Jag tog E på valborg efter ett längre uppehåll (sedan september). Visst blev jag glad, men all eufori uteblev. Jag tog en röd/rosa "ninja turtle", som verkar ligga på runt 180mg, fast jag har även läst rapporter som pekar på 100mg, så jag är osäker.
När ruset började lägga sig snortade jag ytterligare ca. 100mg. Det fick upp mig till en liknande nivå som innan, men käkspänningarna blev extremt påtagliga.
Har jag förlorat "magin", eller krävs det att jag poppar större doser för att få samma effekt som förr?
Jag trodde att effekten skulle vara större än den var i september med tanke på att jag väntat så pass länge nu, men så blev det inte. Antar att det kan ha att göra med mitt oansvariga bruk förra sommaren (finns en tråd om det om ni kollar mina startade ämnen) när jag tog ungefär 220 + 60mg under en kväll och det verkligen kändes som att jag friterade hjärnan.
Jag vill inte ge upp E ännu, men om jag inte får tillbaka euforin är jag osäker på om jag tycker det är värt det, mår alltid piss i flera dagar efteråt. Synpunkter uppskattas.