2014-05-07, 16:47
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Förstår överhuvudtaget inte hur du kan försvara en person som henne.

Efter 10 minuters scrollande inser man dock att "någon" består av en handfull människor. Ser i kommentarsfältet att t o m inbitna fans insett att det är ett sjukt beteende. De som insisterar på att försvara henne är samma människor som försvarat henne under hela tiden och frenetiskt under olika alias. Samt ett par tonåringar som inte vet särskilt mycket om henne mer än att de läst Vingklippt och därför tycker Berny är the shit.
Citera
2014-05-07, 17:00
Medlem
Strange-Dayss avatar
Det är så äckligt att se hur vissa härinne mobbar stackars Emma. Äckligt.

Grisar.

Citera
2014-05-07, 19:16
Medlem
sinfons avatar
Är här någon i tråden som bor i närheten av Södertörns Tingsrätt i Huddinge och kan tänka sig hämta ut den fullständiga Haninge-domen? Man kan göra det anonymt. Jag går inte in på hur, men jag har nu börjat förstå att det rör sig om VERKLIGT intressant läsning.

Edit: Målnummer är T 6033-08. Vill ni inte outa er själv är det bara att pm:a mig, så kan jag lägga ut den.
Senast redigerad av sinfon 2014-05-07 kl. 19:20.
Citera
2014-05-08, 20:54
Medlem
Kommentar från senaste blogginlägget där Berny skriver att hon inte kan sova efter vad som "hände igår kväll".

"Idag, 20:24
Hur mycket hade du att göra med hennes död?"

Vem är död? Varför, vem vet nåt närmare om detta?
Citera
2014-05-08, 22:44
Medlem
habilgerbils avatar
På hennes facebook står något om att hon raggat upp en tjej på Kicks idag, tihi, så någon så jävla djup kris verkar inte det kryptiska dödsfallet ha orsakat.
Citera
2014-05-09, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
På hennes facebook står något om att hon raggat upp en tjej på Kicks idag, tihi, så någon så jävla djup kris verkar inte det kryptiska dödsfallet ha orsakat.

Ok. Så antingen har nån verkligen dött och Berny skriver ett inlägg om hur tom och i kris hon är, varpå hon sen går och raggar på kicks? Är hon helt knäpp. Vill du vara snäll att kopiera in vad hon skrev på Facebook? Jag tror på dig såklart, bara det jag själv inte har tillgång till Facebook längre och kan inte se själv vad hon skriver där.
Citera
2014-05-09, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DugDeepeer
Ok. Så antingen har nån verkligen dött och Berny skriver ett inlägg om hur tom och i kris hon är, varpå hon sen går och raggar på kicks? Är hon helt knäpp. Vill du vara snäll att kopiera in vad hon skrev på Facebook? Jag tror på dig såklart, bara det jag själv inte har tillgång till Facebook längre och kan inte se själv vad hon skriver där.

Berny Pålsson
20 hours ago
Jag har aldrig raggat upp en tjej på kicks förrän idag. Nice. I yran kom jag hem med slingor för brunt hår. Jag fick alltså gå tillbaka för att byta. Kändes lagom fjantigt.
Citera
2014-05-09, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drunkkidcatholic
Berny Pålsson
20 hours ago
Jag har aldrig raggat upp en tjej på kicks förrän idag. Nice. I yran kom jag hem med slingor för brunt hår. Jag fick alltså gå tillbaka för att byta. Kändes lagom fjantigt.

Tack.

Låter ju jävligt konstigt att göra nåt dylikt i en sån situation.
Ok, att den där kommentaren om att nån dött inte alls behöver vara sann.
Men Berny skrev ju de facto att i alla fall nån form av kris inträffat. Men det kan väl i och för sig vara grovt överdrivet från hennes sida, det brukar det ju vara.

Men tänk om det stämmer, vem kan det då vara? Emma? Elisa?
Citera
2014-05-09, 11:46
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Men tänk om det stämmer, vem kan det då vara? Emma? Elisa?

Elisa uppdaterade instagram för 4 dagae sen,med massa deppade inlägg.
Emma uppdaterade igår.

Jag har inte tillgång till någon av deras facebook, men Elisa är ju en bättre gissning än Emma. Om man får spekulera.....
Citera
2014-05-09, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elizadeath
Elisa uppdaterade instagram för 4 dagae sen,med massa deppade inlägg.
Emma uppdaterade igår.

Jag har inte tillgång till någon av deras facebook, Elisa är ju en bättre gissning än Emma. Om man får spekulera.....

Ja, Elisa har ju haft det jävligt tufft på sistone med tanke på rättegången, därför jag tänkte på henne...
Emma tänkte jag att eftersom hon vill leka missbrukare så kanske hon fått för sig att testa nåt tungt och så gick det åt helvete. Men om Emma uppdatera igår så är det nog inte hon.
Citera
2014-05-09, 12:43
Medlem
Enligt Bernys instagram har de hävt lvm-utredningen...
Citera
2014-05-09, 12:48
Medlem
elizadeaths avatar
Citat:
Enligt Bernys instagram har de hävt lvm-utredningen...

Klockren kommentar på det; för att hon inte förtjänade den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in