2010-07-07, 19:41
Medlem
Denosynliges avatar
Ni har nog förväxlat AmElia med AmAlia! Amalia var Bernys flickvän i slutet på första boken Vingklippt Ängel. Amalia lever numera ett ordnat liv. Berny var tillsammans med Amelia före Nicklas hon är tillsammans med nu. Det är Amelia som är en gravid pundare, INTE Amalia! Och oavsett om hon pundar eller bara tar det som hon får utskrivet så var det ju inte allt för längesen hon var tillsammans med Berny och pundade loss. I vilket fall som helst så är det nog inte riktigt läge för henne att vara gravid just nu, frågan är ju om det någonsin skulle vara läge för det när det gäller Amelia. Redan när Amelia var tillsammans med Berny så var det ju snack om barn och med facit i hand så var det ju verkligen inte läge för det just då, vad skulle det vara för skillnad nu?
Senast redigerad av Denosynlige 2010-07-07 kl. 19:44.
Citera
2010-07-07, 19:50
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatpojken
Till Candyflesh.
Känner du Amalia?
Det låter så när du skriver.
En av mina närmsta vänner är bästa vän med henne och inte mycket av det du skriver stämmer alls.

ja, jag känner henne och har varit hos henne flera gånger
Citera
2010-07-07, 19:51
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Ni har nog förväxlat AmElia med AmAlia! Amalia var Bernys flickvän i slutet på första boken Vingklippt Ängel. Amalia lever numera ett ordnat liv. Berny var tillsammans med Amelia före Nicklas hon är tillsammans med nu. Det är Amelia som är en gravid pundare, INTE Amalia! Och oavsett om hon pundar eller bara tar det som hon får utskrivet så var det ju inte allt för längesen hon var tillsammans med Berny och pundade loss. I vilket fall som helst så är det nog inte riktigt läge för henne att vara gravid just nu, frågan är ju om det någonsin skulle vara läge för det när det gäller Amelia. Redan när Amelia var tillsammans med Berny så var det ju snack om barn och med facit i hand så var det ju verkligen inte läge för det just då, vad skulle det vara för skillnad nu?

och nej... det var amALia jag menade inte amELia,, så jag har inte förväxlat
Citera
2010-07-07, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av candyflesh
ja, jag känner henne och har varit hos henne flera gånger

Men om du nu känner henne och så, varför sitter du då och snackar skit om henne på flashback?
Citera
2010-07-07, 22:03
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
Men om du nu känner henne och så, varför sitter du då och snackar skit om henne på flashback?

jag sa att jag kände henne, inte att jag var hennes vän
Citera
2010-07-07, 22:04
Medlem
candyfleshs avatar
Citat:
jag sa att jag kände henne, inte att jag var hennes vän

dessutom är det inte skit i mina ögon utan en tragisk sanning
Citera
2010-07-07, 23:31
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
och nej... det var amALia jag menade inte amELia,, så jag har inte förväxlat

Jasså på så vis, men okey då är jag med. Jag tänkte bara att liksom det var snack om att det inte var så lyckat att Amelia var gravid när hon är som hon är och när hon lever som hon lever. Men okey, vi gick över till att prata om Amalia istället för Amelia då är jag med. Jag misstog mig att ni hade blandat ihop dem. Men vad jag kunnat läsa mig till på helgon för ganska längesen var att Amalia numera lever ett ordnat liv, men ja... tydligen inte. Det är tragiskt. Men asså jag vet inte, det är ju lite of topic om ni frågar mig. Asså att snacka om Bernys exflickvän som hon var tillsammans med för typ flera år sen. Men för all del prata på om Amalia, mig gör det inte så mycket egentligen. Bara lite of topic som sagt.
Citera
2010-07-08, 05:02
Medlem
ontblods avatar
Citat:
Till Candyflesh.
Känner du Amalia?
Det låter så när du skriver.
En av mina närmsta vänner är bästa vän med henne och inte mycket av det du skriver stämmer alls.

Din närmsta vän, berättar h*n som det är med Amalia eller tror du att h*n "förskönar" situationen? Om h*n nu är Amalias bästa vän så kanske h*n inte vill se som det är? Umgås du själv med Amalia?

Jag tycker det låte lite skumt att hon håller på med politik och ska utbilda sig till präst samtidigt som hon ska knapra Benzos i mängder...låter för osannolikt för att vara sant. Sen har hon ju barn med...så jag undrar bara, inget personligt påhopp mot någon.

Men du Spenatpojken verkar ju veta vad du pratar om, därför frågar jag dig.
Senast redigerad av ontblod 2010-07-08 kl. 05:08.
Citera
2010-07-08, 15:26
Medlem
Nu känner jag att jag måste bryta in här för det här är så jävla fånigt.

För det första, Tjelsi, du påstår att Jonas visst slagit Berny. Därom tvistar de lärda. Jag har följt den här cirkusen i flera år nu och jag kan ärlig talat säga att det inte finns någonting som pekar på att Jonas skulle slagit Berny. Möjligtvis kanske de bankat på varandra, det vet jag ingenting om. Men faktum är att Bernys före detta vänner säger en sak, Jonas vänner säger en annan. Jag tycker inte vi kan säga att vi vet med säkerhet hur de ligger till.

För det andra, Candyflesh, det är inte så svårt att lista ut din koppling till Berny. Shw luktar dubbelkonto så det skriker om det.
Citera
2010-07-08, 16:45
Medlem
shws avatar
Dubbelkonto reggat 2005? Jodå, tjenare. Det enda jag postat här förr är i "skratta åt unga mammor"-trådar och i Övriga Droger-forumet. Jag finner bara berny-situationen ganska underhållande. Tro vad du vill, men något dubbelkonto handlar det inte om.
Citera
2010-07-08, 19:42
Medlem
[quote=ontblod]Din närmsta vän, berättar h*n som det är med Amalia eller tror du att h*n "förskönar" situationen? Om h*n nu är Amalias bästa vän så kanske h*n inte vill se som det är? QUOTE]

Min vän berättar helt säkert hur det är. Vi är väldigt öppna om allt. Hon vet att Amalia haft problem och så, men som hon är nu kan man definitivt inte kalla henne "knarkare", dessutom är hon en väldigt bra mor.
Jag har personligen aldrig träffat Amalia men vi har pratat några gånger.
Citera
2010-07-08, 21:27
Medlem
Jag tycker att det är oheligt att dra in Amalia i den här tråden då det är säkert 7 år sedan hon hade nåt att göra med Berny, om hon fortfarande har svårt med tabletterna så tycker jag ändå att allt annat tyder på att hon vänt på sitt liv och inte förtjänar att dras in i det här, är jag ensam om att tycka att de flesta andra frågetecknen i sammanhanget är intressantare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in