2014-05-18, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nja, inte om du tar en gång i veckan. Dessutom går toleransen ner oerhört fort.

kan tyvärr bekräfta att du har fel. finns ingen annan förklaring än att man faktiskt bygger tolerans.

källa: gårdagens kväll drog jag bra mycket mer än vad jag gjorde för 1 månad sen (har tagit 1 gång i veckan)
Citera
2014-05-18, 16:02
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herueba
kan tyvärr bekräfta att du har fel. finns ingen annan förklaring än att man faktiskt bygger tolerans.

källa: gårdagens kväll drog jag bra mycket mer än vad jag gjorde för 1 månad sen (har tagit 1 gång i veckan)

Du kanske hade käkat precis innan etc just den dagen o därför krävdes det en större dos. Tar man 1 gång i veckan höjs inte toleransen.
Citera
2014-06-03, 13:59
Medlem
Hej,

Vart vänder man sig om man vill köpa GHB online? Har kollat SR och Flugsvamp men hittar det inte...
Citera
2014-06-03, 16:18
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calz0ne
Hej,

Vart vänder man sig om man vill köpa GHB online? Har kollat SR och Flugsvamp men hittar det inte...

Beställ då GBL i stället o koka själv.
Citera
2014-06-03, 16:45
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calz0ne
Hej,

Just GHB finns vad jag vet inte att köpa online inrikes men det finns ju utrikes på SR men det är ju en risk med tullen, annars gör som slingshot sa att köp GBL och koka det.
Citera
2014-06-03, 16:45
Medlem
jonness avatar
GBL är väl oxå olagligt/klassat?
Citera
2014-06-03, 17:12
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
GBL är väl oxå olagligt/klassat?

Mjo men enbart klassat som hälsofarligt o ger 1 år som maxstraff oavsett mängd.
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-03 kl. 17:35.
Citera
2014-06-04, 02:56
Medlem
Är det någon som har märkt av något som skulle kunna tyda på biverkningar på skallen från GHB-användande?

Finns en hel del studier som har visat på att gobbe är neurotoxiskt och dödar glutamaterga neuron men hur pass stor skada det kan vara fråga om känns svårt att sia om. Finns inte mycket att läsa på området så det vore väldigt uppskattat med lite input från er som använt det över längre tid.

Ingen som har märkt av försämrade exekutiva funktioner eller liknande? Sämre inlärningsförmåga, fokus eller allmänt slöare i skallen?
Citera
2014-06-04, 14:23
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av druvacell
Är det någon som har märkt av något som skulle kunna tyda på biverkningar på skallen från GHB-användande?

Finns en hel del studier som har visat på att gobbe är neurotoxiskt och dödar glutamaterga neuron men hur pass stor skada det kan vara fråga om känns svårt att sia om. Finns inte mycket att läsa på området så det vore väldigt uppskattat med lite input från er som använt det över längre tid.

Ingen som har märkt av försämrade exekutiva funktioner eller liknande? Sämre inlärningsförmåga, fokus eller allmänt slöare i skallen?

Visa en länk på att gobbe är neurotoxiskt?

Jag har då inte upplevt några sådana symptom o jag har använt GHB konstant i över 5 års tid snart, doser varann timme 24/7.

Dock har min sociala fobi blivit fan så mkt värre o depressionen som kommer när man slutar med GHB är inte att leka med, kämpar med den varje dag.
Senast redigerad av Slingshot 2014-06-04 kl. 14:28.
Citera
2014-06-04, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Just GHB finns vad jag vet inte att köpa online inrikes men det finns ju utrikes på SR men det är ju en risk med tullen, annars gör som slingshot sa att köp GBL och koka det.

uppenbara följdfrågan är vilken sida man enkelt och smidigt kan köpa GBL från?
Citera
2014-06-04, 17:47
Medlem
einstein80s avatar
Går det att beställa gbl inrikes?
Citera
2014-06-04, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Visa en länk på att gobbe är neurotoxiskt?

Jag har då inte upplevt några sådana symptom o jag har använt GHB konstant i över 5 års tid snart, doser varann timme 24/7.

Dock har min sociala fobi blivit fan så mkt värre o depressionen som kommer när man slutar med GHB är inte att leka med, kämpar med den varje dag.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19288974

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3137190/

http://dl.dropboxusercontent.com/u/59869575/Possible%20long-term%20effects%20of%20γ-hydroxybutyric%20acid%20%28GHB%29%20due%20to%20neu rotoxicity %20and%20overdose2.pdf

De där studierna är gjorda på råttor så man bör ta dem med en nypa salt men neurotoxicitet och excitotoxicitet är inte att leka med.. Men att du inte märkt någonting var ju positivt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in