Off Topic:
Citat:
Ursprungligen postat av
Hyperexium
Vad vill du ha för svar? Ärligt eller komplext eller? Åh.. jag får välja? Visst går det att lura mig och smyga nedanför min mentala radar! Hände senast för ca 2 månader sedan (nä, det hade inget med Berny att göra). Jag hade dock garden nere just då. OM alla är falska och inte går att lita på - vilket skulle kunna vara sanning... så finns den tanken i mitt bakhuvud ALLTID. Därför är det svårt att lura mig.
Du kan omöjligen veta hur närma eller distansierade jag och Berny har varit genom årens gång.
Men shit ta det där i PM för helvete... Fan vad du babblar hela tiden och det tillför inte tråden ett skit. Hur många varningar har du fått från moderatorerna här? På skvallerbloggen fick du typ 2 och sen blev du utkastad. Man undrar ju nästan om du är IRLvän med nån av moderatorerna här på Flashback för att det känns som du hade blivit utkastad sedan länge annars...
On Topic:
När Berny skrev att hon skulle ha frågestund för typ 45e gången fick hon en fråga (inte från mig)
Citat:
F, Lördag, 23:26
Hej Berny! Jag undrar vad du tycker om att ditt ex Emma börjat köra massa tiara och rosa, börjat självskada väldigt mycket (jag vet inte ifall hon gjorde det innan men det såg inte ut så vad man kunde se, men vad vet jag) och plötsligt har utvecklat diagnoser som är typ samma som dina? Är hon en liten copycat? Vad är dina tankar och har ni någon kontakt idag?
Jag ville verkligen verkligen VERKLIGEN läsa hennes svar på det alltså. Men som vanligt svarar hon bara på saker hon kan få sympati för. Jag menar, det ger väl mer sympatier att skriva "Stackars mig sålde sex för en macka" än "Mitt fejk-ex fejkar mina redan fejkade diagnoser. Jag var faktiskt först med att fejka symptom och demoner! Det enda hon brukade fejka är att hon gjort en operation för att få fejkbröst!"