2014-06-17, 08:50
Medlem
William Hainess avatar
Det var schizofreniförbundet som hon skulle föreläsa ihop med i början av året. Jag fick intrycket att det var den där gubben hon hänger med som försökte arrangera det, men planerna gick väl i stöpet när hon började med heroin igen.
Citera
2014-06-17, 12:26
Medlem
Kardnialvokals avatar
Snart ska hon väl föreläsa för något abortförbund om hur man går vidare efter en "svår" och "psykiskt påfrestande" abort.
Citera
2014-06-17, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Snart ska hon väl föreläsa för något abortförbund om hur man går vidare efter en "svår" och "psykiskt påfrestande" abort.

Där fadern var en torsk som höll henne fången i en vecka och pumpade henne full (och barnet) med heroin. Men Berny var STARK.
Citera
2014-06-17, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Hahaha! Skulle förvåna mig om någon seriös organisation som vet vem hon är skulle låta henne prata inför personer som verkligen har diagnosen hon använt sig av för egen vinning.

I dokumentären far hon ju runt i landet (på bibliotek?) och läser ur sina böcker. Finns det verkligen ingen här i tråden som brukade vara en sån med tiara och skärsår som var på någon av dessa uppläsningar?

Tjejerna man ser i bakgrunden när hon läser, legendarisk syn. I och för sig fanns där säkert några personer som hade diagnoserna på riktigt.

När man begrundar hur mycket pengar hon faktiskt tjänade på att fejka diagnoser och luras (var väl typ en miljon allt som allt), haha, då vill man fan kräkas.
Citera
2014-06-17, 13:53
Medlem
Citat:
I dokumentären far hon ju runt i landet (på bibliotek?) och läser ur sina böcker. Finns det verkligen ingen här i tråden som brukade vara en sån med tiara och skärsår som var på någon av dessa uppläsningar?

Gafflen har ju berättar att hon ville vara som Berny när hon var yngre. Hon kanske kan berätta nåt?
Citera
2014-06-17, 15:56
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajlakusikov
När man begrundar hur mycket pengar hon faktiskt tjänade på att fejka diagnoser och luras (var väl typ en miljon allt som allt), haha, då vill man fan kräkas.

Det här blir en öppen fråga till sinfon:

Anser Du fortfarande att Berny talade sanning i den privata konversationen ni hade där hon hävdade att hon (medvetet) fejkat och lurat till sig diagnoserna? Anledningen till frågan är att jag hade/har en alternativ teori om varför hon skrev så till dig (som du troligen minns). EDIT: Dock är den teorin numera modifierad och jag tar upp den vid lämpligt on topic-tillfälle.
Senast redigerad av Hyperexium 2014-06-17 kl. 16:15.
Citera
2014-06-17, 18:57
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Gafflen har ju berättar att hon ville vara som Berny när hon var yngre. Hon kanske kan berätta nåt?

var aldrig på en föreläsning men jag minns att jag ville lära känna Berny så jag också kunde få uppmärksamhet.

Detta skedde mellan det första och andra bokstäver då jag var runt 11 år och hade sjunkit in ganska gravt i depression och kom över hennes bok, kände väl att hon var en "förebild".
sen när åren kom så insåg jag mängden av bullshit i hennes böcker.
Senast redigerad av Gafflen 2014-06-17 kl. 18:59.
Citera
2014-06-17, 21:42
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Det här blir en öppen fråga till sinfon:

Anser Du fortfarande att Berny talade sanning i den privata konversationen ni hade där hon hävdade att hon (medvetet) fejkat och lurat till sig diagnoserna? Anledningen till frågan är att jag hade/har en alternativ teori om varför hon skrev så till dig (som du troligen minns). EDIT: Dock är den teorin numera modifierad och jag tar upp den vid lämpligt on topic-tillfälle.

Jag tycker inte ens det finns något att spekulera i. Hon "hävdade" ingenting utan bekräftade rätt och slätt vad jag vetat hela tiden (och skrivit flera gånger här). Men för all del, upplys oss om din alternativa modifierade teori. Jag ser fram emot att scrolla i en halv dag.

Citat:
"Mitt fejk-ex fejkar mina redan fejkade diagnoser. Jag var faktiskt först med att fejka symptom och demoner! Det enda hon brukade fejka är att hon gjort en operation för att få fejkbröst!"

Dagens bästa för övrigt
Senast redigerad av sinfon 2014-06-17 kl. 21:49.
Citera
2014-06-17, 21:51
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag tycker inte ens det finns något att spekulera i. Hon "hävdade" ingenting utan bekräftade rätt och slätt vad jag vetat hela tiden (och skrivit flera gånger här). Men för all del, upplys oss om din alternativa modifierade teori. Jag ser fram emot att scrolla i en halv dag.

Ok. Tack för svaret! Jag besparar dock dej med flera "min lilla novell"... just idag
Citera
2014-06-17, 22:39
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Jag tycker att när läkare utreder Berny, måste de hela tiden ha i bakhuvudet hennes vilja att vara sjuk (men med det inte sagt att allt står rätt till) och att hon på många sätt strävar efter nya diagnoser. En sådan person måste du ha ett extra kritisk öga till. Om inte annat för medicinutskrivning.

Känns nästan som det snart kommer ta slut på läkare inom psykiatrin i Sverige som inte har eller har en kollega som blivit grundlurad av henne...
Citera
2014-06-18, 13:35
Medlem
Hyperexiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag tycker inte ens det finns något att spekulera i. Hon "hävdade" ingenting utan bekräftade rätt och slätt vad jag vetat hela tiden (och skrivit flera gånger här).

Och exakt VAD har du vetat hela tiden förutom din egen tro om vad som är vad? Var du på något sätt involverad i en läkarutredning eller dylikt om henne vid något tillfälle i tiden?
Citera
2014-06-18, 15:54
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyperexium
Och exakt VAD har du vetat hela tiden förutom din egen tro om vad som är vad? Var du på något sätt involverad i en läkarutredning eller dylikt om henne vid något tillfälle i tiden?

hon fick bekräftat att Berny använda Magnus för egen vinning och romantiserade deras "förhållande" och hans död, även att hon påstått sig ha schizofreni trots att hon egentligen ljugit om det i flera år nu.
Tror det var något mer men kan inte bekräfta säkert, men enligt sinfons utsago så har hon pratat med Berny via pm och hon kände även Magnus på något sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in