Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-06, 08:17
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyven
Assimilerad? Tja liksom sin kurdiske kompis Özz Nujen försörjer han sig genom att offentligt hata och håna Sverige.

Svensk PK-Media ger stort utrymme för invandrare som hela tiden påpekar att de är Svenskar samtidigt som de hatar och hånar de Svenskar som bygt upp det här landet.

Ge mig ett bra jävla exempel på när han hatar och hånar Sverige, tack.
Citera
2014-03-20, 11:57
  #182
Medlem
blappes avatar
Soran har fått ett nytt jobb som kolumnist i gammelmedia: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ny...er_3382586.svd

Han är ju lite av den perfekte kandidaten för det jobbet, PK fantast, mediepersonlighet och talibanbeskäggad invandrare. När SVD vill lägga fram sin nya medieprofil för 2014 blir soran vad man får om man blandar ihop hela redaktionens åsikter sammanfattad i en person. Vurmen för auktoritära religioner med befallande budskap, osäkerheten inför det öppna demokratiska västerländska samhället, den existensiella ångesten och agget mot personer av icke-utomvästlig börd.

Soran dricker sig fet på etablissemangets spenar, upphållen av dem tack vare sin härkomst och åsikter.
Citera
2014-04-04, 01:47
  #183
Medlem
Tregays avatar
Soran Ismael i SvD 3 april: Vi har blivit härdade mot ”vanliga tiggare”

Ismail alltså i kolumn i SvD tidigare i kväll.

Vad kan man säga om texten?

Han skriver mot slutet:
Citat:
Men jag då? Har jag något konstruktivt att komma med?
Mitt svar: Inget speciellt egentligen.
Artikeln är blek, intetsägande och valpig rent språkligt.
Därtill: Har de inga korrläsare på SvD? Läser han inte igenom sin text själv innan han släpper den? Vad sägs om denna mening (fetning av mig):
Citat:
Själv tänker jag på när jag och mina vänner gick omkring med en duk runt huvudet och ville ha något andra människor. Förhoppningsvis godis ..
".. och ville ha något andra människor.": Vad är det?
Jo, missar kan alla göra - men är inte detta språkfel alternativt mening där ord är glömt/fattas lite anmärkningsvärt?


Citat:
Ursprungligen postat av blappe
Soran har fått ett nytt jobb som kolumnist i gammelmedia: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/ny...er_3382586.svd
Citera
2014-04-06, 03:12
  #184
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tregay
Soran Ismael i SvD 3 april: Vi har blivit härdade mot ”vanliga tiggare”

Ismail alltså i kolumn i SvD tidigare i kväll.

Vad kan man säga om texten?

Han skriver mot slutet:
Mitt svar: Inget speciellt egentligen.
Artikeln är blek, intetsägande och valpig rent språkligt.
Därtill: Har de inga korrläsare på SvD? Läser han inte igenom sin text själv innan han släpper den? Vad sägs om denna mening (fetning av mig):".. och ville ha något andra människor.": Vad är det?
Jo, missar kan alla göra - men är inte detta språkfel alternativt mening där ord är glömt/fattas lite anmärkningsvärt?

Korrekt analys, hans kolumn var rent ut sagt bedrövlig.

Men eftersom SvD tydligen har bestämt sig för att skrämma bort sina gamla läsare så får vi väl se hur det går.
Citera
2014-04-12, 08:59
  #185
Medlem
Ronilles avatar
Soran ska tydligen bli pappa. Grattis!

Flickvännen twittrar dock kryptiska saker: https://mobile.twitter.com/Kapolain
Citera
2014-04-13, 23:22
  #186
Medlem
Det ryktades i radiohuset i höstas att han och hans flickvän har separerat. De förlovades ju i början av förra året och nu är hon gravid, men skriver som sagt kryptiska saker på twitter så det verkar ju som de har seppat. Någon som vet hur det ligger till? Kan det vara så att de gjorde slut, blev ihop igen, hon blev (gjorde sig?) gravid och nu är det slut igen? Vad är det för brud som gråter ut om det på twitter förresten? 33 bast snart, borde ju vara lite mognare kan man tycka.
Citera
2014-04-14, 08:47
  #187
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nallem1222
Det ryktades i radiohuset i höstas att han och hans flickvän har separerat. De förlovades ju i början av förra året och nu är hon gravid, men skriver som sagt kryptiska saker på twitter så det verkar ju som de har seppat. Någon som vet hur det ligger till? Kan det vara så att de gjorde slut, blev ihop igen, hon blev (gjorde sig?) gravid och nu är det slut igen? Vad är det för brud som gråter ut om det på twitter förresten? 33 bast snart, borde ju vara lite mognare kan man tycka.

Har du ens läst hennes tweets? Det är ju inte så att hon skriver rakt ut vad som försiggår eller som du uttrycker det: "gråter ut på Twitter". Givetvis är en (förmodad) separation och en graviditet en påfrestande situation.
Citera
2014-04-14, 12:41
  #188
Medlem
vinbras avatar
Var det bara jag som såg Soran skymta förbi i tv-rutan, stående mitt i Liverpoolklacken, i helgens Premier League-match? Tror det var nånstans mellan 70:e och 80:e minuten.
Citera
2014-04-16, 17:08
  #189
Medlem
Någon som kan bekräfta att han är singel? Såg att hon inte följer honom på twitter iaf
Citera
2014-04-18, 05:18
  #190
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daktor
Någon som kan bekräfta att han är singel? Såg att hon inte följer honom på twitter iaf
Kapolain ‏@Kapolain ·16 apr
Stå inte och säg att du är feminist när du inte har en aning om vad ordet bär på. Samhället har nog med hycklare.

Den här tweeten verkar vara rätt så tydlig med att han gjort bort sig fullständigt. Att han dessutom har åkt på två fotbollsmatcher inom loppet av en månad säger, på något märkligt sätt, att han är singel.
Får den känslan när jag lyssnar på TSKNAS.
Dom diskuterade någonting om sex i förra avsnittet. Varpå Petter säger till Soran "Men, det är väl bara att ligga då" varpå Soran replikerar: "Vem ska jag ligga med?"
Något åt det hållet. Så det verkar som att dom har gjort slut.

Varför sitter jag och skvallrar 05:18?
Citera
2014-04-18, 05:27
  #191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meister2002
Den äcklige kurden hycklar
Han hatar SD men lär knappast vara emot
-kusingifte (alla jävla kurder verkar ju efterblivna)
-balkongflygning etc.

Hycklandes på det sättet att han föraktar
ett parti som vill värna om svensk kultur men
samidigt vurmar för sin egen.

Skulle gärna ge honom en riktig örfil
och beordra aset att åka hem till sitt land.

Nej just det...Kurderna har ju inget land. Och har aldrig haft det.
Turkarna vet hur man tar hand om detta parasitfolk


Inte lite rasistisk där. Jag själv är kurd och tar det du skriver med ett skratt bara. Så mycket hat, måste nog komma från att en kurd med megakuk knullade ditt ex elr nått, eller blev du mobbad utav kurder när du va liten.
Citera
2014-04-18, 08:52
  #192
Medlem
Rimberts avatar
Jag struntar i hans påbrå.
Han är en liten beskäftig och humorlös tönt.
Det nyanlagda jihadskägget som inramar hans barnsliga ansikte gör inte att man revideras i sin uppfattning om honom direkt.
Man hoppas att han en dag möter någon som inte tvekar att använda ett järnrör.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback