Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-29, 12:31
  #2641
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Om du menar i visuell ("halluinonatorisk visualisation") så nej. Däremot har jag sett min själ på många andra sätt i livet och speicellt på DMT! Om jag skulle få definera "meningen" med DMT i en ordbok skulle det stå något i stil med "En substans som får dig att lära känna & se dig själv, igen."...
Bra där
Citera
2018-03-29, 14:17
  #2642
Medlem
Fraktalbanans avatar
Jag har bara brutit igenom en gång, men inte sett min själ. Såg en massa varelser dock!
Citera
2018-03-30, 13:32
  #2643
Medlem
dunderdasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googlemenow
Hur länge håller dmt pulver om det förvaras mörkt och i rumstemp?
Rökte precis changa som jag haft liggande i en byrålåda i cirka 5 år år, blandade även med rent DMT som jag haft i kylen kanske 3 år. Jag kan säga att det fungerade.
Citera
2018-04-06, 15:53
  #2644
Medlem
Har under en längre tid funderat på att röka DMT, och nu har jag bestämt att göra slag i saken. Men det verkar lättare sagt än gjort att få tag på inget som säljs på gatan direkt och ingen kretsen har någon erfarenhet bara någon enstaka som provat. Vet inte riktigt under vilka stenar man ska leta skulle behöva någon som pekade i rätt riktning.
Citera
2018-04-06, 16:35
  #2645
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Har under en längre tid funderat på att röka DMT, och nu har jag bestämt att göra slag i saken. Men det verkar lättare sagt än gjort att få tag på inget som säljs på gatan direkt och ingen kretsen har någon erfarenhet bara någon enstaka som provat. Vet inte riktigt under vilka stenar man ska leta skulle behöva någon som pekade i rätt riktning.
Darknet. Flugsvamp. Lycka till.
Citera
2018-04-06, 16:45
  #2646
Medlem
Fraktalbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Har under en längre tid funderat på att röka DMT, och nu har jag bestämt att göra slag i saken. Men det verkar lättare sagt än gjort att få tag på inget som säljs på gatan direkt och ingen kretsen har någon erfarenhet bara någon enstaka som provat. Vet inte riktigt under vilka stenar man ska leta skulle behöva någon som pekade i rätt riktning.

Tror faktiskt det är o göra själv som är enklast och billigast i längden. Jag hade tur med att jag fick tag på det av en händelse från kontakter efter varit intresserad av det i ett år. Har själv funderingar på att tillverka på egen hand när jag känner att det är dags igen.

Verkar faktiskt inte så krångligt. Bara vara noggrann med att man köper rätt nafta etc. Bark kan man få från utlandet i större kvantiteter ganska billigt.
Citera
2018-04-06, 17:14
  #2647
Medlem
NotBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Darknet. Flugsvamp. Lycka till.
Bättre med DM eller WSM. Flugsvamp har en medlemsavgift på 100kr.
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Har under en längre tid funderat på att röka DMT, och nu har jag bestämt att göra slag i saken. Men det verkar lättare sagt än gjort att få tag på inget som säljs på gatan direkt och ingen kretsen har någon erfarenhet bara någon enstaka som provat. Vet inte riktigt under vilka stenar man ska leta skulle behöva någon som pekade i rätt riktning.
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Tror faktiskt det är o göra själv som är enklast och billigast i längden. Jag hade tur med att jag fick tag på det av en händelse från kontakter efter varit intresserad av det i ett år. Har själv funderingar på att tillverka på egen hand när jag känner att det är dags igen.

Verkar faktiskt inte så krångligt. Bara vara noggrann med att man köper rätt nafta etc. Bark kan man få från utlandet i större kvantiteter ganska billigt.

Det står i en bok jag har som heter The Anarchist Cookbook hur man gör DMT. Jag postar screenshots på DMT sidan i spoilern nedan. Det är mer säkert om du gör det själv, du ser själv vad som finns i, men det är inte lätt direkt. I varje fall kan det ev. vara ganska intressant och se hur processen går till!

Citera
2018-04-06, 19:16
  #2648
Medlem
Jag får tacka så mkt för alla svar 👍. Att köpa på nätbutik verkar ju vara det enklaste sättet, men iom att jag aldrig varit i kontakt med substansen tidigare så vet jag inte hur det kan se ut, lukta, konsistens osv. Att tillverka själv är väl som sagt tidigare i tråden det säkraste. En annan fråga i saken rekommenderar ni som har erfarenhet av DMT att ta det själv första gången?, har tidigare hyfsat stor erfarenhet av psykedeliska droger fast då i form av svamp och LSD. Har dock inte tagit något av dom själv då jag tycker att man ska uppleva det tillsammans med likasinnade.
Citera
2018-04-06, 20:48
  #2649
Medlem
Fraktalbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lazyitis
Jag får tacka så mkt för alla svar 👍. Att köpa på nätbutik verkar ju vara det enklaste sättet, men iom att jag aldrig varit i kontakt med substansen tidigare så vet jag inte hur det kan se ut, lukta, konsistens osv. Att tillverka själv är väl som sagt tidigare i tråden det säkraste. En annan fråga i saken rekommenderar ni som har erfarenhet av DMT att ta det själv första gången?, har tidigare hyfsat stor erfarenhet av psykedeliska droger fast då i form av svamp och LSD. Har dock inte tagit något av dom själv då jag tycker att man ska uppleva det tillsammans med likasinnade.

Rekommenderar inte att ta själv om du ska gå för breakthrough. Sittaren spelar inte så stor roll under upplevelsen då du kopplar bort från denna verkligheten helt. Men det kan kännas väldigt tryggt att ha någon när du kommer tillbaka som kan försäkra dig att du är du och kan bolla med vad du upplevt. Du kommer tappa väldigt mycket av upplevelsen snabbt också så det kan hjälpa dig att minnas.

Får tillägga också att det kan hjälpa dig hantera rökverktyget och att du får önskad dos om någon kan hjälpa dig. Lätt att backa eller inte kunna ta det extra blosset när du är inne i det.
__________________
Senast redigerad av Fraktalbanan 2018-04-06 kl. 20:51.
Citera
2018-04-07, 06:52
  #2650
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fraktalbanan
Rekommenderar inte att ta själv om du ska gå för breakthrough. Sittaren spelar inte så stor roll under upplevelsen då du kopplar bort från denna verkligheten helt. Men det kan kännas väldigt tryggt att ha någon när du kommer tillbaka som kan försäkra dig att du är du och kan bolla med vad du upplevt. Du kommer tappa väldigt mycket av upplevelsen snabbt också så det kan hjälpa dig att minnas.

Får tillägga också att det kan hjälpa dig hantera rökverktyget och att du får önskad dos om någon kan hjälpa dig. Lätt att backa eller inte kunna ta det extra blosset när du är inne i det.

Har bett en polare vara med när jag väl gör det. Han har sagt att det är lugnt men han vill inte sitta barnvakt åt nån dåre som trippar i flera timmar och bara snackar massa jävla goja. Som jag har förstått det hela så är det väl över på en 10 - 20 minuter när man röker det?.
Citera
2018-04-07, 12:07
  #2651
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Vad är förvaringstiden på DMT egentligen?
Citera
2018-04-17, 15:51
  #2652
Medlem
Alltså kan en snetripp med dmt verkligen vara värre än en Mardröm? Jag har upplevt mycket läskigare saker vid mardrömmar än vid användning av Dmt...
Citera
dmt

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback