2014-06-07, 15:31
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guest02
ingen? Sjukt sugen på att ta en 10a stilnoct nu
Du får väl helt enkelt ta och prova dig fram!
Citera
2014-06-07, 23:32
Medlem
En fråga, jag får absolut ingen effekt av stilnoct Om jag ätit innan. Tänkte ta en och bli lite skön ikväll, åt en stor portion mat vid sextiden idag. Kan jag ta en nu utan att maten påverkar eller bör jag vänta tills det kurrar i magen? Ska bara ta idag och imorgon så vill gärna ha en skön effekt
Citera
2014-06-08, 14:39
Medlem
BullzeyePrOs avatar
Ibland slår Stilnoct konstigt på mig, oftast när jag tar efter ett långt uppehåll. Börjar hallucinera som igår, tavlorna började röra på sig har nån jävla plansch på en person och kände mig iakttagen och hörde nåt utanför fönstret och började gå runt med ficklampa och leta. Illamående både då och dagen efter, orkeslös.

Nästa gång jag ska be om piller byter jag tillbaks till imovane.
Citera
2014-06-08, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullzeyePrO
Ibland slår Stilnoct konstigt på mig, oftast när jag tar efter ett långt uppehåll. Börjar hallucinera som igår, tavlorna började röra på sig har nån jävla plansch på en person och kände mig iakttagen och hörde nåt utanför fönstret och började gå runt med ficklampa och leta. Illamående både då och dagen efter, orkeslös.

Nästa gång jag ska be om piller byter jag tillbaks till imovane.

Det gör du rätt i, bytte till stilnoct 1 månad för att se om de var bättre att flumma på, tyckte dom var helt värdelösa jämfört med imovane så bytte tillbaka direkt, dock står jag nästan aldrig ut med smaken på imovane om jag inte tagit massa annat, då kan den vara outhärdlig och jag börjar spy o skit
Citera
2014-06-08, 21:58
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Någon som har upplevt konstiga symptom av bensoanaloger (Imovane och Stilnoct)?

1) Förstoppning
2) En konstig känsla i kroppen. Bara allmänt skum känsla, trötthet, seghet, etc. Svårt att förklara.
Citera
2014-06-08, 23:28
Medlem
LitenRödRävs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace

1) Förstoppning
2) En konstig känsla i kroppen. Bara allmänt skum känsla, trötthet, seghet, etc. Svårt att förklara.

1) Nej aldrig. Blir tvärtom bajsnödig.
2) Ja. Kallar det insättningen
Citera
2014-06-09, 02:07
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace

1) Förstoppning

Ja, kunde bli förstoppad dagen efter. Den konstiga känslan känner jag igen, alltså när jag inte var påverkad. Hade den alltid dagen efter. Svårt som fan att förklara, kändes... jag vet inte. Därför jag slutade.
Citera
2014-06-09, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Ja, kunde bli förstoppad dagen efter. Den konstiga känslan känner jag igen, alltså när jag inte var påverkad. Hade den alltid dagen efter. Svårt som fan att förklara, kändes... jag vet inte. Därför jag slutade.
nyinflyttad till sthlm men måste ha stillnoct säljer dom det fortfarande på plattan va är priserna?
Citera
2014-06-09, 16:59
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfdfdsdefssd
nyinflyttad till sthlm men måste ha stillnoct säljer dom det fortfarande på plattan va är priserna?

Varför beställer du inte från nätet istället?
Citera
2014-06-10, 01:04
Medlem
Skohornets avatar
Kollar de efter z-analoger på analys? (i det här fallet zolpidem). Vad ger de utslag på?
Citera
2014-06-10, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Kollar de efter z-analoger på analys? (i det här fallet zolpidem). Vad ger de utslag på?

Dom ser på analys tyvärr om dom letar efter det.
Citera
2014-06-11, 00:42
Medlem
Barnflods avatar
ni som tar imovane för sömnens skull, hur brukar det gå för er när ni ska sova borta? vill följa med mina vänner på en liten roadtrip men är rädd för att det inte ska funka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in