Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Jag tror att Y hade vaksamma grannar som var oroliga (annars kontaktar man inte skolan) och noterade saker som hände kring Y. Dom brydde sig.
Så jag tror deras uppgifter är tillförlitliga.
Om det varit stök och liv på balkongen hade dom nog noterat det också.
Med full vetskap om jag nu fullständigt rör mig i spekulationsernas värld så ser min teori ut
så här.
Flickan har misshandlats till döds eller är döende och möjligtvis har det använts tillhygge.
MGM har en viss tid på sig att arrangera någon form av scenario som gör att flickan
kan ha dött av "naturliga orsaker" och samtidigt förklarar/döljer hur illa tilltygad hon är.
Det enklaste vore ett kraftigt fall från balkongen. Det behöver inte ha skett under något
stök och bråk, flickan var redan död och majoriteten av grannarna firade valborg.
Och de väljer ett ögonblick då de var säkra på att det var tomt på nyfikna grannar.
Det hela går på några sekunder. De rusar sedan ut och hämtar flickan som "fallit" under
stor turbulens och gråt. Ambulans tillkallas osv.
Jag tror inte att det isolerade paret firade med grannskapet som ringt polis. soc mm Det bäddar sällan för en otvungen och glad gemenskap.
Jag tror att Rami har ändrat sin historia tilll att Amina var den enda som bevitnade fallet