2014-06-02, 09:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barnet
Varför skriver hans tjej massa antydningar på twitter? Vill hon säga något så säg som det är om hon vill slippa spekulationer?
För att hon är uppmärksamhetstörstande som fan. Hon har en "tyck synd om mig"-attityd som hon endast kan få om hon droppar massa tvetydiga antydningar om vad som sker. En normal person hade sagt som det var från första stund, men hon verkar leva på alla "styrke kramar [sic!]" som hon får. Tyckte synd om henne först, nu vet jag fan inte längre...
Citera
2014-06-02, 11:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av D.Draper
Kan alla tvivlare börja inse vad sanningen handlar om...

Eh...det är ju inte hon som säger det där. Hon svarar på en helt anonym tweet (från en twittrare utan följare)

Jag skulle snarare säga att det är dags för er att sluta försöka sprida den där "lögnen" (jag säger inte att det du påstår är omöjligt, men tills någon som vet faktiskt har bekräftat det så är det lik förbannat en lögn)

Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
För att hon är uppmärksamhetstörstande som fan. Hon har en "tyck synd om mig"-attityd som hon endast kan få om hon droppar massa tvetydiga antydningar om vad som sker. En normal person hade sagt som det var från första stund, men hon verkar leva på alla "styrke kramar [sic!]" som hon får. Tyckte synd om henne först, nu vet jag fan inte längre...

Nej det är väldigt mycket "gud vad mycket kärlek man får här...." och hon är som en jävla svamp och suger åt sig så fort någon berättar hur bra hon är, och hur synd det är om henne.

Hon och Soran är helt perfekta för varandra, eller så tyckte han det var jobbigt att hon ville ha lika mycket uppmärksamhet som honom.
Citera
2014-06-02, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Eh...det är ju inte hon som säger det där. Hon svarar på en helt anonym tweet (från en twittrare utan följare)

Att hon överhuvudtaget svarar "jo" på det sättet kan man inte se på något annat sätt än att det finns sanning i hans tweet. Det måste du väl ändå hålla med om?

Hade det påståendet varit en lögn hämtad från tomma intet så hade hon ABSOLUT INTE skrivit så.

Sanningen kommer komma fram så småningom.
Citera
2014-06-02, 21:26
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
På tal om något helt annat så träffade min polare Soran på STHLM Fields. Jag missade han precis för jag var o pissade o tog tid på mig.

Nån som vet om han diggar Metallica, Ghost, Slayer, Mastodon eller något av de banden?
Citera
2014-06-03, 10:49
Bannlyst
Citat:
Att hon överhuvudtaget svarar "jo" på det sättet kan man inte se på något annat sätt än att det finns sanning i hans tweet.

Det är klart man kan. Man kan se det på 100-1000 olika sätt. Att du bara kan se det på det sättet är såklart ditt problem, ett problem som sinnessvaga indivder ofta lider av.

Citat:
Det måste du väl ändå hålla med om?

Så, nej...

Citat:
Hade det påståendet varit en lögn hämtad från tomma intet så hade hon ABSOLUT INTE skrivit så.

Då tittar vi på påståendet:

Citat:
Ursprungligen postat av Humdi
Det där med religion, familj och kultur kan vara komplicerade saker.

Det är såklart ingen lögn. Men det bekräftar ju inte på något sätt det du (vill) tro. Och det där är ju en slags allmän sanning, och att hon svarar på det bekräftar ju inte på något sätt att det är det som är problemet med Soran och henne.

Eller menar du att om hon svarar på en tweet om att det kan vara jobbigt att vara transvestit, så bekräftar det att Soran är transvestit?
Citera
2014-06-03, 11:30
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Det är klart man kan. Man kan se det på 100-1000 olika sätt. Att du bara kan se det på det sättet är såklart ditt problem, ett problem som sinnessvaga indivder ofta lider av.

Så, nej...

Då tittar vi på påståendet:

Det är såklart ingen lögn. Men det bekräftar ju inte på något sätt det du (vill) tro. Och det där är ju en slags allmän sanning, och att hon svarar på det bekräftar ju inte på något sätt att det är det som är problemet med Soran och henne.

Eller menar du att om hon svarar på en tweet om att det kan vara jobbigt att vara transvestit, så bekräftar det att Soran är transvestit?

Ja det som står i den tweeten är ju extremt generellt och blir extra vagt av "kan vara" Att svara "Jo" på det säger ingenting.
Citera
2014-06-03, 13:21
Bannlyst
http://www.svt.se/kultur/soran-ismail-prisas-av-fn

Viktiga och modiga insatser från Soran enligt FN.
Citera
2014-06-03, 16:28
Medlem
cavaliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snopphundenhund
http://www.svt.se/kultur/soran-ismail-prisas-av-fn

Läste artikeln. Kräktes. Borstade tänderna (magsyra fräter!). Mår bättre.
Citera
2014-06-04, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snopphundenhund

Men är det någon som är förvånad? Jag upprepar vad jag sa i en annan tråd, det där är vad alla misslyckade stjärnor/artister gör när publiken sviker. Loreen håller på med skolprojekt, Filip och Fredrik gör en film om ett somaliskt bandylandslag, man kan få göra program hos SVT, osv.

Vad har alla dom där sakerna gemensamt? Dom finansieras av skattebetalare, direkt eller indirekt, mot deras vilja.
Citera
2014-06-04, 11:36
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cavalier
Läste artikeln. Kräktes. Borstade tänderna (magsyra fräter!). Mår bättre.

Man ska inte borsta tänderna inom en timme efter kräkning eftersom magsyran "luckrar upp" emaljen och att borsta då skadar emaljen. Istället ska man bara skölja noga med fluor.

För att inte vara fullständigt OT får jag väl säga nåt om Soran och melodramat med faderskapet. Jag tänker inte ta Soran i försvar här, väntar på att han själv ska uttala sig på något sätt för han kan väl omöjligt ha missat exets twittrande och diskussionen däromkring, men tjejen verkar inte heller ha alla hästar hemma. Att göra en sådan teater av situationen är fånigt och smaklöst. Vill hon uttala sig om det inträffade får hon ju vara rak istället för att lämna allt för tolkning på detta sätt, detta öppnar upp för så jävla mycket spekulationer om både henne och Soran, allt utan tanken på att en bulle i den där ugnen kommer växa upp och ha frågor. Att säga till ungen att allt finns på twitter och fortsätta måtta in selfies känns sådär.
Citera
2014-06-04, 13:32
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av habilgerbil
Man ska inte borsta tänderna inom en timme efter kräkning eftersom magsyran "luckrar upp" emaljen och att borsta då skadar emaljen. Istället ska man bara skölja noga med fluor.

För att inte vara fullständigt OT får jag väl säga nåt om Soran och melodramat med faderskapet. Jag tänker inte ta Soran i försvar här, väntar på att han själv ska uttala sig på något sätt för han kan väl omöjligt ha missat exets twittrande och diskussionen däromkring, men tjejen verkar inte heller ha alla hästar hemma. Att göra en sådan teater av situationen är fånigt och smaklöst. Vill hon uttala sig om det inträffade får hon ju vara rak istället för att lämna allt för tolkning på detta sätt, detta öppnar upp för så jävla mycket spekulationer om både henne och Soran, allt utan tanken på att en bulle i den där ugnen kommer växa upp och ha frågor. Att säga till ungen att allt finns på twitter och fortsätta måtta in selfies känns sådär.

Det har han ju gjort vilket framgår tidigare i tråden.
Citera
2014-06-04, 18:20
Medlem
habilgerbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det har han ju gjort vilket framgår tidigare i tråden.

Wtf, hur har jag missat det. Så genant. Glöm allt jag sagt!

Vänta nu, menar du att han bekräftar att han ska bli pappa? Det var väl givet, men jag vill se honom uttala sig om twittrandet och ryktesspridningen. Smutskastandet.
Senast redigerad av habilgerbil 2014-06-04 kl. 18:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in