Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Bra - hoppas jag. Jag gillar inte den banan alls (får alltid den enbart när jag spelar långsamma TDs, så då finns det typ två ställen i nuläget man kan gå eller stå och campa - vilket blir rätt tröttsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Ja fy f-n...inte är den här vagnen rolig inte. Håller på att grinda mig fram till UDES nu, men det tar tid och är inte roligt. Funderar allvarligt på att offra en massa fri XP och skippa resten av lidandet.
Köpte loss Ikv'n igår och hann spela några enstaka matcher med den, freeXPade fram tracks, motor och radio på den. Var ju inte så man kom i byxan av det lilla jag hann testa igår - men å andra sidan kändes den inte totalt värdelös. Men satt och halvsov då - så får ge den en ny chans idag. Får hoppas man inte tycker lika illa om den som ni gör, det är en lång väg att grinda till UDES
Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Ska till och köpa STRV 74 nu i alla fall.
Den är rätt okej, har lyckats göra 2800 dmg som mest på en match! Men med toppkanonen som är en riktig ärtbössa, den borde snarare vara LT än medium med den kanonen. Problemet är att det enda den vagnen har är bra depression och hög eldhastighet - allt annat är minst sagt mediokert. Cromwell och de flesta ryska meds kör ju i cirklar runt den på precis allting. Halvdant armor, inte särskilt snabb för sin kategori, låg dmg, hyfsad pen, inte jätte-pricksäker, inte överdriven spotting eller camo, halvdant med ammoförråd kontra eldhastigheten, den 2800dmg-matchen hade jag totalt 4 bulor HE kvar öht när matchen var avgjord...
Som sagt, den är okej men inte mycket mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
WhenAllLightDies
Dom skiter i såna som lirat länge. Jag har lagt av efter år av lirande.
Tycker spelet förlorat sin tjusning för länge sedan.
Det som skulle få mig tillbaka vore om historical mot t.ex. bots blev en möjlighet. PvE heter det väl. Vanliga randoms är inte alls underhållande längre oavsett tier, bara en jävla massa BS med mm rng etc.
Jo, hade det inte varit för de svenska träden nu så hade jag antagligen lagt ner det här spelet nu. Efter 4-5 års dagligt spelande och jagvetintehurjävlamånga tusen spänn lagda på premiumkonto premiumtanks, guld unt zo weiter...
Känns ju liksom som en sån jävla förolämpning när spelet bokstavligt talat säger att "Den här veckan har vi bestämt att ska det gå skit för dig - oavsett om du betalar för det eller inte. Och det finns ingenting du kan göra åt det."