och ibland även självmordstankar. Ja, jag skär mig. Jag är diagnostiserad med recidiverande depression, borderline personlighetsstörning samt tvångsmässig personlighetsstörning.
Haha! Inget glitter i mina ögon inte ;D Och för övrigt är jag 20, född 91.