2014-09-20, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Jag gillar att Andreas svar på det är kort och gott ett "Jaja". "Mannen" är föga svulstig i sina offentliga ömhetsbetygelser till skillnad från Berny, min spontana känsla är att han tycker det är lite pinsamt och att de starka känslorna inte är besvarade.
Eller så har sambon kickat ut honom och han behöver någonstans att bo, därav den snabba inflytten. Sen undrar jag även hur ni, som ändå synat henne så detaljerat, missat att hon retuscherar sina bilder? Det är en enorm skillnad på de oretuscherade och de retuscherade.

Någon sa även att hon tar bilder ut fatgirl angle. Tja, IRL ÄR hon ju stor så jo, det kan stämma.
Citera
2014-09-20, 16:37
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skepparkavaj
Eller så har sambon kickat ut honom och han behöver någonstans att bo, därav den snabba inflytten. Sen undrar jag även hur ni, som ändå synat henne så detaljerat, missat att hon retuscherar sina bilder? Det är en enorm skillnad på de oretuscherade och de retuscherade.

Någon sa även att hon tar bilder ut fatgirl angle. Tja, IRL ÄR hon ju stor så jo, det kan stämma.

Man kan se hur brösten hänger slappt på magen i bernys allt för urringade tröjor, kolla hennes profilbild på facebook t,ex.
Berny är lite spritfet och har nog ingen större ångest över det då det alltid finns några desperata killar som kan ta vem som helst.

Btw, Emma kör gothic style nu mer, pinsamt fult.
Citera
2014-09-20, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Man kan se hur brösten hänger slappt på magen i bernys allt för urringade tröjor, kolla hennes profilbild på facebook t,ex.
Berny är lite spritfet och har nog ingen större ångest över det då det alltid finns några desperata killar som kan ta vem som helst.

goth kan va jävligt snyggt imo men hon failar så grovt..
Citera
2014-09-20, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen

Hennes bild där man ser hennes rumpa ser ut som att hon klätt på sig en morgon,
menglömt byxorna helt.. Vet inte vad som får henne att tro att tjocktröja + yllestrumpor men inget annat är sexigt.
Citera
2014-09-20, 18:57
Medlem
& B har inte kvar Nilas. Gick fort.
Citera
2014-09-20, 18:57
Medlem
roewsvetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nijichou
Hennes bild där man ser hennes rumpa ser ut som att hon klätt på sig en morgon,
menglömt byxorna helt.. Vet inte vad som får henne att tro att tjocktröja + yllestrumpor men inget annat är sexigt.

Vad har vår vän Emma för bloggadress?
Citera
2014-09-20, 19:09
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway

Jag blir spontant väldigt glad att åtminstone en av de oskyldiga hundarna kommit ifrån det otrygga liv Berny har att erbjuda dem. Men vart har Nilas tagit vägen? Jag är eländig på att gräva men det känns som att man vill veta vart Nilas tagit vägen. Har uppfödaren tagit tillbaka honom, okej. Men har Berny sålt honom vidare? Till vem liksom?

Det är inte bara kärleken som går så fort att man blir åksjuk i Bernys liv just nu, allt verkar gå så jävla fort fort fort. Man hinner ju inte bli sur och rasa över en dumhet innan tre nya dykt upp!
Citera
2014-09-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Vad har vår vän Emma för bloggadress?

Detta ärpå hennes instagram - Emmasinners heter hon där.
Finns den inte kvar har anmälan gått igenom!
Citera
2014-09-20, 19:32
Medlem
Kardnialvokals avatar
Jävlar det gick fort att tröttna på Nilas. Fan stackars jävla valp. "Det funkade inte", undrar vad den riktiga anledningen är. Tippar på att Berny blivit irriterad för att han kissat inomhus eftersom hon inte vet hur man sköter en valp. Hoppas han inte blivit för skadad av tiden med henne.
Citera
2014-09-20, 19:37
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Jävlar det gick fort att tröttna på Nilas. Fan stackars jävla valp. "Det funkade inte", undrar vad den riktiga anledningen är. Tippar på att Berny blivit irriterad för att han kissat inomhus eftersom hon inte vet hur man sköter en valp. Hoppas han inte blivit för skadad av tiden med henne.

Jag tror hon tröttnat på honom och behövde pengar.
Citera
2014-09-20, 19:48
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokemeaway

Men vad var det jag sa? "Det fungerade inte". Vad förvånad jag blir. Man förstod från första början att hon inte skulle palla med 2 hundar, sambo, kesolådor, boken och inte att förglömma en grusig hall också och sitt drama whore beteende på en och samma gång. Men för en gång skull har hon iaf gjort det som var bäst.

Så när var det hon skulle vara med i härliga hund och berätta om vilken "erfaren" och "seriös" hundägare hon är trots att hon är psykiskt sjuk?

Hon är uppenbarligen i en alkfas
Senast redigerad av Denosynlige 2014-09-20 kl. 20:04. Anledning: tillägg
Citera
2014-09-20, 19:56
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Jag tror hon tröttnat på honom och behövde pengar.

Hoppas innerligt hunden kommit till ett bra hem och att hon inte sålt den till någon jävla pundare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in