2014-06-05, 19:22
Medlem
Jag drömde att jag hittade min borttappade NO bok och slapp betala 400 spänn för den, inte så kul o inse att den fortfarande är borta o att jag snart blir ruinerad
Citera
2014-06-07, 14:12
Medlem
UnknownAwarenesss avatar
Jag gick runt i en stad jag inte riktigt kände igen. Var där med en kompis till mig.
Kunde styra över elektricitet, helt fantastiskt var det. Vi satt på en buss så sa jag typ
"Kolla in det här" till min kompis så pekade jag på en bankomat och stängde av den med tanken typ .

Sen jävlades jag med ett tåg, stängde av det. Så startade dom tåget igen, så stängde jag av det igen.
Lite som en blandning mellan Watch_Dogs och Infamous spelen kan man säga. Älskar superkrafter-drömmar.
Citera
2014-06-07, 17:00
Medlem
z0mgpl0xs avatar
Jag har kollat en del på Entourage. Såg nyss ett avsnitt där de kollade på en film, men man fick såklart bara se en del av filmen. Jag drömmde att jag såg hela.
Citera
2014-06-12, 12:16
Medlem
rewin00s avatar
Min typiska dröm är alltid en korsning mellan en hardcore LSD-tripp och Dumbo-berusning. Dansande jättelarver, med bilar gjorda av illaluktande gummi som är på väg att flyga med en femarmad version av Wolverine till Jupiter. Sen så tittar de på en kortfilm om ungdomar som petar sig i näsan och lyssnar på jazz...
Citera
2014-06-17, 07:35
Medlem
Har på kort tid haft 2 olika drömmar där jag blivit avrättad, ena gången med en colt på en klippstrand av en knarklangare och nu i förrgår efter att ha sprungit och försökt gömma mig från the others i serien Lost.

Det märkliga är att jag inte vaknar upp när jag "dör" utan blir ressurected på något vis och fortsätter drömmen.

I första drömmen var jag väldigt rädd och bad om nåd, minns att jag upplevde smärta när skottet först träffade min hand och därefter mitt bröst. Efter detta reser jag mig igen och drömmen fortsätter i att jag försöker ta mig till närmsta sjukhus.

I den andra, och mest intressanta av de båda är att efter ha löpt i vad som kändes som en mil ifrån personenerna som jagade mig gömmer jag mig i en buske. Efter mycket om och men bestämmer jag mig för att jag är trött på att fly. Jag visar mig och tvingas ner på knä. När jag förstår att detta verkligen är slutet och de varma tårarna rinner ner för bröstet så frågar jag mina fiender
"Varför? Varför gör ni detta?" Och får inget bra svar, då blir jag på något sätt ett med att döden och släpper totalt taget och "går vidare".

Fylls av total eufori, starkare än mitt bösta ecstasy rus, det riktigt rushar genom kroppen och när dom väl drar fram macheten hör jag bara ljudet av den svingandes sen blir allt tyst. Känner ingenting, ingen smärta, bara ett starkt ljus långt där borta. Varefter jag vaknar till och snor en pistol och jagar och dödar varenda en.

Varför drömmer jag om att bli avrättad? Och uppnådde jag någon form av nirvana när jag dog i andra drömmen? Bägge drömmar kändes sommen period på över 3-4 timmar av vad jag kan återkalla, minns dom läskigt bra också.
Citera
2014-06-20, 10:53
Medlem
FashionMonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Har på kort tid haft 2 olika drömmar där jag blivit avrättad, ena gången med en colt på en klippstrand av en knarklangare och nu i förrgår efter att ha sprungit och försökt gömma mig från the others i serien Lost.

Det märkliga är att jag inte vaknar upp när jag "dör" utan blir ressurected på något vis och fortsätter drömmen.

Jag blev också fett avrättad, kunde inte göra mycket utan försökte "acceptera" det och sträcka ut mig så det skulle gå så snabbt som möjligt;

eftersom det var en dödsängel (från Dungeon Keeper)
https://warosu.org/data/vr/img/0013/86/1391614906102.jpg

som istället för lie, hade ett freaking bamsesvär a la Final Fantasy VII
http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/f/2012/011/5/f/first_tsurugi___final_fantasy_vii_advent_children_ by_darkcloudx-d4m24rz.jpg

Han sade typ
"You'r tiny lives will be taken and succumbed by me" som att det vore... ja något man nästan får ta och förstå att så är det, not much to do, knappt ens personligt.

Sen rände jag vidare runt nere i denna Dungeon Keeper grotta, halvt så jagad(haunted) av denna tidigare händelse.
Skaparna av grottan hade även ett flygplan av hobbit-design, det var väl mest ett litet pappersflyg vikt av Sagan om Ringen affischer.
Senast redigerad av FashionMonster 2014-06-20 kl. 10:55.
Citera
2014-06-20, 11:04
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Drömde att jag och exet umgicks igen. I våran stuga som jag ska till senare idag. Resten är blurrigt, kommer inte ihåg vad som sades, vad som gjordes. Dessa jäkla drömmar.
Citera
2014-06-22, 02:23
Medlem
Oniontoasts avatar
Drömde att jag sköt nästintill alla (förutom ett fåtal människor jag gillar i verkligeten) som går på mitt gymnastium.
Citera
2014-06-23, 18:26
Medlem
Landsknechts avatar
Jag drömde att jag och en bekant stod och väntade på spårvagnen. En kärring började gnälla att vi inte fick stå där, vi lyssnade inte på henne och sedan kom polisen och förde bort oss. Vi blev inledda i något slags slakthus och det blev uppenbart att vi skulle slaktas som kreatur där. Vi hoppade på en av vakterna och slog ihjäl honom och fortsatte sedan. Jag stack någon i halsen med en kniv och tappade under tiden bort han jag var med.

Blev sedan överfallen av två män på en gång och ville ta mig därifrån, men kunde på samma gång inte lämna han jag var med till sitt öde. Drog mig tillbaka en bit för att separera de två angriparna och slog sedan den ena hårt i huvudet med en hammare flera gånger utan någon verkan, och stack honom sedan i halsen med kniven när det inte fungerade och lyckades då ta kål på honom. Efter det gav jag mig på den andra och började bokstavligt talat skära huvudet av honom medan han klämde åt mina pungkulor.

Jag undrar vad en psykolog skulle säga om den här trevliga drömmen .
Citera
2014-06-23, 20:02
Medlem
smokypoks avatar
Hade min första dröm i en dröm inatt. Det var hela började som någon mardröm och jag hade blivit kidnappad av typ grottmänniskor och fått en massa knivsår i ansiktet. Mot slutet av drömmen var där en tjej som också hade blivit skuren och sen hade vi sex, och som vanligt så blir man väckt av klockan..
Citera
2014-07-02, 00:08
Medlem
MellanslagX2s avatar
Första drömmen:

Jag var på någon tillställning med en massa människor och var på väg till min pojkvän som inte såg ut som min pojkvän för han var Zlatan, hahaha! I alla fall så gick jag fram till honom och han omfamnade mig skönt. Jag och Helana (hans riktiga flickvän) var nämligen båda tillsammans med Zlatan och jag försökte göra henne svartsjuk, hennes blickar var mörka. Kommer inte ihåg något mer.'

Andra drömmen:

Min pojkvän och jag låg i sängen en tidig morgon och pratade när han säger att han vill ha pannkakor till middag när han kommer hem från arbetet, medan jag frågar om han vill att jag ska köpa mer glass. Kommer inte här ihåg något mer... Det märkliga var dock att när jag vaknade var jag inte säker på om detta var en dröm eller liknande så var tvungen att fråga honom och givetvis var det en dröm.

Jag hade tydligen pratat en del på svenska under natten och min danska pojkvän förstod såklart inte något, kanske var mitt prat relaterat till drömmarna, haha!
Citera
2014-07-09, 14:14
Medlem
Acid-Brains avatar
Hade en väldigt våldsam mardröm förra natten. Drömde att jag blev jagad av ett gäng "krigshundar" som till slut lyckades fälla mig för att därefter börja tugga sönder min kuk. Kunde inte bestämma mig om det var verklighet eller inte, trots att jag inte kände någon direkt smärta då hundarna febrilt tuggade i sig min lem. Plötsligt stod jag uppe på ett höghustak med kuken välbehållen. Då knuffade någon ner mig för taket, och nere på marken väntade givetvis en till ilsken krigshund. Lyckades dock få förmågan att flyga just förrän jag nådde marken, och svävade mållöst iväg från den förvånade rabiehunden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in