Brukar inte komma ihåg några drömmar. Endast de gånger jag hamnar i en så kallad sömnparalys har jag något minne utav mina drömmar. Inatt var en sån natt.
I drömmen...
Hade jag en familj, fru och tre barn. Vi var på semester i en husbil.
Blev att jag knivmördade frugan och de två äldsta barnen i husbilen. Allt var så blodigt, verkligen hela insidan av husbilen. Vet inte varför frugan fick en kniv i sig men barnen var jag tvungen och döda, då de hade förstått vad som hänt.
Besparade livet på den minsta då den var för ung för att förstå.
Resten av drömmen var jag jagad av polisen, de hade hittat husbilen. De fick aldrig tag på mig.
Minsta ungen som jag inte dödade fick jag ge bort till ett äldre par, var för jobbigt och ha med sig den när man är jagad.
Ungefär såhär ser varje dröm jag är i sömnparalys ut. Jag fuckar upp på något vänster och blir jagad i resten av drömmen tills jag vaknar upp på riktigt. Spelar ingen roll hur smart eller duktig jag är, de som jagar mig vet exakt var de ska hitta mig hela tiden. Jag kan inte lura dem, jag kan inte gömma mig. De hittar mig, jag kommer undan med små marginaler flera gånger under samma dröm.
Olika personer som jagar mig varje gång, förra gången var det terrorister

.
De sköt massa folk i ett köpcenter. Varje vapen jag hittade hade slut på skott, och jag kunde inte ta dem med något närstridsvapen då de hade automatvapen. Var en riktigt jobbig dröm.