Citat:
Ursprungligen postat av
xyklopf
Och så var det en spelare i mitt lag som börja tjafsa i chatten om att anmäla mig som bot för att jag "skjuter mot fienden!"
I vanlig ordning var det en tier 9 spelare som dog efter ca 1 in in i matchen, utan att ha gjort något.
...suck...vilka tomtar det finns där ute

.
Har nog snart fyllt "ignore" listan. Annars har det gått riktigt bra inatt med spelandet.
Ignorelistan är fylld sedan länge. Tycker som sagt den borde vara oändlig. På tal om bots, kallade jag en dåre med 30k matcher och 400 wn8 för bot, han blev inte glad och följde efter mig hela matcher, puttade och förstörde för mig totalt. Hade jag skjutit honom hade jag fått skit för det, men WG har ju tagit bort rapporter för folk som pajar för dig i spelet så de kan lungt sitta och paja för andra utan repressalier.
Av någon anledning har den här totalt (i vanliga ordning tyvärr, de blir bara sämre och sämre) värdelösa specialaren lockat fram varenda felknullade cp-barn och jävla idiotiska grottmongon till tomat som någonsin spelat spelet, det är fan 5-15 i varje match, även i tier X. Aldrig sett något liknande, inte ens när de har 5x helger är det såhär illa. Har de en drive i Slavonien där man vevar WoT på tv eller nåt?