2014-04-11, 19:29
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Visst är väl caapi och mimosa lagligt i Sverige? Det blir olagligt när man kokar dem tillsammans? Väntar på paket från azarius och börjar bli lite orolig. Kan man råka ut för husrannsakan för något som är lagligt?
Fyfan vad jag hatar att man inte bara får bestämma över sig själv..
Har beställt flera gånger. Ingen fara.
Citera
2014-04-11, 19:50
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse92
Har beställt flera gånger. Ingen fara.
Jag med men nu har det gått över en vecka sen dom skickade, det är därför jag börjar funderar på att städa hemma..
Citera
2014-04-11, 20:00
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Jag med men nu har det gått över en vecka sen dom skickade, det är därför jag börjar funderar på att städa hemma..
Det har. Tagit lång tid för mig också. .........................................
Citera
2014-04-11, 21:20
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koffski
Extraktionen är ju en enkel princip. Vatten+NaOH+bark+organiskt lösningsmedel(nafta) och vänta ett tag, häll av naftan och låt naftan dunsta eller ställ in skiten i frysen så att DMTn kristalliseras.

Haha, jag gjorde ju så ju
Citera
2014-04-12, 14:45
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Hur tror ni en sån här pipa skulle fungera för DMT?

Tänkte att man sätta stålull eller liknande antingen i koppen eller i hålet längst fram på pipan och tejpa för det hål som inte används.
Citera
2014-04-15, 11:12
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonJeremyClarks
Hur tror ni en sån här pipa skulle fungera för DMT?

Tänkte att man sätta stålull eller liknande antingen i koppen eller i hålet längst fram på pipan och tejpa för det hål som inte används.

Låter lite svårt... jag skulle inte satsa på den då en halv pantflaska med rätt tjocklek aluminium i botten går så bra så.. du kan forma aluminumet i botten hur du vill.. en lång strut kanske skulle gå bättre tillome vet inte. men den där pipan ser man bara ut och bränna sig på och sen bränner man dmt:et och allt går åt helvete.. måste ha en jäffla torchlight tändare på under hela tiden som du andas in också.. då kanske det krävs mer dmt.

Kör helst inte me sånna dära halvdanna vaporisers ansedda för hasch och crack n what not.
Senast redigerad av makdui 2014-04-15 kl. 11:15.
Citera
2014-04-15, 14:10
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Låter lite svårt... jag skulle inte satsa på den då en halv pantflaska med rätt tjocklek aluminium i botten går så bra så.. du kan forma aluminumet i botten hur du vill.. en lång strut kanske skulle gå bättre tillome vet inte. men den där pipan ser man bara ut och bränna sig på och sen bränner man dmt:et och allt går åt helvete.. måste ha en jäffla torchlight tändare på under hela tiden som du andas in också.. då kanske det krävs mer dmt.

Kör helst inte me sånna dära halvdanna vaporisers ansedda för hasch och crack n what not.
Ok, ska testa pantflaska först då.
Citera
2014-04-16, 19:21
Medlem
lehirals avatar
Ok, så har gjort en machine, för att ladda stålullet så stoppar man alltså ner det i halsen, och eldar en bit ifrån så att den smälter in lite? Kanske på själva glaset om den värmen räcker?

Sen när man ska röka det, så håller man lågan närmare, men inte för nära?
Ska man dra hela tiden som att man röker gräs eller ska man låta värmen stiga där inne och sen dra in?
Citera
2014-04-17, 10:15
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Ok, så har gjort en machine, för att ladda stålullet så stoppar man alltså ner det i halsen, och eldar en bit ifrån så att den smälter in lite? Kanske på själva glaset om den värmen räcker?

Sen när man ska röka det, så håller man lågan närmare, men inte för nära?
Ska man dra hela tiden som att man röker gräs eller ska man låta värmen stiga där inne och sen dra in?

Testa dig fram försiktigt.. nån stans däremellan låter bra.. dmt slafset kommer nog åka upp i stålullet och lite i flaskan.. försök att inte bränna men var inte rädd att verkligen värma det

Jag rekommenderar att ha ett ljus vid sidan om rökplatsen på ett säkert ställe så att du slipper tända och ha tänt hela tiden. . kanske ett sånt därnt tjejigt ljus med finfin doft ^^
Citera
2014-04-17, 13:54
Medlem
lehirals avatar
Så, någon som vet om DMT börjar ryka av sig själv när man eldar eller om man måste suga hela tiden?
Om man har det på alufolie, kan det vara en bra idé att stoppa lite pizzakrydda/andra örter i botten så att värmen blir mer indirekt?
tänkte dock "tvätta" kryddan först då det tydligen är ganska äckligt att röka.
Eller kanske bara lite stålull? Leder ju även värmen ganska bra.

Tänkte isf köra denna metod ungefär.
http://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Number/8540219
Senast redigerad av lehiral 2014-04-17 kl. 13:59.
Citera
2014-04-17, 19:26
Medlem
lehirals avatar
Nu har jag kört iaf, körde med en petflaska med avskuren botten och så stoppade jag dit folie och gjorde en liten "nergröpning" som jag fyllde med lökpulver ( ) i botten och dmt ovanpå det.

Ska köra under nästa vecka när jag inte har jour.... Någon som vet någon typ glasflaskeliknande sak med färdig utskuren botten? Annars slår jag nog bara sönder en syltburk och tejpar dit något sugrör/penna.

Bröt iaf inte igenom, försökte väl inte direkt heller, men jävlar vilken upplevelse, ser fram emot nästa vecka. Vilken upplevelse, tyvärr är jag dålig på att beskriva grejer, men det var rätt så magiskt, kanske gör en trippraport om jag bryter igenom.
Citera
2014-04-18, 01:13
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lehiral
Nu har jag kört iaf, körde med en petflaska med avskuren botten och så stoppade jag dit folie och gjorde en liten "nergröpning" som jag fyllde med lökpulver ( ) i botten och dmt ovanpå det.

Ska köra under nästa vecka när jag inte har jour.... Någon som vet någon typ glasflaskeliknande sak med färdig utskuren botten? Annars slår jag nog bara sönder en syltburk och tejpar dit något sugrör/penna.

Bröt iaf inte igenom, försökte väl inte direkt heller, men jävlar vilken upplevelse, ser fram emot nästa vecka. Vilken upplevelse, tyvärr är jag dålig på att beskriva grejer, men det var rätt så magiskt, kanske gör en trippraport om jag bryter igenom.

Lökpulver ja det var EXAKT det som jag hade på tankarna när du sa att du ville ha krydda på spicet... Hahaha varför just lökpulver av alla kryddor asså du är fan rolig... Själv skulle jag säga att det är en jättedålig ide blandannat pga ångorna du kommer andas in från löken som måste smaka scheisse och det är helt enkelt inget jag skulle vilja uppleva i det tillståndet. Det är väl bättre med endast dmt i så ser du dels vad som händer med dmt:ET samt att den enda ångan är från dmt;ET.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in