2014-01-18, 14:11
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Varfr försvarar du emma men skiter på berny?

Nja, tror mer att litengulligponny försökte få fram att båda två har dåliga bakgrunder och omständigheter och att ingen är bättre än den andre.
Citera
2014-01-18, 14:41
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Sen vet inte jag hur du vet vad Emma gör i sina videos, har du köpt vip eller?

En video låg ute när hon onanerade med en dildo utan vip ett tag.
Citera
2014-01-18, 15:58
Medlem
Antitrinitarians avatar
Herregud pajnis, dina hycklerier vet fanimej inga gränser.

Hur ser relationsstatusen ut nu egentligen? Är det Emma som gäller eller är det den "specielle mannen"?
Citera
2014-01-18, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajnispung
Vilket är värst? Fläka ut sitt liv på internet eller fläka ut sitt underliv? Skulle säga det sistnämnda. men du kanske tycker det är okej att lägga ut porrvideor på sitt nakna underliv medan man kör in en dildo i det för några ynka hundra? ja..smaken är ju som baken. personligen tycker jag det är ett lägre stående beteende.

Hmm.... ar ratt sa saker pa att jag sett nan bild publiserad pa Berny dar hon ligger och "flaker ut sitt underliv" med en piska. Ar det sa mycket battre tycker du?
Citera
2014-01-18, 16:45
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Herregud pajnis, dina hycklerier vet fanimej inga gränser.

Hur ser relationsstatusen ut nu egentligen? Är det Emma som gäller eller är det den "specielle mannen"?

Båda två tror jag, Berny sa att det var speciellt.

Ot: Var har sinfon tagit vägen?
Citera
2014-01-18, 19:01
Medlem
Kardnialvokals avatar
Herregud, är vi fortfarande på den här diskussionen? Både Emma och Berny har visat fittan. Enda skillnaden är att Emma pullat med en dildo och tjänat småpengar på det. Ser verkligen inte hur det ena skulle var värre än det andra när man ändå lever i den verkligheten att man är beredd att göra såna saker. Det Pajnis och hennes extremt dåliga kvinnosyn verkar grunda sig i är att hon tolkade ETT blogginlägg Emma skrev för typ 1,5 år sedan, som att hon levde på sin jämnåriga pojkvän. Kring detta blogginlägg har det sedan byggts ett luftslott kring Emma som någon slags "golddigger" vilket är ironiskt med tanke på att det inte är hon i allas våran favoritduo som annonserar på sugardaddy-sidor och enkom umgås med män som är dubbelt så gamla som henne själv. Men Berny har ju som vanligt frikort pga att hon "levt ett hårt liv". Personligen tycker jag det osar sexuella övergrepp kring Emmas beteende och det skulle inte förvåna mig om hon någon gång i sitt liv blivit utsatt. Men det är självklart en tanke som Pajnis inte ens kan forma i sitt småsinta closeminded lilla huvud. I hennes värld är Berny en mystisk, vacker bästsäljande författare som ingen får klanka ner på medan hon själv har ett nästintill osunt förakt för Emma basert på... ja vad? Jag skulle nästan tro att det är svartsjuka för att Emma får Idolens uppmärksamhet och umgänge.
Senast redigerad av Kardnialvokal 2014-01-18 kl. 19:08.
Citera
2014-01-18, 19:21
Medlem
kupochans avatar
Kan vi snälla fortsätta diskutera Berny, och sluta bråka med pajnis?

Det börjar visst hetta till i Bernys liv. Soc och liknande verkar bli inblandade, plus nytt boende, ev. behandlingshem och SUB-behandling. Det kan ju bara betyda att hon börjat med heroinet igen. Synd.

Sen skriver hon väldigt mycket om den här "specielle" mannen som nu ska köpa prylar till henne från Indien. Låter ju trevligt, hoppas hon får en stabil och långvarande relation med honom, men om man ser med facit i handen så går det väl inte sådär jättebra. Speciellt när han verkar vara en skummis.
Citera
2014-01-18, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kupochan
Kan vi snälla fortsätta diskutera Berny, och sluta bråka med pajnis?

Det börjar visst hetta till i Bernys liv. Soc och liknande verkar bli inblandade, plus nytt boende, ev. behandlingshem och SUB-behandling. Det kan ju bara betyda att hon börjat med heroinet igen. Synd.

Sen skriver hon väldigt mycket om den här "specielle" mannen som nu ska köpa prylar till henne från Indien. Låter ju trevligt, hoppas hon får en stabil och långvarande relation med honom, men om man ser med facit i handen så går det väl inte sådär jättebra. Speciellt när han verkar vara en skummis.

Jo jag tankte just pa det. Hon skrev val for nagra dagar sen att hon och Emma "brakat med personalen" om nan hissdorr eller nat, och nu att personalen ska kontakta soc och sa ar det snack om subutex. Tycker personalen har hallt ut valdigt lange.
Citera
2014-01-18, 20:35
Medlem
Citat:

Han verkar ha köpt en sari i present både till henne och till sin 12-åriga dotter...

Att hon kallar honom "mannen min" känns underligt. Tillhör han någon så är det väl kvinnan han är gift och bor tillsammans med, oavsett hur deras förhållande ser ut.
Citera
2014-01-18, 21:31
Medlem
Gafflens avatar
Citat:

Det skummaste med honom är att han är gift.
Citera
2014-01-18, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Men sluuutaaa nuuuu någon jääävla gång! Det är ingen som säger att man ska hata Berny. Du kanske ska fundera på varför du ser ner på och skriver illa om en tjej bara för att hon viker ut sig. Berny har prostituerat sig liksom, men det verkar du inte ha några problem med? Berny har inte åstadkommit ett skit i sitt liv förutom att hon gett ut två böcker hitils. Hade du haft mer respekt för Emma om hon också skrivit en bok?

Jag tycker inte att det går att hålla på och jämföra vem som lär sig mest i livet beroende på om man levt "roligt liv" eller "misär liv". Sen är det som sagt lite skillnad på någon som är 23 och 30. Jag förstår inte vad som är så "heligt" med att ha levt i misär och hemlöshet. Jag tror Emma är vis i livet på andra sätt och Berny är vis i livet på helt andra sätt. Det är väl inget konstigt med det, alla är olika vad fan är problemet liksom?

Sen vet väl du lika lite om Emma som vi gör? Du kanske inte heller ska uttala dig då.

Berny har uppenbara psykiska problem javisst. Och det har inte Emma eller? Varför försvarar du Berny men skiter på Emma? Har DU egna problem?? Vad har hon någonsin gjort någon? Vad hon gjort eller inte gjort med sina ex det skiter då jag i, tråden handlar liksom inte om henne. Berny har då varit minst lika svinig om inte värre mot sina ex, så vitt jag vet iaf.

Vilket som är värst? Vem är du att döma? Vad är det för fel med att fläka ut sitt underliv? Emma är väl ändå inte ensam om det. Jag säger som Berny: "Vad är det för fel med att vara en polsk hora har jag alltid undrat liksom?" Sen vet inte jag hur du vet vad Emma gör i sina videos, har du köpt vip eller? Vill Emma fläka ut sig så låt henne göra det då, det är väl ändå ingen som tvingar dig att titta. Berny kanske aldrig gått så långt som Emma gjort men hon har då själv lagt upp en hel del bilder som lämnar ganska lite åt fantasin så jag förstår inte varför du hispar upp dig över vad Emma gör.

Huruvida Berny har familjemedlemmar som lämnat landet vet ju inte jag, men det kan ju lika gärna vara så.

Det är ingen som har någon särskild anledning att försvara Emma. Jag tycker bara inte att det är okey att skriva illa om en tjej som så vitt vi vet inte har gjort någon något. Jag skiter i att hon viker ut sig, hon förtjänar inte det du skriver om henne för det.

Bara för att Berny skrivit två böcker så har inte hon frikort till att vara ett as för det
Tänker inte ens kommentera dig. Du är helt besatt av att hacka på Berny.

Som Kupochan sa så sluta bråka med mig och skriv om det du ska istället. Acceptera att inte alla hatar lr ens ogillar henne, men det verkar ju vara omöjligt för dig.

I övrigt håller jag med om att man inte ger sig ilag med en gift man. Men att ha ett "öppet" äktenskap är ju lika illa om inte värre, så. Bilden på hans fru var ju minst sagt..ja..
Citera
2014-01-19, 00:49
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Var har sinfon tagit vägen?

Jag läser i tråden då och då men orkar inte skriva någonting just nu. Jag är helt ärligt så trött på Berny, hennes sorgliga repetetiva liv och fula rödhåriga duckface-nuna att jag knappt kollar hennes blogg heller. Läste ikapp lite nu, och den här gången är det visst gifta äckliga gubbar, bråk med personal och subprogram. Både inläggens innehåll och språket spretar åt alla håll igen, vilket bara betyder en sak: På väg åt helvete igen.

Nej, jag tror faktiskt inte jag vill sitta och störa mig på Berny Pålsson längre. Hon är en vidrig människa, men samtidigt är hon liksom sig själv straff nog. Jag är tacksam att mitt liv inte ser ut som hennes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in