2013-11-09, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderdasen
Fan vilket jävla antiklimax... Går det att misslyckas så totalt med tillredningen av aya att man inte får någon effekt alls? Nu blir det changa istället då...
Japp det går till om du har otur. Changa är dock inte fy skam alls, föredrar det själv över ayahuasca/pharmahusaca.
Citera
2013-11-09, 12:36
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stoffeboyi
Japp det går till om du har otur. Changa är dock inte fy skam alls, föredrar det själv över ayahuasca/pharmahusaca.
Men hur kan det ha gått till?? Jag tyckte jag gjorde så som man ska... Nej Changa är kul alltså! Alltså jag ser så sjuka grejer att jag börjar garva efteråt åt min hjärna som kan producera såna konstiga visioner. Att bli bortförd och probe:ad av aliens skulle vara mycket lättare att förstå och beskriva.
Jag hamnar i nåt som skulle kunna vara en sjukt trippig animerad film eller serie, Spongebob typ, fattar ingenting men det är en underhållande värld.
Citera
2013-11-11, 09:38
Medlem
Magnituds avatar
Har endast testat denna substans tre gånger och jag måste säga att det är nog en bland de få droger som jag litar på.

Nu när mimosan blir beslagtagen och silkroad är övervakat så finns det typ inga vägar kvar eller?

Är det nån skillnad mellan syntetisk dmt och dmt från naturlig väg när man får det så rent som det går?

Mvh Magnitud
Citera
2013-11-11, 11:53
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnitud
Har endast testat denna substans tre gånger och jag måste säga att det är nog en bland de få droger som jag litar på.

Nu när mimosan blir beslagtagen och silkroad är övervakat så finns det typ inga vägar kvar eller?

Är det nån skillnad mellan syntetisk dmt och dmt från naturlig väg när man får det så rent som det går?

Mvh Magnitud

Är det DMT så är det DMT.
Citera
2013-11-14, 13:35
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Är det DMT så är det DMT.

Det är stor skillnad på t.ex syntetiskt koffein och naturligt koffein även fast det tar samma form så innebär syntetiskt koffein en viss större och annorlunda hälsorisk precis som många andra syntetiska ämnen... Om man då tänker på dmt och vad nu som kan ske när man intar det som syntetisk form som inte är uppbyggt på naturlig väg så tänkte jag att det kan nog vara skillnad som man även märker i det expanderade medvetandetillståndet man är i.. Någon som testat både syntetiskt och väldigt rent naturligt dmt kanske kan svara på det?

Dum fråga kanske om man inte räknar med att alla syntetiska droger jag tagit har varit obehagliga gentemot de naturliga... Även de som ska efterlikna dess exakta strukturer.. men jag har inte tagit syntetiskt dmt.
Citera
2013-11-14, 22:40
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Det är stor skillnad på t.ex syntetiskt koffein och naturligt koffein även fast det tar samma form så innebär syntetiskt koffein en viss större och annorlunda hälsorisk precis som många andra syntetiska ämnen... Om man då tänker på dmt och vad nu som kan ske när man intar det som syntetisk form som inte är uppbyggt på naturlig väg så tänkte jag att det kan nog vara skillnad som man även märker i det expanderade medvetandetillståndet man är i.. Någon som testat både syntetiskt och väldigt rent naturligt dmt kanske kan svara på det?

Dum fråga kanske om man inte räknar med att alla syntetiska droger jag tagit har varit obehagliga gentemot de naturliga... Även de som ska efterlikna dess exakta strukturer.. men jag har inte tagit syntetiskt dmt.

Är något DMT så lär det vara DMT, det är ju inte en annan substans även om den är skapad på syntetisk väg. Nu kanske jag för dummar mig själv eftersom jag inte har några kunskaper inom detta utan jag säger det som jag tycker låter logiskt.

Det som kan skilja sig mellan DMT som är extraherat kontra det som är gjort syntetiskt är mängden av andra alkalider. När du extraherar DMT så följer andra ämnen med, det är alltså inte bara dmt. Gör du däremot DMT i ett labb så lär det enbart vara DMT och inget annat.
Citera
2013-11-16, 01:34
Bannlyst
Jag vill ha tag på lite och bor i närheten av Malmö.

Hur dyrt?
Vet har någon info?
Citera
2013-11-16, 02:11
Medlem
iseedeadpeoples avatar
Citat:
Är något DMT så lär det vara DMT, det är ju inte en annan substans även om den är skapad på syntetisk väg. Nu kanske jag för dummar mig själv eftersom jag inte har några kunskaper inom detta utan jag säger det som jag tycker låter logiskt.
Menar du att det vore totalt omöjligt av mig att blanda DMT kristallerna med en massa andra kristalliserade substanser och sälja hela skiten vidare som hundra procent DMT, inget annat. Det har ju hänt innan med till exempel ecstasy, kokain och LSD.
Senast redigerad av iseedeadpeople 2013-11-16 kl. 02:22.
Citera
2013-11-17, 19:19
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iseedeadpeople
Menar du att det vore totalt omöjligt av mig att blanda DMT kristallerna med en massa andra kristalliserade substanser och sälja hela skiten vidare som hundra procent DMT, inget annat. Det har ju hänt innan med till exempel ecstasy, kokain och LSD.

Nej, men det är väl inte det jag pratar om heller hur? Frågan var om syntetisk DMT är lika som det man extraherar ur någon växt innehållandes DMT.
Citera
2013-11-19, 21:23
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Nej, men det är väl inte det jag pratar om heller hur? Frågan var om syntetisk DMT är lika som det man extraherar ur någon växt innehållandes DMT.

"Upplevelsemässigt" också
Citera
2013-11-19, 21:28
Medlem
kamouflagekorvs avatar
Citat:
"Upplevelsemässigt" också

Ja, och även det förklarade jag i föregående inlägg. Extraherar så får man med fler ämnen än enbart DMT och därmed blir ruset annorlunda.

Men för att skapa klarhet i detta så frågar vi Friman:
Citat:
Ursprungligen postat av friman1987
.
Senast redigerad av kamouflagekorv 2013-11-19 kl. 21:33.
Citera
2013-11-19, 21:35
Medlem
Magnituds avatar
Citat:
Ja, och även det förklarade jag i föregående inlägg. Extraherar så får man med fler ämnen än enbart DMT och därmed blir ruset annorlunda.

Men för att skapa klarhet i detta så frågar vi Friman:

Jappjapp fast jag har för mig att man kan och en del också gör så att man renar det extraherade dmt:et från andra alkaloider och det är det rena dmt:et som jag menar

Är det inte extremt svårt att få tag i dmt nuförtiden... när plantan blir beslagtagen och silkroad är övervakat har jag hört? finns väl typ bara gatan kvar och de få som har kvar stora mängder som faktiskt säljer.. hur bissart det än är att sälja denna molekyl haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in