Citat:
Ursprungligen postat av
Troett
Nej absolut inte, det var därför du postade bilden från första början.
Mupp.
Bevisa igen bilden las upp i en skryttråd för flera år sen.
Citat:
Ursprungligen postat av
landt81
Säker? Ser faktiskt verklig ut, allt ser proportionerligt ut. Eller ja, jag är ingen bildexpert men det skulle inte förvåna mig om du har rätt.
Jag hoppas det är proportionerligt för den är ju byggd så är den oproportinell får ni skylla på min skapare.
Nån i världen borde kunna lika stor som den på bilden.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.choma
Tycker den ser för "perfekt" ut för att vara så stor. Men betyder inte att den faktiskt är så stor.
Själv har jag alltid tyckt att den är lite operfekt då den är lite "sne"
Citat:
Ursprungligen postat av
Troett
Det krävs dock ingen expert för att se att den där bilden är dåligt photoshoppad. Jag sysslar själv med grafisk formgivning, kan photoshoppa ihop något mycket bättre på 3minuter och skicka iväg ett före/efter exempel i pm nu.
Hahahahahh hoppas du erkänner att du inte är en expert när jag bevisat att DU har fel i ditt utlåtande.
Citat:
Ursprungligen postat av
Troett
Jag skulle kunna påstå att jag hade 30x20cm och posta ett bildbevis, och du skulle inte ifrågasätta mig. I denna digitala tid så är bildbevis helt meningslöst, är man tillräckligt duktig på videoredigering så är videobevis också meningslöst. Däremot mycket svårare att fejka, och de som skulle kunna fejka ett videobevis på ett trovärdigt sätt har nog bättre saker för sig.

Nu vill jag veta av er "experter" hur skall jag göra för att ni skall vara övertygade OM jag på ett hyffsat "enkelt" sätt kan fixa bevis som håller så skall jag innan måndag kväll fixat fram det.
Finns det någon asfräsch brud i dalarna som vill kontrollmäta och "vittna" här så funkar ju det också
Jag måste kunna fixa det själv (två händer) kom ihåg att sånna här studier är inte direkt upphetsande så ståndet tenderar att gå ner närr snabbt (som nån annan intygade tidigare) alternativt kan jag dra nått runt roten så den håller sig hård men det klassas väl som "fusk"
Enas om vad jag skall göra och hur för att ni skall vara nöjda (mobil och det mest vanliga man har i ett normalt hushåll har jag ju förmodligen)