Provade GBL för första gången idag endast på grund av att GHB't var slut när jag var över och kikade igår, det enda de hade kvar var GBL som inte var kokat så fick 5ml med mig med syftet att sova på. Provade dock inte förens nu ikväll 2ml och kan bara säga att fan vad GBL suger jämfört med GHB. Den största skillnaden ligger i smaken som verkligen var vidrig (gick knappt att skölja bort med läsk samt godis), effekten är inte heller lika euforisk som på vanligt GHB utan bara mer snurrigt/likt alkohol - vilket jag ej klassar som någon positiv effekt, snarare tvärtom.
Får bli att beställa 1L GBL och börja koka själv tror jag, vet de bästa källorna som går att hitta redan. Dock är det ju bekvämt att även kunna köpa en halv deciliter "välkokt och neutraliserat" GHB för runt femtiolappen, men kokar jag själv blir det ju till och med ännu billigare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slingshot
Slingshot: Läste att du använt Mr. Muscle, jag undrar hur det gick med det (och hur du gick tillväga) med tanke på att Mr. Muscle även innehåller natriumklorid (bordssalt) samt natriumstearat (används vid ljustillverkning) i
ospecifierade mängder. Vid närmare titt så ser jag både stora kristaller som är genomskinliga (???) och stora vita bollar (natriumhydroxid), natriumstearat:et verkar vara väldigt utspritt i Mr. Muscle då inte ens bara de vita bollarna (natriumhydroxid) blir en klar lösning med vatten utan får någon sorts vit konstig "residue" som flyter på vattnet osv...

Prövade med 3ml GBL + Mr.Muscle men plockade ut bara de vita bollarna och vägde upp dem, räknat på 0.039865627744246665086909856288594
mol,
men detta verkade inte fungera som det skulle då det under kokningen gav en vaxig "residue" på kanterna utav en glasburk i ett kokande vattenbad i en kastrull (
vilket betyder att i burken lär temperaturen ej överstigit ~100c +/- några grader)... Antar att detta INTE var GHB då GHB endast skall bli pulver vid temperaturer över 150
c vid kokningen!!! Så vågade inte pröva den sörjan och spolade skiten istället.