Citat:
Ursprungligen postat av
Pajnispung
Men herrejävlar vad elaka ni är och som ni går på med mobbandet!
Jag är själv på en resa och har därför inte kunnat svara i tråden, tycker det är konstrigt hur ni kan finna tid att sitta här dag som natt och följa upp. Har ni inga ordentliga liv? Reser ni aldrig någonstans och ser något nytt? Sitter ni bara i era hem och trycker dag efter dag? Har ni inga arbeten eller hobbys? No wonder att ni är bittra!
Att Berny själv erkänt förändrar inget för min del. Vem som helst hade kuvat under trycket från en mobbningssite som denna och erkänt pretty much vad som helst för att få det att sluta. Ni har
slitit och tvingat fram svaret med era sjuka psykningar.
Kardnialvokal är igång, Sinfon är igång, Den osynlige och dug deeper är igång..Suck. Aldrig får detta själamörderi ett slut! Är det inne nu att mobba Berny?
Well ni får då aldrig MIG att ställa er på er sjuka sida med vad ni utsätter henne för. Att en människa skriver böker, bloggar eller ens lägger ut hela sitt liv för allmänheten att beskåda, gör inte ert beteende okej eller ens rimligt. Det är FEL! Fel, fel fel, men det inser ni väl aldrig. NI måste fan mogna och få upp ögonen för vad ni håller på med. Varför är det så kul att mobba ner en liggande individ? Varför? Har ni någon gång rannsakat era egna själar och vad ni är kapabla till? Det vågar ni säkerligen inte, eftersom ni då hade mått illa av att möta er egen spegelbild.
Era svin.
Låt den stackars flickan vara istället för att ösa ur er all er bitterhet och hat gentemot att era egna liv inte blev vad ni hoppats på, över någon som inte är skyldig till det.
Get a fucking GRIP, era lowlifes!
Jag skriver sällan här men herregud, vägrar du inse vad Berny har gjort? Hon har under större delen av sina tonår och vuxna liv utnyttjat människor, ljugit för sjukvården för att lura till sig hjälp och mediciner, det senare för att underhålla sitt drogberoende.
INGEN här påstår att Berny inte är sjuk eller mår dåligt.
INGEN här fördömer Berny för att hon är sjuk eller mår dåligt.
INGEN här fördömer Berny för hennes drogberoende.
Folk är förbannade för att Berny tagit tid och resurser från en alldeles för belastad sjukvård. Hon har gjort det genom att ljuga, och hon kan med sannolikhet ha orsakat någon annans självmord på grund av det. Hon har förskingrat pengar och tjänster och baserat hela sin identitet på lögner. Man kan inte räkna hur många människor hon utnyttjat under den här tiden, människor som knappast förtjänar att bli ljugna för.
Hur mycket pengar har hon snott? Hur många människor har hon sårat? Hur många djur, och lyssna nu, för det är viktigt, har hon DÖDAT genom att inte ta ansvar för sina handlingar?
Många här inne trodde på Berny när hennes första bok kom. Många trodde på henne långt efter det också. Många ville tro att det trots allt fanns något bra inom henne, men när hon SJÄLV erkänner (och nej, hon ljug-erkänner inte för att vi har "mobbat" henne, det är inte nån sorts guantanamo-tortyr vi sysslar med här) att hon bara ljugit ihop hela historien är det klart som fan det gör folk förbannade.
Förstår överhuvudtaget inte hur du kan försvara en person som henne.