Jag drömde en sån nattlång övergående ettapdröm inspirerat av Monthy Pythons
"And now to something complete different"
Jag var i skolan med min gammla förhatliga mellanstadie klass, där det inträffade en del bizzara händelser som känns lite dimmiga nu, det roliga var att vi var isolerade inomhus under halva min natt i realtid, sen när jag öppnade ytterdörrarna för att gå hem för dagen är jag den förste eleven av alla som noterar att kommunen har under skoltid utan stöd från folket rivit hela jävla skolgården & dess inhängnad, plockat bort cyckelparkeringen & jämnat gymnastiksalen med marken, allt för att införa en gynnande mångkulturell mardröm för att få flyktingar sysselsatta, området är nerskräpat med dynga, gapiga sigenartanter med oväntat kerupliknande avkommor i släptåg vaggar runt på området & har problem hela området är övertäckt av ett jordlager där ett 50 tal negrer i dolkbäraråldern står & arbetar med att odla spannmål & vattna en lång radda Baobabträd, & jag bor 3 hus därifrån. jag beslutar mig för att gå undercover & avslöja komunens agenda, & gör inbrott i ett låst kassavalsvrum som sedan förvandlas till skolbiblioteket, jag bestämmer mig för att ta av mig barfota

men förlägger mina skor någonstans i rummet när jag ska smita iväg med mitt scoop, rumet vimlar av skor plötsligt,alla utom mina
osv