Citat:
Ursprungligen postat av
Stone..
Ja, det går att få.
Å fan! Då ska jag säga det till läkaren.
Mina erfarenheter av Stilnoct är att det är skit. Flummar som fan på det och mår piss dagen efter och har glömt vad jag gjorde halvtimmen innan jag somnade. Behöver typ 10h sömn minst på det också för att orka gå upp. Men visst är det flumma ni är ute efter så kan man flumma rejält på Stilnoct, men fan inget jag skulle vilja bli beroende av igen. Jag ångrar som fan att jag tog sånt förut, fick depression av de jävla tabletterna. Dessutom är det inget kul att flumma och glömma vad man gjort dagen innan. Kan tillägga att tog citodon förut pga. en skada och sen typ två stilnoct=slutade andas och fick åka ambulans. Håll er borta från Stilnoct! Då är nog fan heroin nyttigare
Imovane tar bort lite lite ångest under kvällen men märker inte så mycket av att man tagit något öht. Tog 3 och en halv tablett Imovane inatt utan att känna mig flummig. Sen somnar jag och mår skitbra dagen efter

Behöver inte sova länge heller, kan räcka med 4-5h ibland. Känner ingen dålig smak i munnen heller som folk pratat om. Det enda jobbiga är att en tablett inte riktigt biter men ska se om man kan få fler att sova på.
Imovane>Stilnoct alla dagar i veckan!