Tack så mycket! Det var snällt av dig!
Vilka är de här människorna som påstås berättat detta?
Har dom varit med i Tv program? Det är inte så vanligt med ögonvittnen till flygplanen! Människor som berättar med inlevelse om vad dom sett i NY den 9/11! Det är liksom inte en lite grej!
Och sen på andra sidan har vi starka bevis på manipulation!
2 versioner av samma video där båda har exakt samma bakgrunds ljud men där den ena har en person i närheten av kameran som säger "oh my good! An
airoplane just flew into the building"! För att plantera
"airoplane flew into the building!" Den ena var råkopian utan rösten! Den andra exakt likadan men MED rösten! Det var med 100% säkerhet pålagt senare! Men gjord så att den ska låta som live!
Det är ETT bevis som är utom tvivel för mig! Ett av många! Det bevisar att den versionen som visades på tv var manipulerad! Det ska till lika säkra bevis för att få mig att tro något annat! Det är något sådant jag skulle vilja se som befäster den officiella versionen! Jag ska läsa vidare om motorerna i länken jag fick av dig! Men jag behöver expertanalys till hjälp för att förstå allt! Vill dom att det ska se ut som att det var ett flygplan som körde in i Pentagon så finns det sätt att göra det på! Jag skulle kanske ställa en container med flygplansskrot i entren eller utanför byggplatsen till den pågående renoveringen av Pentagon! En sprängladdning i containern! Poff! Flygplansdelar all over the place!
Det finns mer "smoking guns" på foliehattarnas sida anser jag!
Fortsätt att leta! Sanningen kommer säkert fram förr eller senare.
Oavsett vilken version som är sann! Det kan inte vara båda!
Citat:
Ursprungligen postat av
TODCDFWB
Anledningen till att du inte hittar några sådana vittnen är väldigt enkel. Du sitter bara och suger av dina foliehattsklipp på YouTube och sväljer allt som sägs. Då hittar man inte särskilt mycket.
Men det här tog ett par minuter för mig att hitta...
Flera vittnesmål hittar du här:
https://sites.google.com/site/wtc7lies/whattheysaw:eyewitnessaccountsofthenycai