Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-27, 01:53
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Smakar de lakrits men mer kemiskt så är de troligen mdma du fått.
Smakar inte nåt jag känner igen som lakrits eller nåt annat, lite kemiskt dock. tar en lina så får vi se om det var en så kallad läropeng jag betalade. Tack för svar.

Svider fint iaf
Citera
2014-09-27, 01:59
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Smakar inte nåt jag känner igen som lakrits eller nåt annat, lite kemiskt dock. tar en lina så får vi se om det var en så kallad läropeng jag betalade. Tack för svar.

Svider fint iaf
Bomba istället 150-200mg sen efter ca 40 min drar du en liten näsa på ca 50 mg, då blir de perfekt

Och angående smaken så behöver de väl troligen inte ha en smak av lakrits, men de kristallerna jag beställt som varit 80-84% rent har smakat lakrits
Citera
2014-09-27, 02:05
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbiecue
Kör lite grand jag med ikväll.
Andra gången. Störra aha-uppelvelse första gången.

Vad sysselsätter ni er med?
Tyvärr har vi inget kvar ville min kompis jag skulle skriva, han är weck.

Vi sysselsätter oss med att mysa i sängen och lyssna på chillstep. Snackar lite ibland med. Vad brukar du göra på mdma?
Citera
2014-09-27, 02:10
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Bomba istället 150-200mg sen efter ca 40 min drar du en liten näsa på ca 50 mg, då blir de perfekt

Och angående smaken så behöver de väl troligen inte ha en smak av lakrits, men de kristallerna jag beställt som varit 80-84% rent har smakat lakrits
Vågar inte bomba några mängder då jag inte vet vad det är, så det blir försiktiga linor över tid. Jag är ganska gammal och försiktig.
Citera
2014-09-27, 02:12
Medlem
barbiecues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Tyvärr har vi inget kvar ville min kompis jag skulle skriva, han är weck.

Vi sysselsätter oss med att mysa i sängen och lyssna på chillstep. Snackar lite ibland med. Vad brukar du göra på mdma?

Står och dansar till https://www.youtube.com/watch?v=I9ZHNjD50Ds
Tur att ingen ser mig.
Citera
2014-09-27, 02:16
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Vågar inte bomba några mängder då jag inte vet vad det är, så det blir försiktiga linor över tid. Jag är ganska gammal och försiktig.
Hehe okej, hoppas du fått bra kristaller och så önskar jag dig en trevlig natt!
Citera
2014-09-27, 02:17
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barbiecue
Står och dansar till https://www.youtube.com/watch?v=I9ZHNjD50Ds
Tur att ingen ser mig.
Haha kan bara tänka mig hur det ser ut

Puss!
Citera
2014-09-27, 05:16
Medlem
ReVarres avatar
Det blev en hellyckad kväll! Polaren fick en jag tog två men han var rätt full också. Men vi mådde superbra hela kvällen låg och myste och kramades hela natten in princip.

Det här kommer göras om. Han och jag ska beställa 2,5 g från flugsvamp och köra en gång i månaden sisådär. Sjukt att jag aldrig prövat MDMA solo förut i min annars 3-4 år långa karriär med narkotika...

Tack alla snälla själar för era tips! Så glad att jag frågade! Kvällen hade inte blivit lyckad utan er. :*

Vi stack aldrig ut på krogen, när kärleksruset slog så ville jag inte längre, ville hellre tillbringa det med min polare hemma och mysa. <333
Citera
2014-09-27, 09:50
Medlem
Hej!
Det är så att jag har tagit 1-2 tramadol retard 100mg per natt i 3 dagar, och tog en 100mg vid 03:00 tiden.
Så min fråga nu är om det är okej om jag slänger i mig en tablett E nu vid 10 tiden, eller kommer det ge en negativ effekt?

Jag har inte känt av något riktigt rus av tramadolen då jag bara har tagit de för min ryggont.
Citera
2014-09-27, 10:01
Medlem
Snortade MDMA för två veckor sen, 100-300mg. Har haft en lätt dunkande huvudvärk sen dess. Beror det på MDMA eller att jag krökade 8 dagar i streck?

Kommer huvudvärken försvinna snart??
Citera
2014-09-27, 10:17
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
MDMA är ej lämpligt att köra i små, upprepade doser. Ta istället en dos - stor nog för att ta dig till den nivå du önskar.

Nu är det väl för sent den här gången, men förhoppningsvis kommer du ihåg detta nästa gång.
Citera
2014-09-27, 10:50
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
MDMA är ej lämpligt att köra i små, upprepade doser. Ta istället en dos - stor nog för att ta dig till den nivå du önskar.

Nu är det väl för sent den här gången, men förhoppningsvis kommer du ihåg detta nästa gång.
Jo, jag känner till det. Men jag var som sagt osäker på vad jag fått och ville inte ta några onödiga risker. Blev lite skum, det var allt Var alkoholpåverkad, och hade även tagit kodein vilket inte är idealiskt i sammanhanget. Men jag har det mesta kvar, vilket jag ska skotta i mig vid lämpligt tillfälle. Tack för tips
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in