Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Nej, det är inte alls intressant för mig. Det är som att be om ett dåligt ligg. Finns säkert bögar som skulle tycka det var hett att ligga med en "hetro" snubbe, men inte jag. Cody Cummings ser bra ut, men har aldrig riktigt fångat mig speciellt.
Nej tacka fan för det när karln inte går med på annat än att låta sina tjänare (bögarna) slicka hans fötter (bokstavligt talat) och nafsa lite här och där utan att någonsin ge något tillbaka.
Hur han lyckats bibehålla sin popularitet är lite av ett mysterium för mig, vore jag bög hade jag bojkottat hans ideliga teasande för längesen.
Måhända att hans fanbase till mestadels består av självhatande små pojkar eller så är det som jag misstänkte redan från början att det inte finns tillräckligt många snygga
och manliga gaymän att tillgå och därav behovet att hyra in alla straighta snyggingar som ställer orimliga krav utan att ifrågasättas av publiken vilka själva är så svältfödda att de blir villiga att se sin egen sort förnedras bara det kommer med en snygg karl på köpet.
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Det kan yttra sig så enkelt som att man skaffar tatueringar eftersom man tycker det är snyggt, eller gymmar för att man gillar muskler. Till att uttrycka sin "manlighet" på ett mer utstuderat sätt. Typ överkompensera (alltför vanligt med snubbar som är överdrivet macho som inget heller än tar den i 2:an)
Glöm inte nipple-piercings, de är minst lika vanliga att se, åtminstone i porr.