Citat:
Ursprungligen postat av
Bearforceone
Det hoppas jag verkligen, hade precis en match på El Halluf, där jag startade på södra sidan, körde snabbt ner och tog mig förbi kullen och rusade mot skyddet på andra sidan. Väl där väntande en lågtier scout, som först satte mig i brand, sen slog han ut ammoracket och commandern. Jag släckte elden, lagade ammoracket och hade ihjäl scouten, med 800 skada som följd, sen tog sig en chi-ri fram och pajade mitt ammorack igen med hjälp av ett enda skott... Fan lustigt att den brinner både av skott framifrån och från sidan.
Är du s ä k e r på att det är en E50 du kör? För min är ett monster.

Ok, jag skall inte överdriva men den är jäkligt tuff jämfört med mycket annat i samma tier. Känner inte riktigt igen mig i det som händer dig/er?
Citat:
Ursprungligen postat av
Dart380
Tråkigt att man ska behöva gå med förlust med en tier 8 vagn när man spelat bra i en match trots förlust. 11500 för att reparera en AMX 50-100 är på tok för mycket. Sedan tillkommer ammopåfyllningen..
Jag har inte kollat mer exakt men visst känns det som att det gäller hela liret? Ffa att de dragit ner på inkomsterna rent generellt? För min del kan det iofs ha att göra med att det är betydligt dyrare att spela högtier och jag skjuter nog lite mer premiumammo än tidigare. Men ändå...?
--------
Från det ena till det andra. Är det någon som kört testservern ännu? Är lite nyfiken på bl.a. den nya kartan.
Är f.ö. klar med Obj 704 nu. En av mina stora favoriter i liret
all time med en snittdamage på
över 2.000 på 200 matcher! Det är fan bra för en vanlig grind, mestadels solo. Blir tufft att sälja den men jag måste om jag skall ha råd med Obj 268. Nu har jag bara Waffen E100, STB-1 och dödsstjärnan kvar, sen är jag klar med alla tior som jag vill ha (17 st). Känns lite sorgligt nästan. Funderar på om man skulle regga ett nytt konto och börja om från början...