2017-10-29, 23:20
Medlem
Jag vet från säkra källor att det är Soran. Om nu någon tvivlade på det....
Senast redigerad av Kristy 2017-10-29 kl. 23:24.
Citera
2017-10-29, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
Begår han sitt liv nu? Hans karriär som feminist komiker är över.
HOPPAS!
Skulle K Andersson vara inblandad i en sommarturne och svinat så blir jag chockad.
Citera
2017-10-30, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E-R-N-S-T
Är det inte det de sk "batikkärringarna" sysslar med bland annat, eller vad det i någon annan tråd det?

Men allvarligt, vad ska skägget ta sig till med sin framtid nu då, vem (ja förutom SVT, 4:an och aftonhoran då) anställer ett dylikt ärkesvin?
Han kan väl flytta tillbaka till där han kom ifrån. Verkade väl ha släkt där neråt när man tittade på hans TV-program.
Citera
2017-10-30, 05:23
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
https://www.instagram.com/p/BBshaqAyI2q/
Nja, Kennet nämns en del i tråden om vem som skickat kukbilderna.
Citera
2017-10-30, 06:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny

Ursäkta!

Jag hänger inte med. Vad har Kennet med Soran att göra? Vem har fått bilder?
Citera
2017-10-30, 06:37
Medlem
Citat:

Han begår inte sitt liv, han begår våldtäkt på kvinnor och på humorn.

Den humor Soran står för roar inte mig, då den är bara plump. Det tyckte jag innan jag visste att han var en våldsman.

Skandalen är att han har fått en massa jobb när han ser ut som en IS krigare, med starka böjelser för islamism. Idioter är de på Sveriges television.
Citera
2017-10-30, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Jag måste säga att jag är överraskad om han nu är skyldig. Jag trodde ärligt inte att han hade det i sig.

Tja, livet kan ju sägas begås så länge han inte är dö, så ja, förmodligen.

Jag trodde inte heller att han hade det i sig. Jag har aldrig gillat honom, och roas inte av den sorts trams som inte är rolig, blandat med dunkla politiska agendor. Svensken måste vara destruktiv som betalar för att lyssna på folk som Soran som angriper dem. Att roas av förolämpningar mot en själv, är inte min grej.

En hund som biter den hand som föder den, avlivas.

Nu när jag läser i tråden, och läser länkar så är jag inte förvånad. Men det är nu när dammluckan öppnats, som jag inser vilket skitstövel denne präktige PK feminist är.
Citera
2017-10-30, 07:16
Medlem
Jag har inte riktigt hängt med. Har han våldtagit Twitter-bruden Kaoplain eller hur är hon inblandad i detta?
Citera
2017-10-30, 07:30
Medlem
regelbrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Jag har inte riktigt hängt med. Har han våldtagit Twitter-bruden Kaoplain eller hur är hon inblandad i detta?

Det är hans ex. Mamman till hans dotter.
Citera
2017-10-30, 07:45
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Någon postade en bild på Soran och Kennet och någon skrev något om att Kennet inte skulle göra något dumt mot kvinnor.

Han har nämnts som möjlig i den här tråden som handlar om f.d. landslagsstjärnor som skickat kukbilder.
(FB) Spelare i svenska fotbollslandslaget anklagad för att ha skickat penisbilder
Citera
2017-10-30, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av regelbrott
Det är hans ex. Mamman till hans dotter.

Oj då. Hur fan kan man skaffa barn med en sådan snubbe? Nästan så att hon får skylla sig själv kan man tycka. Ful som stryk är han också.
Citera
2017-10-30, 09:58
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:

Att Bergsturken skulle ta sitt liv finns inte med på kartan. Nej, naturligtvis är han som alla andra muslimska invandrare felfria. Om det nu visar sig att han hade haft sex med någon kvinna så var det naturligtvis på initiativ av kvinnan. Och om det hade varit lite våldsamt så var det naturligtvis för att kvinnan vill ha det lite kraftfullt till skillnad från sex med oss tråkiga svenskar. Och om hon var minderårig eller bedövad av Rohypnol så var det naturligtvis inget som han visste eller rimligtvis kunde anat.

Bered er alla på en kaskad av lögner och relativisering av brotten. Har ni någonsin hört talas om någon från Mellanösterns som har stått för vad han gjort? Naturligtvis har de stackars Bergsturkarna det värre i Mellanöstern. Ett lögnaktigt anmäld våldtäkt är inget alls i jämförelse. Egentligen skulle anmälarna straffas för falsk tillvitelse och den stackars Bergsturken få skadestånd och livstids lön som konstnär.

Studera senare skillnaden mellan hur Virtanen och Timell agerat. De har ju i alla fall erkänt att de gått över gränsen och att de betett sig klandervärt. Det är skillnaden mellan oss Nordeuropeer och Mena-folk. Tror ni Bergsturken kommer att erkänna sina brott?

Jag mår illa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in