2014-04-09, 11:30
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Är det vanligt att bögar har rakad skalle? Det är ju som bekant väldigt populärt i den heterosexuella världen, hur är det bland bögar? Föredras det frisyrer eller hur är det? Generalisera.

Sidecut tycks vara den populäraste frisyren bland unga bögar idag. I alla fall i Stockholm.
Citera
2014-04-09, 23:43
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Är det vanligt att bögar har rakad skalle? Det är ju som bekant väldigt populärt i den heterosexuella världen, hur är det bland bögar? Föredras det frisyrer eller hur är det? Generalisera.

Precis som nämnt ovan mig är sidecut det absolut vanligaste, men efter det kommer rakad skalle. Man märker detta dels när man går ut på gayklubb/gaykrog eller bara när man öppnar Grindr. Det verkar vara "det nya svarta".

Jag själv gillar dock hår. Så mycket det bara går. Ha, dagens rim!
Citera
2014-04-09, 23:46
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldemort2
Om man är bög får man stånd i duschen då?

Ungefär lika mycket stånd som en straight person får. För mig, och för jävligt många bögkompisar till mig, är omklädningsrummet ett "no go"-ställe överlag. Man skulle sannerligen aldrig ragga upp någon där eller ens titta in någon annan naken kille. Det är överlag ett sånt osexigt ställe.
Citera
2014-04-10, 11:44
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ActionFactory
Precis som nämnt ovan mig är sidecut det absolut vanligaste, men efter det kommer rakad skalle. Man märker detta dels när man går ut på gayklubb/gaykrog eller bara när man öppnar Grindr. Det verkar vara "det nya svarta".

Jag själv gillar dock hår. Så mycket det bara går. Ha, dagens rim!

Jag saknar emotrenden. Finns typ 3 bögar i hela sthlm som fortfarande har sådan frisyr.
Citera
2014-04-12, 18:48
Medlem
Dolmances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Sidecut tycks vara den populäraste frisyren bland unga bögar idag. I alla fall i Stockholm.

Är din avatar ett exempel på sidecut?
Citera
2014-04-12, 18:50
Medlem
Kan man bli bög tror ni? Mår man dåligt av att vara bög? Varför är bögar så besatta av schlager och dans mm.
Citera
2014-04-13, 09:19
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatterian
Kan man bli bög tror ni? Mår man dåligt av att vara bög? Varför är bögar så besatta av schlager och dans mm.

Ja man kan bli bög. Man kan plötslig bli förälskad i någon och vipps så är man bög. Vissa personer mår säkert dåligt över sin sexuella läggning. Speciellt innan man har "kommit ut" men oftast är det oro för att man skall bli utstött från gamla vänner och familj. Som tur är så är det majoriteten som accepterar homosexuella.

När det kommer till schlager och dans. Visst jag kan gilla schlager men kan inte dansa. Så jag har lite svårt att svara på det. Jag tror det mest är en enorm fördom.
Citera
2014-04-13, 16:30
Medlem
Dolmances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatterian

Vi äter sådana som dig. Akta dig.
Citera
2014-04-13, 16:50
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Knullar bögar enbart män eller även flator ibland? Händer det att bögar och flator knullar med varandra för njutningens skull?
Citera
2014-04-13, 17:26
Medlem
Rommelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Ja man kan bli bög. Man kan plötslig bli förälskad i någon och vipps så är man bög. Vissa personer mår säkert dåligt över sin sexuella läggning. Speciellt innan man har "kommit ut" men oftast är det oro för att man skall bli utstött från gamla vänner och familj. Som tur är så är det majoriteten som accepterar homosexuella.

När det kommer till schlager och dans. Visst jag kan gilla schlager men kan inte dansa. Så jag har lite svårt att svara på det. Jag tror det mest är en enorm fördom.

Jag har hört att djävulen brukar göra folk till bögar, det är ett tecken på att man varit en dålig kristen o syndat för mycket...
Citera
2014-04-14, 00:03
Medlem
Haak0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommelstein
Jag har hört att djävulen brukar göra folk till bögar, det är ett tecken på att man varit en dålig kristen o syndat för mycket...

Blir man bög för att man syndat för mycket eller har man syndat för mycket för att man är bög?
Citera
2014-04-14, 12:26
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Knullar bögar enbart män eller även flator ibland? Händer det att bögar och flator knullar med varandra för njutningens skull?

Det kan säkert hända men jag skulle tro att det är rätt ovanligt. Vanligare, i så fall, att homosexuella har heterosex med heterosexuella. Betydligt vanligare, skulle jag tro.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in