2014-04-02, 14:54
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Går det att konvertera WOT replays till .AVI filer, så man kan se de i VLC media player?
Har testat några olika onlinekonverters, men ingen har funkat hittills.

Tacksam för svar.

fraps
Citera
2014-04-02, 15:03
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
128mm är den bästa om man frågar chatten, sjukligt op när rng inte rövknullar en.

Visst är den op, suger som sagt när rng rövknullar dig och du för vänta 16 sekunder på ett nytt skott. Gjort mest skada av alla vagnar med just den kanonen, 6.8k. Räckte till blygsamma 2:a klass utmärkelsen med rhm.

Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Kolla vad de sk "bra" spelarna har för tanks. Ett vanligt tema är att sk "bra" spelare har bra win rate i en OP tank vilket gör att hans win rate ser bra ut och där han i själva verket suger i högre tier tanks.

Bra exempel:
http://www.noobmeter.com/player/na/skeeterd/1002267994/
8k matcher i T49 med 56%, 4k matcher i Hellcat med 56%. 36-44% i hans Tier10s.
Ska du statpadda så är allt under 60% winrate ett massivt misslyckande.

Japp, man ser ju stattpaddare med lågt antal matcher men bra statistik ganska ofta, men inte tänkt på att det finns folk med 20k matcher som kör nästan 10k av dem i en jävla vagn. Hur man nu orkar med det, man måste ju nästan ha asperger för att orka med nåt sånt.
Citera
2014-04-02, 15:15
Medlem
Bearforceones avatar
Köpt min första Tier X, en styck STB-1, japanen. Vad jag sett och läst om den, verkar den vara riktigt grym. Har verkligen gillat Type 61, lyckats klart bäst med den av alla hög-tier tanks jag äger. Lägger T-54 på is så länge tills jag farmat ihop mer krediter. Ska bli kul och se om den är så bra som den verkar på pappret.
Citera
2014-04-02, 16:04
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Kanske en april patch? Ett litet roligt skämt som kraschar spelet direkt vid login..
2 april??

jag körde.för någon vecka sedan, inte märkt det kommit en patch?
nu crachar spelet varje gång man kommer till login

kan man lägga till login i exe filen så man kan gå raka vägen inni spelet?
Citera
2014-04-02, 16:14
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
2 april??

Jag har en mod som loggar in mig automagiskt, men kan inte komma ihåg vad den heter.. Jag har så många mods jag kan just nu för att jag vill inte va som Libben
Citera
2014-04-02, 16:58
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Visst är den op, suger som sagt när rng rövknullar dig och du för vänta 16 sekunder på ett nytt skott. Gjort mest skada av alla vagnar med just den kanonen, 6.8k. Räckte till blygsamma 2:a klass utmärkelsen med rhm.

Japp, man ser ju stattpaddare med lågt antal matcher men bra statistik ganska ofta, men inte tänkt på att det finns folk med 20k matcher som kör nästan 10k av dem i en jävla vagn. Hur man nu orkar med det, man måste ju nästan ha asperger för att orka med nåt sånt.

Sedan är det ju så att vissa vagnar helt enkelt blir någon slags anti-historia.
Man är bra (eller hyfsad) med vissa tanks å så kommer det just EN tank där allt
bara går åt helvete. Jag har en sådan i T150 där min wr var på typ 43% overall.
ST-I har jag bara 48% på och obj 212 arty ligger på hiskeliga tomatröda 45%.
Och då är jag ändå en rätt kapabel artyspelare. Men otur i matcher och idioter
i laget ger detta. Har för övrigt 54% wr på 18k matcher med en massa jävla vagnar
Mest TD's.

Men helt allvarligt så är tier10 inte speciellt kul att spela.
Citera
2014-04-02, 17:36
Medlem
Forzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
2 april??

Kör du möjligen med någon ljudmod? Vet att vissa hade problem med krascher pga någon konflikt med årets aprilskämt, SPGn Karl och 8-bitars banan (som förövrigt var fruktansvärt roligt att köra en liten stund!).
Citera
2014-04-02, 18:19
Medlem
Det här jävla spelet verkar sjukt obalanserat och helt fucket up.

Kör min FV215b (183) med extra camouflage +25 % och extra optik med range på max 500 m. Står i en buske och ett träd. Ändå så ser motståndaren mig först utan camouflage på öppen terräng.

Det är på gränsen till ospelbart. Enda gången jag kan snipa är om medspelare spottar och det är faan allt man kan göra men det här jävla vagnen. Läskigt hur lite utrymme det finns för kreativitet i det här spelet.
Citera
2014-04-02, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swingtrader
Det här jävla spelet verkar sjukt obalanserat och helt fucket up.

Kör min FV215b (183) med extra camouflage +25 % och extra optik med range på max 500 m. Står i en buske och ett träd. Ändå så ser motståndaren mig först utan camouflage på öppen terräng.

Det är på gränsen till ospelbart. Enda gången jag kan snipa är om medspelare spottar och det är faan allt man kan göra men det här jävla vagnen. Läskigt hur lite utrymme det finns för kreativitet i det här spelet.
Du ska stå bakom busken inte i den, då du inte ser genom busken är det ok.
Fäll trädet så det ger dig skydd, se till att ha någon framför dig.
Ha en reträttväg och backpedal i skydd medans du laddar.

Låter otroligt att de spottar dig och inte du dem enligt scenariot du beskriver. Nog för att vagnen är stor och har dåligt cammovärde, de måste iallafall vara bra nära dig om du står i skydd och inte skjuter.

Finns ju passiva scouts som kan vara gömda i en buske väldig nära dig, det kanske inte är vagnen du tror som spottar dig
Citera
2014-04-02, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swingtrader
Standard.
Är standard HE?
Citera
2014-04-02, 19:43
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
Du ska stå bakom busken inte i den, då du inte ser genom busken är det ok.

Så länge man inte skjuter så går det bra att stå i busken. Det är när man skjuter som man måste backa så man inte ser genom busken för att fortsätta vara ospottad. 183 är så stor så det är möjligt att den sticker up över buskarna.
Citera
2014-04-02, 19:47
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forzo
Kör du möjligen med någon ljudmod? Vet att vissa hade problem med krascher pga någon konflikt med årets aprilskämt, SPGn Karl och 8-bitars banan (som förövrigt var fruktansvärt roligt att köra en liten stund!).
gick inte in 1april pga antog wg skulle trolla

är karl fortfarande kvar då?
spelet kanske funkar ige när den är borta?

kanske kör med grandfarher eller vad den heter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in