2013-07-03, 00:40
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cantonbaton
Vad för slags killar är ni intresserade av? Mesig kille så ni känner er mer manlig? Eller kanske en riktig karl?
Ungefär lika manlig/omanlig som mig själv skulle jag säga. Men det här med manlighet har jag aldrig riktigt förstått, för jag känner nästan ingen som jag skulle kalla manlig, och då umgås jag ändå främst med straighta killar (akademiker, raveare och stoners, inga grupper som direkt är kända för sin maskulinitet, men knappast heller för sin femininitet). Jag föredrar att umgås med avslappnade och fritänkande människor både vad gäller vänskapliga och romantiska förhållanden, och sådana människor brukar sällan låta sitt kön eller sin läggning definiera personligheten.
Citera
2013-07-03, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qarabag
Har du inte hittat något där så är det rätt illa faktiskt...

Har hittat på BC och QX :P, men undrar om det finns mer ställen?
Citera
2013-07-03, 02:06
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Har hittat på BC och QX :P, men undrar om det finns mer ställen?
ja, det gör det.
www.gayromeo.com
www.gayroyal.com
www.gaydar.co.uk
för att nämna några av de större europeiska sajterna. det finns ett otal nätcommunities för bögar och många är nischade på målgrupper. jag vet inte om du är ute efter en särskild målgrupp; i det fallet föreslår jag att du googlar eller kollar runt i allmänhet för att lättare hitta det du söker.
Citera
2013-07-03, 09:10
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Ungefär lika manlig/omanlig som mig själv skulle jag säga. Men det här med manlighet har jag aldrig riktigt förstått, för jag känner nästan ingen som jag skulle kalla manlig, och då umgås jag ändå främst med straighta killar (akademiker, raveare och stoners, inga grupper som direkt är kända för sin maskulinitet, men knappast heller för sin femininitet). Jag föredrar att umgås med avslappnade och fritänkande människor både vad gäller vänskapliga och romantiska förhållanden, och sådana människor brukar sällan låta sitt kön eller sin läggning definiera personligheten.

Det har inte jag heller (och jag är ändå jättestraight och borde enligt samhällsnormen förstå).
Citera
2013-07-03, 11:54
Medlem
W..Dempss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
Omvända heterokillar etc.
Du är inte så glad i gay-for-paykonceptet men jag skulle ändå vilja veta vad du tycker om Cody Cummings, tror att flertalet bögar har en åsikt om honom iom hans kändisstatus.

Nej, det är inte alls intressant för mig. Det är som att be om ett dåligt ligg. Finns säkert bögar som skulle tycka det var hett att ligga med en "hetro" snubbe, men inte jag. Cody Cummings ser bra ut, men har aldrig riktigt fångat mig speciellt.

Om manlighet i bögvärlden etc:

Jag tror att många bögar är mer medvetna om könsroller och manlighet, just därför att vi är attraherade av andra män. Därför vet vi ju vad som gör män attraktiva och försöker anpassa sig själv efter den egen bilden. Vad som är attraktivt varierar givetvis från person till person, men kommer ändå påverka hur man förhåller sig till sig själv. Det kan yttra sig så enkelt som att man skaffar tatueringar eftersom man tycker det är snyggt, eller gymmar för att man gillar muskler. Till att uttrycka sin "manlighet" på ett mer utstuderat sätt. Typ överkompensera (alltför vanligt med snubbar som är överdrivet macho som inget heller än tar den i 2:an)
Citera
2013-07-03, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cantonbaton
Vad för slags killar är ni intresserade av? Mesig kille så ni känner er mer manlig? Eller kanske en riktig karl?

Intresserar mig mest för någon som jag kan identifiera mig med ålders, utseende och intressemässigt. Kanske att det också blivit killar som är på lite mer gott humör och som inte gör sig så märkvärdiga.
Citera
2013-07-06, 12:36
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Nej, det är inte alls intressant för mig. Det är som att be om ett dåligt ligg. Finns säkert bögar som skulle tycka det var hett att ligga med en "hetro" snubbe, men inte jag. Cody Cummings ser bra ut, men har aldrig riktigt fångat mig speciellt.

Nej tacka fan för det när karln inte går med på annat än att låta sina tjänare (bögarna) slicka hans fötter (bokstavligt talat) och nafsa lite här och där utan att någonsin ge något tillbaka.
Hur han lyckats bibehålla sin popularitet är lite av ett mysterium för mig, vore jag bög hade jag bojkottat hans ideliga teasande för längesen.

Måhända att hans fanbase till mestadels består av självhatande små pojkar eller så är det som jag misstänkte redan från början att det inte finns tillräckligt många snygga och manliga gaymän att tillgå och därav behovet att hyra in alla straighta snyggingar som ställer orimliga krav utan att ifrågasättas av publiken vilka själva är så svältfödda att de blir villiga att se sin egen sort förnedras bara det kommer med en snygg karl på köpet.

Citat:
Ursprungligen postat av W..Demps
Det kan yttra sig så enkelt som att man skaffar tatueringar eftersom man tycker det är snyggt, eller gymmar för att man gillar muskler. Till att uttrycka sin "manlighet" på ett mer utstuderat sätt. Typ överkompensera (alltför vanligt med snubbar som är överdrivet macho som inget heller än tar den i 2:an)
Glöm inte nipple-piercings, de är minst lika vanliga att se, åtminstone i porr.
Citera
2013-07-30, 20:29
Medlem
SithBoboSiths avatar
Jag undrar en sak, angående detta: http://www.expressen.se/gt/en-krog-i...ades-med-bajs/

Citat:
Krogen Bee Bar i Göteborg råkade i förra veckan ut för en bajsattack.
Någon hade lämnat en hög med avföring i garderoben
Nu till min fråga; hur kan man kalla bögars sexrester för attack mot krogen?
Citera
2013-07-30, 22:32
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Jag undrar en sak, angående detta: http://www.expressen.se/gt/en-krog-i...ades-med-bajs/

Nu till min fråga; hur kan man kalla bögars sexrester för attack mot krogen?
Märks att någon aldrig haft analsex med sin tjej och är avis för att han aldrig får testa.
Citera
2013-07-30, 22:38
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Märks att någon aldrig haft analsex med sin tjej och är avis för att han aldrig får testa.
Har du automatiskt bajssex med din flickvän i samband med analsex? Vilket jävla bögsvar, gå och sug av din kompis.

Och nej, jag är inte ett dugg för analsex med flickvänner, har aldrig varit, det är avföring som ska ut där, bajs, skit, där vill man inte stopps det finaste man har, dohh, det är bara bögar som vill in där...
Citera
2013-07-30, 23:01
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Har du automatiskt bajssex med din flickvän i samband med analsex? Vilket jävla bögsvar, gå och sug av din kompis.

Och nej, jag är inte ett dugg för analsex med flickvänner, har aldrig varit, det är avföring som ska ut där, bajs, skit, där vill man inte stopps det finaste man har, dohh, det är bara bögar som vill in där...

Och ändå så vill gissar jag att du att din flickvän ska suga av dig, ett organ du använder för att pissa.
Sen är just wet och ska (eller vad nu avföringssex kallas) knappast något som är unikt för bögar.
Men men, jag ska sluta mata trollen.
Citera
2013-07-30, 23:14
Medlem
MoogBeats avatar
Homofiler, tror ni att ni en vacker dag kommer att kunna få genomgå någon slags hormonbehandling eller dylikt för att bli heterosexuella?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in