2014-05-07, 18:03
Medlem
CowboyBurts avatar
De kan man sudda bort i sånna fall! Det räcker med att visa flygplanet och Pentagon!
Det är det enda dom behöver visa från den filmen! Men det verkar svårt att få fram det!

Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Att alla beslagtagna filmer inte släpps hur som helst till allmänheten kan ju bero på något så enkelt som att det på filmerna kan visas andra personer och deras förehavanden som inte har något som helst med attentaten att göra, men som kan på verka deras personliga integritet/anonymitet.
Citera
2014-05-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CowboyBurt
De kan man sudda bort i sånna fall! Det räcker med att visa flygplanet och Pentagon!
Det är det enda dom behöver visa från den filmen! Men det verkar svårt att få fram det!

Även om kamerorna inte ens var riktade mot Pentagon, och inte heller fick med något av planet...?

Kan du inte ens tänka dig att det kanske inte alls finns någon mer spännande eller avslöjande video än de som de redan visat. Det skulle liksom inte vara första gången i världshistorien som övervakningskameror inte fått med nåt matnyttigt.
Citera
2014-05-07, 21:11
Medlem
Citat:
Konspirationsspyor
Är du arg? Jag har inte läst hela tråden! Sorry! Ibland kommer det in nya som ställer gamla frågor! Ibland kan man hitta bra svar i det enklaste frågor. Du precis som jag förstår nog att det inte är den officiella versionen som är sann? Eller litar du kanske på att Bush, Cheney, Rumsfeldt, Silverstein och alla andra bevisligen inblandade talar sanning? Att alla tillfälligheter kring 9/11 är just tillfälligheter? Ö Här är det inget som kastas fram! Jag tycker alla har rätt att ställa de här frågorna om & om igen hur många gånger vi vill tills det kommer fram något vi kan tro på! Jag har inte sett de här bevisen du pratar om! Jag har sett några små motorer och någon plåtbit vid Pentagon! Jag har också sett väldigt mycket som bevisar motsatsen som jag tycker är mer trovärdigt! Varför blir du så arg när den versionen du tror på ifrågasätts?

Det är irriterande när det ploppar fram den ena efter den andra idioten som påstår en massa saker (givetvis rakt av kopierat från konspirationssidor) fast det är bara någon minut bort på Google för att själva hitta klara bevis för att dessa påståenden är falska. Ändå kastar de fram dem för de har svalt med hull och hår vad som står på konspirationssidor eller i blåljugande YT-filmer.

När man sen lätt kan avslöja att det blåljugs friskt på dessa konspirationssidor, och idioter inte klarar av att se det och inte kan ta till sig fakta om det, ja då undrar man ju var det gick fel någonstans i uppväxten...

Bara som ett exempel så tog det mig nu ca 2 minuter att hitta denna sida där flygplansproffs förklarar att motordelarna man hittade vid/i Pentagon är korrekta för aktuellt flygplan, och alltså inget märkligt alls.

Läs gärna, men jag är rätt säker på att du är av det skrotet att du istället för att ta till dig av dessa seriösa fakta och bevis, bara kommer att vifta bort dem då de ju går emot dina redan förutfattade meningar.

http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml
Citera
2014-05-07, 21:59
Medlem
CowboyBurts avatar
Jag ska läsa dom

Citat:
Det är irriterande när det ploppar fram den ena efter den andra idioten som påstår en massa saker (givetvis rakt av kopierat från konspirationssidor) fast det är bara någon minut bort på Google för att själva hitta klara bevis för att dessa påståenden är falska. Ändå kastar de fram dem för de har svalt med hull och hår vad som står på konspirationssidor eller i blåljugande YT-filmer.

När man sen lätt kan avslöja att det blåljugs friskt på dessa konspirationssidor, och idioter inte klarar av att se det och inte kan ta till sig fakta om det, ja då undrar man ju var det gick fel någonstans i uppväxten...

Bara som ett exempel så tog det mig nu ca 2 minuter att hitta denna sida där flygplansproffs förklarar att motordelarna man hittade vid/i Pentagon är korrekta för aktuellt flygplan, och alltså inget märkligt alls.

Läs gärna, men jag är rätt säker på att du är av det skrotet att du istället för att ta till dig av dessa seriösa fakta och bevis, bara kommer att vifta bort dem då de ju går emot dina redan förutfattade meningar.

Citera
2014-05-08, 10:40
Medlem
CowboyBurts avatar
Har ni skrivit om det här också?

Philip Marshall mördad 2/2 2013 för att han berättade
En före detta pilot som medgivit att han jobbat med CIA i Iran Contras-affären och skrivit flera böcker om händelserna kring 9-11, hittades död tillsammans med sina barn i vad många kallar en ”Black Operations hit”, bland annat före detta US National Security Agency Officer Wayne Madsen. I en intervju med Voice of Russias John Robles säger Mr Madsen att författaren arbetade på sin fjärde bok, som han sade skulle avslöja information som skulle slå ned som en bomb och spränga 9-11 vidöppen. Författaren hade fått veta att nyckeln till att lösa 9-11 var på "Flygplanskyrkogården" (Marana Air Field) i den amerikanska delstaten Arizona.

Läs mer: http://voiceofrussia.com/news/2014_01_27/CIA-pilot-Philip-Marshall-was-killed-in-a-black-op-Wayne-Madsen-3480/

CIA i Iran Contras-affären

USAs medverkan i CIAs kokainhandeln i Centralamerika under Reaganadministrationen som en del av Contra kriget i Nicaragua har varit föremål för flera officiella och journalistiska undersökningar sedan mitten av 1980-talet.

Böcker om 9/11 av Philip Marshall

The Big Bamboozle: 9/11 and the War on Terror

Lakefront Airport

Barn Politics

False Flag 911: How Bush, Cheney and the Saudis Created the Post-911 World

Citat:

Citera
2014-05-08, 12:58
Medlem
Citat:
Har ni skrivit om det här också?

Philip Marshall mördad 2/2 2013 för att han berättade
En före detta pilot som medgivit att han jobbat med CIA i Iran Contras-affären och skrivit flera böcker om händelserna kring 9-11, hittades död tillsammans med sina barn i vad många kallar en ”Black Operations hit”, bland annat före detta US National Security Agency Officer Wayne Madsen. I en intervju med Voice of Russias John Robles säger Mr Madsen att författaren arbetade på sin fjärde bok, som han sade skulle avslöja information som skulle slå ned som en bomb och spränga 9-11 vidöppen. Författaren hade fått veta att nyckeln till att lösa 9-11 var på "Flygplanskyrkogården" (Marana Air Field) i den amerikanska delstaten Arizona.

Läs mer: http://voiceofrussia.com/news/2014_01_27/CIA-pilot-Philip-Marshall-was-killed-in-a-black-op-Wayne-Madsen-3480/

CIA i Iran Contras-affären

USAs medverkan i CIAs kokainhandeln i Centralamerika under Reaganadministrationen som en del av Contra kriget i Nicaragua har varit föremål för flera officiella och journalistiska undersökningar sedan mitten av 1980-talet.

Böcker om 9/11 av Philip Marshall

The Big Bamboozle: 9/11 and the War on Terror

Lakefront Airport

Barn Politics

False Flag 911: How Bush, Cheney and the Saudis Created the Post-911 World

Ja....

https://www.flashback.org/sok/Philip+Marshall?sp=1&f=287

Vad skulle då han kunnat ha avslöjat?

Ja han skulle inte kunnat ha avslöjat så mycket mer än vi redan vet om attentaten i sig, alltså vad som hände när planen kapades och brakade in i husen etc. Därför att det var just det som hände och det finns tusentals vittnen och annan bevisning för detta, så det var just det som hände. Alltså inget märkligt alls med det eller hur husen kollapsade etc.

Det enda han skulle kunnat ha avslöjat i så fall (om jag nu ska tillåta mig att vara lite konspiratorisk en stund) är om USA’s ledning på något vis var inblandade, t ex genom att se till att få kontakt med lämpliga grupper som kunde utföra attentaten och förse dem med medel och annat för att göra just det som sen hände den dagen. Det vore det allra enklaste och smartaste, vilket inte allt annat som ni konspirationstroende gapar om med laservapen, HAARP, miniatombomber, Thermite Thermate nano hit och dit, byggnader riggade med massor med sprängämnen, hologram, försvunna flygplan, kapare som fortfarande lever, och fan vet allt trams ni påstått i alla dessa år utan att ha minsta lilla hållbara bevis för det. Samtidigt som den officiella förklaringen är mycket väl underbyggd och bevisad.
Citera
2014-05-08, 14:47
Medlem
CowboyBurts avatar
"..vet om attentaten i sig"
"Därför att det var just det som hände.."
"..det finns tusentals vittnen och annan bevisning för detta"

Hur kan du vara så säker på det? Du var väl inte i NY och såg det med egna ögon? Du har väl tittat på Tv och internet som alla andra? Det låter som du har valt sida och blundar för allt annat! Jag försöker hålla mig öppen till alla möjligheter. Tycker du att konspirationer är mer trovärdiga för att de kommer från Bush-regeringen än när det kommer från en hel värd av experter utan ekonomisk vinning som lägger fram sina arbeten och bevis på olika sätt? De ställen som finns kvar som inte styrs av media-eliten? Med vittnen: Menar du brandsoldaterna som vittnade om explosioner och smält stål som rann utmed fasaden? Är det de vittnena du menar? Alla de som såg en bomb explodera i WTC?
https://www.youtube.com/watch?v=GffVvYFrtPM
"Vilket plan? Jag såg inget plan! Det var en bomb! Vem sa att det var ett plan?"
"Det såg ut som en bomb från inifrån byggnaden!"
Det var alltid media som planterade orden "..planet.." "..det andra planet..." när de pratade med vittnen! Kontaminerade deras vittnesmål! Det finns det bevis för!

Varför pratar du om Hologram och miniatombomber? Jag har inte pratat om det!?
Du känner att du måste trycka till folk för att de ska låta mindre trovärdiga!
Varför känner du att du behöver göra så? Lite "Göran Persson-härskarteknik"!?
Du får inte mer trovärdighet på det sättet!

HAARP finns! Det vet alla! Sedan vad den används till det är inte offentliggjort än!
Men det kommer, som allt annat att komma fram så småningom.
Hoppas Katharina och Fukushima inte var deras fel bara!

Citat:
Ja....

https://www.flashback.org/sok/Philip+Marshall?sp=1&f=287

Vad skulle då han kunnat ha avslöjat?

Ja han skulle inte kunnat ha avslöjat så mycket mer än vi redan vet om attentaten i sig, alltså vad som hände när planen kapades och brakade in i husen etc. Därför att det var just det som hände och det finns tusentals vittnen och annan bevisning för detta, så det var just det som hände. Alltså inget märkligt alls med det eller hur husen kollapsade etc.

Det enda han skulle kunnat ha avslöjat i så fall (om jag nu ska tillåta mig att vara lite konspiratorisk en stund) är om USA’s ledning på något vis var inblandade, t ex genom att se till att få kontakt med lämpliga grupper som kunde utföra attentaten och förse dem med medel och annat för att göra just det som sen hände den dagen. Det vore det allra enklaste och smartaste, vilket inte allt annat som ni konspirationstroende gapar om med laservapen, HAARP, miniatombomber, Thermite Thermate nano hit och dit, byggnader riggade med massor med sprängämnen, hologram, försvunna flygplan, kapare som fortfarande lever, och fan vet allt trams ni påstått i alla dessa år utan att ha minsta lilla hållbara bevis för det. Samtidigt som den officiella förklaringen är mycket väl underbyggd och bevisad.
Citera
2014-05-08, 15:25
Medlem
Citat:
"..vet om attentaten i sig"
"Därför att det var just det som hände.."
"..det finns tusentals vittnen och annan bevisning för detta"

Hur kan du vara så säker på det? Du var väl inte i NY och såg det med egna ögon? Du har väl tittat på Tv och internet som alla andra? Det låter som du har valt sida och blundar för allt annat! Jag försöker hålla mig öppen till alla möjligheter. Tycker du att konspirationer är mer trovärdiga för att de kommer från Bush-regeringen än när det kommer från en hel värd av experter utan ekonomisk vinning som lägger fram sina arbeten och bevis på olika sätt? De ställen som finns kvar som inte styrs av media-eliten? Med vittnen: Menar du brandsoldaterna som vittnade om explosioner och smält stål som rann utmed fasaden? Är det de vittnena du menar? Alla de som såg en bomb explodera i WTC?
https://www.youtube.com/watch?v=GffVvYFrtPM
"Vilket plan? Jag såg inget plan! Det var en bomb! Vem sa att det var ett plan?"
"Det såg ut som en bomb från inifrån byggnaden!"
Det var alltid media som planterade orden "..planet.." "..det andra planet..." när de pratade med vittnen! Kontaminerade deras vittnesmål! Det finns det bevis för!

Varför pratar du om Hologram och miniatombomber? Jag har inte pratat om det!?
Du känner att du måste trycka till folk för att de ska låta mindre trovärdiga!
Varför känner du att du behöver göra så? Lite "Göran Persson-härskarteknik"!?
Du får inte mer trovärdighet på det sättet!

HAARP finns! Det vet alla! Sedan vad den används till det är inte offentliggjort än!
Men det kommer, som allt annat att komma fram så småningom.
Hoppas Katharina och Fukushima inte var deras fel bara!

Om du var så öppen som du påstår så hade du vetat att det finns många fler vittnesmål som stöder den officiella förklaringen än det finns som stöder konspirationspåståendena.

Sen när det gäller vittnesmål så räcker det inte att några säger att det lät eller såg ut som en bomb, man måste kunna styrka att det verkligen var en bomb. Därför att väldigt få människor vet hur en bombexplosion verkligen låter eller ser ut, men många liknar höga smällar med t ex bomber men det kan vara nästan vad som helst som smäller högt utan att det därför måste vara avsiktliga sprängämnen med i bilden.

Samma sak med påståendena om smält stål, det är bara påståenden som inte kunnat bekräftas efter kontroll.

Varför jag tog upp hologram och annat var för att jag räknade upp var som kastats fram från konspirationstroende idioter under dessa år sedan attentaten skedde, för att på så sätt visa vilka galna påståenden som de kan komma dragandes med. Jag påstod inte att du har påstått nåt om hologram. Å andra sidan så tycker jag mig se vart detta bär hän med ditt skrivande, för du är inte den första som kastar sig in i dessa trådar och börjar älta samma saker om igen, och som kommer att dra upp fler och fler saker du/de hittat på konspirationssidorna och skiter i att ta till sig de förklaringar och motbevisa man lägger fram, skiter i att svara på relevanta frågor, utan hoppar bara vidare till nästa tuva och kastar fram egna frågor på saker som redan är besvarade och oftast helt irrelevanta för att påståendena är inkorrekta.

Du kan väl ändå inte på allvar vara så korkad att du tror att många tusen människor som vittnar om att de faktiskt såg planen på plats är bara bluff och att det inte skulle ha funnits några plan utan allt var bara missiler....? Sådana påståenden är så korkade att man undrar om det är en barnungen som sitter och dagdrömmer, för det kan i alla fall inte vara en vuxen person med kontakt med verkligheten...
Senast redigerad av Dr Tinnitus 2014-05-08 kl. 15:30.
Citera
2014-05-08, 15:44
Medlem
CowboyBurts avatar
Länka gärna några vittnen som spontant säger "jag såg ett flygplan flyga in i WTC"
Jag kommer inte ihåg om jag sett det? Jag hittar inget på Youtube! Jag hör media prata om det i klippen! Jag hör människor säga att de hörde explosioner! Folk som vittnar om att de såg en explosion måste visst ha sett ett stort plan komma flygande på låg höjd! Det måste ha fört ett himla liv!
Jag är öppen! Visa gärna så många du hittar! Övertyga mig!

Citat:
Om du var så öppen som du påstår så hade du vetat att det finns många fler vittnesmål som stöder den officiella förklaringen än det finns som stöder konspirationspåståendena.

Sen när det gäller vittnesmål så räcker det inte att några säger att det lät eller såg ut som en bomb, man måste kunna styrka att det verkligen var en bomb. Därför att väldigt få människor vet hur en bombexplosion verkligen låter eller ser ut, men många liknar höga smällar med t ex bomber men det kan vara nästan vad som helst som smäller högt utan att det därför måste vara avsiktliga sprängämnen med i bilden.

Samma sak med påståendena om smält stål, det är bara påståenden som inte kunnat bekräftas efter kontroll.

Varför jag tog upp hologram och annat var för att jag räknade upp var som kastats fram från konspirationstroende idioter under dessa år sedan attentaten skedde, för att på så sätt visa vilka galna påståenden som de kan komma dragandes med. Jag påstod inte att du har påstått nåt om hologram. Å andra sidan så tycker jag mig se vart detta bär hän med ditt skrivande, för du är inte den första som kastar sig in i dessa trådar och börjar älta samma saker om igen, och som kommer att dra upp fler och fler saker du/de hittat på konspirationssidorna och skiter i att ta till sig de förklaringar och motbevisa man lägger fram, skiter i att svara på relevanta frågor, utan hoppar bara vidare till nästa tuva och kastar fram egna frågor på saker som redan är besvarade och oftast helt irrelevanta för att påståendena är inkorrekta.

Du kan väl ändå inte på allvar vara så korkad att du tror att många tusen människor som vittnar om att de faktiskt såg planen på plats är bara bluff och att det inte skulle ha funnits några plan utan allt var bara missiler....? Sådana påståenden är så korkade att man undrar om det är en barnungen som sitter och dagdrömmer, för det kan i alla fall inte vara en vuxen person med kontakt med verkligheten...
Citera
2014-05-08, 16:00
Medlem
CowboyBurts avatar
Om det fanns ett 80 tal kameror i närheten av Pentagon och ingen var riktad mot Pentagon? Man riktar väl kamerorna mot något så viktigt som USAs försvarhögkvarter!?

"It’s one of the largest and most secure buildings in the world. It is the nerve centre for the U.S. military. It has hundreds of security cameras both inside and outside the building. But apparently you can fly an airliner into the side of it without being caught on tape."

Varför vill/kan dom inte visa att ett flygplan flyger in i Pentagon!?

http://truthandshadows.wordpress.com/2011/03/02/pentagon-lied-about-having-911-surveillance-video-then-refused-to-release-it/

Citat:
Även om kamerorna inte ens var riktade mot Pentagon, och inte heller fick med något av planet...?

Kan du inte ens tänka dig att det kanske inte alls finns någon mer spännande eller avslöjande video än de som de redan visat. Det skulle liksom inte vara första gången i världshistorien som övervakningskameror inte fått med nåt matnyttigt.
Citera
2014-05-08, 17:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Om det fanns ett 80 tal kameror i närheten av Pentagon och ingen var riktad mot Pentagon? Man riktar väl kamerorna mot något så viktigt som USAs försvarhögkvarter!?

"It’s one of the largest and most secure buildings in the world. It is the nerve centre for the U.S. military. It has hundreds of security cameras both inside and outside the building. But apparently you can fly an airliner into the side of it without being caught on tape."

Varför vill/kan dom inte visa att ett flygplan flyger in i Pentagon!?

http://truthandshadows.wordpress.com/2011/03/02/pentagon-lied-about-having-911-surveillance-video-then-refused-to-release-it/

Man riktar nog främst kamerorna FRÅN Pentagon om du tänker efter. Man är förstås mer intresserad av att se ansiktet än ryggen på alla besökare. Man riktar antagligen majoriteten av kamerorna nedåt istället för upp i himlen, eftersom man är mer intresserad av besökare än vädret (idag kanske det av naturliga skäl är bättre övervakat åt alla möjliga håll).
Sen förstår du nog själv att det är stor skillnad på kvalitén på övervakningskameror då och idag, utvecklingen på det området har tagit stora kliv och de flesta kamerorna runt pentagon på den tiden var vanliga videokameror med låg bildhastighet (tänk övervakningskameror man brukar få se ifrån trafikövervakning när de visar olyckor på tv - bilarna brukar hinna ett par meter mellan varje bild, och om det då kommer ett flygplan i 800 kmh eller liknande så är det nog tyvärr rätt svårt att få något vidare tydligt objekt på bild, om ens något..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-05-08 kl. 17:15.
Citera
2014-05-08, 17:21
Medlem
TODCDFWBs avatar
Citat:
Länka gärna några vittnen som spontant säger "jag såg ett flygplan flyga in i WTC"
Jag kommer inte ihåg om jag sett det? Jag hittar inget på Youtube! Jag hör media prata om det i klippen! Jag hör människor säga att de hörde explosioner! Folk som vittnar om att de såg en explosion måste visst ha sett ett stort plan komma flygande på låg höjd! Det måste ha fört ett himla liv!
Jag är öppen! Visa gärna så många du hittar! Övertyga mig!
Anledningen till att du inte hittar några sådana vittnen är väldigt enkel. Du sitter bara och suger av dina foliehattsklipp på YouTube och sväljer allt som sägs. Då hittar man inte särskilt mycket.

Men det här tog ett par minuter för mig att hitta...

Citat:
At approximately 0845, I, Officers Patrick McNerney and Jose Sanchez, were on routine patrol at the corner of 42nd street and 8th Avenue. As I was looking east on 42nd street, I observed a commercial passenger jet flying over at an extremely low altitude, and heading south. ...I thought that the pilot was attempting to make an emergency landing in the harbor off lower Manhattan. ...It was just east of the Empire State Building, and, to my best estimation, no higher than 500' above it.

During this time, I looked for signs of distress. I was trying to observe the plane, as closely as I could for smoke, fire, or any type of vapor trail. There was none. The landing gear was up and the doors that house the gear closed. The plane was, as I stated, traveling south and was moving at a high rate of speed. It was flying level and straight. The pilot did not appear to be fighting to maintain control of the aircraft. PAPD Sgt William Ross Source (p. 43)

Citat:
On the morning of September 11th about 8:45, I was relieved, and a few of us were standing in front of quarters when we noticed a plane came directly over the firehouse maybe around 8:45, somewhere around that time. One of the guys mentioned that the plane looked like it was really low. Before we could really think of what he said, the next thing we heard an explosion. We saw the smoke.
FDNY firefighter Kenneth Escofferey, Ladder 20

Citat:
Rob Marchesano, a construction foreman, was working at a site at La Guardia Street and West Third. He heard a roar overhead, and saw a plane flying by, low and fast and at an angle that at first made him fear that it would hit his crane. He and his co-workers watched in astonishment and then horror as the plane approached the North Tower of the World Trade Center. He noticed that the plane seemed to tilt at the last second, as though someone wanted the wings to take out as many floors as possible. Source

Citat:
From a window on the 61st floor in the north tower, Ezra Aviles had seen everything. He knew it was no bomb. His window faced north, and he saw the plane tearing through the skies, heading straight for the tower. It had crashed into the building over his head - how far, he was not sure. Jim Dwyer and Kevin Flynn "102 minutes, The Untold Story of the Fight to Survive Inside the Twin Towers." Henry Holt & Co. New York.; 2005.

Citat:
"I saw the plane come in. My office faces north. I just finished my coffee and I heard my friend say, 'Oh no, oh no.' This plane was coming right at us, then it went up and hit the upper floors. –Nicholas Scinicariello, 86th floor Source

Citat:
On Tues, 9/11/01, at approximately 0846 hours, P.O. J. Camera and myself were standing on the North East corner of Jersey Ave & 12th St., facing the World Trade Center. We observed an aircraft, flying south, slam into the top of the north tower. The concussion from the resulting explosion was felt were (sic) we stood. PAPD PO David LeClaire Source (P. 85)

Citat:
I turned and saw a plane coming at an angle from the direction of the Statue of Liberty. It was low and a little to the right of where I was standing, but almost directly overhead. I followed it until I saw it go into the second tower. –Tonya Young Source

Citat:
"It was coming down the Hudson. It was banking toward me. I saw the tops of both wings," he said. "It was turning to make sure it hit the intended target. It plowed in about 20 stories down dead center into the north face of the building". Andrew Lenney Source

Citat:
On the morning of September 11th we were operating a box up on Church Street Near Canal. There was an odor of gas in the area. While we were out operating, we heard the first plane coming in. I turned around and I watched the plane crash into the north tower. FDNY firefighter Joseph Casaliggi

Citat:
At some point after our arrival and after we had moved to the west side of West Street, I heard a loud roar of a jet, looked up and saw the second plane impact the south tower. At that point it was clear to me it was a terrorist attack. We stepped over small airplane aviation parts, on Vesey, continued west, continued looking at the building. FDNY Chief Daniel Nigro

Citat:
At that time Chief Ganci was behind me and he thought there was another explosion in the north tower and that's when I turned around and said Chief, listen, there is a second plane that hit the other tower. He was like no no no no, we have another explosion. I said no, Chief, I witnessed it. I watched the plane hit the other tower. He is like are you sure. I said Chief, I'm 100 hundred percent positive I watched the second plane hit the other tower. FDNY firefighter Scott Holowach

Citat:
While assisting a female burn victim, I observed PO Rivero look up towards the WTC tower #2. At this time the undersigned heard the sound of jet engines and observed an aircraft with a blue color tail fly directly into the south face of WTC Tower #2. Following the impact an enormous explosion occurred causing debris to begin to fall down all around the WTC complex." PAPD PO James Hall Source (pg. 5)

Flera vittnesmål hittar du här:
https://sites.google.com/site/wtc7lies/whattheysaw:eyewitnessaccountsofthenycai
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in