2014-01-20, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alinus
Alltså precis. Hade tio procent av allt det sjuka hon påstått att hon varit med om pga sin familj varit sant, så hade tiotusen ALDRIG varit tillräckligt för att släta över. Jag tror fan hon är psykopat. Och hon vet om det. Usch läskigt.

Sen, om hon och Nicklas var såååååå himla kära och sköt house tillsammans, är det inte väldigt märkligt att de inte fixat en strategi för hur de skulle göra vid en eventuell överdos? Det är väl det minsta man kan begära av en person man älskar, att denne kan ingripa vid livsfara om man är tillsammans?? Men hon kanske inte hade någon användning av Niklas längre, insåg att de skulle punda ihjäls ig tillsammans och därför lät psykopat-B honom dö. Liksom vem vet??
Nja, beror på familjens ekonomi också. Man kan liksom inte be om det som inte finns och har de flera barn så lever de nog inte i överflöd, kan tänkas.
Citera
2014-01-20, 21:42
Medlem
Herre min skapare. Berny är så sjuk nu att personalen "ringde ambulansen" men hon "vägrade följa med". Nu "tittar de till henne varje halvtimme", men trots det orkar/klarar hon att uppdatera bloggen och tala om att hon hoppas hon slipper "ambulanskaos"!

EDIT: Och dessutom infoga en jävla plutmuns-bild! Skiter i om det är en gammal bild, att hon ens får tanken att illustrera sitt jävla "ambulanskaos" med en ankkäft!
Senast redigerad av DugDeepeer 2014-01-20 kl. 21:47. Anledning: stavfel
Citera
2014-01-20, 21:45
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Herre min skapare. Berny är så sjuk nu att personalen "ringde ambulansen" men hon "vägrade följa med". Nu "tittar de till henne varje halvtimme", men trots det orkar/klarar hon att uppdatera bloggen och tala om att hon hoppas hon slipper "ambulanskaos"!

DROGFRI MY ASS
Man åker inte ambulans till vardags sådär, hon måste fan vara påverkad.
Synd dock, att hon aldrig får till det.
Citera
2014-01-20, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
DROGFRI MY ASS
Man åker inte ambulans till vardags sådär, hon måste fan vara påverkad.
Synd dock, att hon aldrig får till det.

Fan vad trott man blir pa henne alltsa. Det ar som att hon sitter och bloggar om att hon vill resa till Indien i flera manader men har inte hundvakt. Sa det skulle bonan fixa, men tydligen ar handla, laga mat och stada sa svart att hon maste ha dyr personal som hjalp. Under tiden sitter val folk som inte har ork att be om hjalp lika ihardigt som B och lider. Fy helvete vad arg jag blir.
Citera
2014-01-20, 23:07
Medlem
Har ni sett taggarna B har på sina inlägg? Det senaste, Ambulans, är taggat "Berny har gjort det igen?, Va? Ehh....., Heroin". Bra.
Citera
2014-01-21, 00:07
Medlem
Gingyrs avatar
"Varför gör du alltid den där fula minen?"

"Menar du duck-face nu? I så fall så vet jag inte, tycker jag slutat med den rätt mycket men jag kanske har fel i det?"

Då jag hört någon tala om "pix" så har jag tolkat det som att det är ett slags samlingsnamn för div läkemedel som många missbrukar, bl.a lugnande, smärtstillande. Jag kan ha fel.

Känner mig fan lite sorgsen då jag tänker på Emma. Hon är nog tyvärr blåst, men jag vill gärna tro på att hon har potential att kunna ändras och hitta andra sätt att uttrycka och visa sitt dåliga mående på. Jag skulle vilja greppa tag och skaka om henne. Hon behöver nog någon som visar henne det rätta sättet att gå till väga.
Det är som om hon vore fjorton år, precis läst vingklippt ängel och funnit självskadebeteende. Dålig självkänsla och söker gemenskap. Fattar inte att även människor som mår bra kan förstå sig på och lyfta upp de som inte gör det. Fäster sig direkt då hon hittar någon som mår dåligt och tror sig ha funnit likasinnad. Tyvärr så hittar hon monstret självt, Berny Pålsson. Och jag undrar hur sagan Emma Svensson slutar.

För egen del så hoppas jag inte längre på att det ska gå bra för Berny för hon vill inte det själv. Hon har funnit en identitet i att må dåligt.
Hon blir fan varken yngre eller snyggare, its downhill from here. Hon åldras och hjärnmässigt så nådde hon sin peak för längesen.
This is as good as it gets, hur mycket statliga medel det än ödas på henne. Hon kommer inte att förändras och frågan är vad och hur mycket andra människor och djur kommer att ha offrat den dagen då hon dör.
Citera
2014-01-21, 06:43
Medlem
Eftersom Berny fick avslag på behandlingshemmet med motiveringen att det inte fanns något behov av det så är det ju dessutom väldigt lägligt med ett återfall just nu....
Citera
2014-01-21, 08:44
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Fy fan, det är roligare att gå in här och läsa än att läsa Bernybloggen. Jag förstår varför hon jävlas med er för det ÄR faktiskt skitkul! Ju argare ni blir, desto roligare.

Tycker helt ärligt mest synd om henne för att hon krånglar till det för sig själv och ljuger, men MER synd är det om alla andra som hon låtit lida.
Citera
2014-01-21, 09:49
Medlem
BlankaAfNamurs avatar
Citat:
Eftersom Berny fick avslag på behandlingshemmet med motiveringen att det inte fanns något behov av det så är det ju dessutom väldigt lägligt med ett återfall just nu....
Ja och så hon fortare kommer till Stockholm...för att stå i bostadskö som andra går inte!!!
Citera
2014-01-21, 10:21
Medlem
shittingbrickss avatar
Ibland undrar man om Berny emellanåt ångrar att hon blev ansiktet utåt för en stor skara människor som hon egentligen inte har mycket gemensamt med? Jag menar, då och då måste väl ändå minnet av hur hon började fejka psykisk sjukdom för att det var "mystiskt och vackert" göra sig påmint när hon ex ska duscha och ser alla ärr på sin kropp.

Har ni aldrig reflekterat över att Berny inte har en enda "gammal" vän? Dvs någon som hon känt sedan 10års åldern? Eller varför inte 20års åldern? Inte ens änglafamiljen vill veta av henne. Man hade ju kunnat förvänta sig att en person som Berny som är så jävla älskvärd (om man ska utgå från Bernyanerna som kommenterar bloggen) åtminstone skulle få besök någon gång av en vän? (Dvs någon som hon inte har eller påstår sig ha ett sexuellt förhållande med.) Haha, inte ens hennes biologiska familj vill ha med henne att göra. Undrar hur längesen det var Berny fick besök av sin mamma eller sin lillebror som ändå visat sig bry sig väldigt mycket om henne.

Ja du Berny, så går det väl när man spottar folk i ansiktet. Lämnar, ljuger, stjäl, hänger ut. Och för vad? Vad vann du på att vara en självisk skithög som bara kräver uppmärksamhet från folk du inte känner? De få personer du har i ditt liv är inte dina vänner för att du är en så fantastisk människa, det är för att de vill ha något från dig: piller/knark, sex och/eller en liten stund i rampljuset själva. Bara att välja. Det är bara att tänka igenom de senaste 10 åren av ditt liv. Den enda vän du har är väl antagligen Theus och det är för att du ger honom mat och att han inte förstår vilken rutten människa du är.

Face it Berny, du är så jävla ensam. Du kommer dö med sprutan i armen och ingen kommer sakna dig.
Citera
2014-01-21, 10:55
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:

Meh, tvivlar på att hon är "sjuk". Tror snarare personalen hittat henne helt utslagen och frågat vad hon tagit, om hon då svarat "heroin" så är det möjligt de ansett att där funnits en risk för överdos och därför ringt ambulansen.
Citera
2014-01-21, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Meh, tvivlar på att hon är "sjuk". Tror snarare personalen hittat henne helt utslagen och frågat vad hon tagit, om hon då svarat "heroin" så är det möjligt de ansett att där funnits en risk för överdos och därför ringt ambulansen.

Nej, jag tror givetvis inte heller att hon var "sjuk" i den bemärkelsen, var det nåt så var hon påtänd....
Hon hade ju sinnesnärvaro nog att blogga mitt uppe i det. Så det var nog snarare en släng av attention-abstinens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in