2014-04-12, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Man ska stå rakt upp med penisen i 90 graders vinkel och mäta rakt på ovansidan intill blygdbenet.
Mäter man inte korrekt så lurar man bara sig själv.

Mäter jag underifrån eller ifrån sidan så får jag också 2-3cm extra. Och ja det stämmer nog att många som tror sig eller säger sig ha 18cm långa penisar egentligen bara har 15cm när det inte är ett glädjemått.
MEN, du ska trycka in linjalen lite lätt mot blygdbenet så man räknar den faktiska längden på penisen oavsett fettmängd. Det var kanske det du menade men skulle bara förklara så man inte tror något annat.
Citera
2014-04-12, 12:59
Medlem
Citat:
Nej absolut inte, det var därför du postade bilden från första början.
Mupp.

Bevisa igen bilden las upp i en skryttråd för flera år sen.

Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Säker? Ser faktiskt verklig ut, allt ser proportionerligt ut. Eller ja, jag är ingen bildexpert men det skulle inte förvåna mig om du har rätt.

Jag hoppas det är proportionerligt för den är ju byggd så är den oproportinell får ni skylla på min skapare.

Nån i världen borde kunna lika stor som den på bilden.

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Tycker den ser för "perfekt" ut för att vara så stor. Men betyder inte att den faktiskt är så stor.

Själv har jag alltid tyckt att den är lite operfekt då den är lite "sne"

Citat:
Det krävs dock ingen expert för att se att den där bilden är dåligt photoshoppad. Jag sysslar själv med grafisk formgivning, kan photoshoppa ihop något mycket bättre på 3minuter och skicka iväg ett före/efter exempel i pm nu.

Hahahahahh hoppas du erkänner att du inte är en expert när jag bevisat att DU har fel i ditt utlåtande.

Citat:
Jag skulle kunna påstå att jag hade 30x20cm och posta ett bildbevis, och du skulle inte ifrågasätta mig. I denna digitala tid så är bildbevis helt meningslöst, är man tillräckligt duktig på videoredigering så är videobevis också meningslöst. Däremot mycket svårare att fejka, och de som skulle kunna fejka ett videobevis på ett trovärdigt sätt har nog bättre saker för sig.

Nu vill jag veta av er "experter" hur skall jag göra för att ni skall vara övertygade OM jag på ett hyffsat "enkelt" sätt kan fixa bevis som håller så skall jag innan måndag kväll fixat fram det.

Finns det någon asfräsch brud i dalarna som vill kontrollmäta och "vittna" här så funkar ju det också

Jag måste kunna fixa det själv (två händer) kom ihåg att sånna här studier är inte direkt upphetsande så ståndet tenderar att gå ner närr snabbt (som nån annan intygade tidigare) alternativt kan jag dra nått runt roten så den håller sig hård men det klassas väl som "fusk"

Enas om vad jag skall göra och hur för att ni skall vara nöjda (mobil och det mest vanliga man har i ett normalt hushåll har jag ju förmodligen)
Senast redigerad av purrsorfarn 2014-04-12 kl. 13:02.
Citera
2014-04-12, 13:12
Medlem
Kan ju nu direkt konstatera att jag blivit en jävla tjockis!

mäter jag fram till bukfettman är den typ 17.5-18 trycker jag mot blygdbenet är den sina 19 och egentligen är det ju så att om man skall bry sig om längde skall man ju räkna på ett medel på kvinnors avstånd från intryckt skinka till fittans mynning (och hur fan fixar man det det beror ju på ställning mm)

För att glädja er så kontrollmätte jag omkrets också och.......jo på samma ställe på mitten så var den ca 17 cm jag behöver tips om ra ställen att lägga upp korta filmklipp UTAN regestrering helst
Citera
2014-04-12, 13:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn

Enas om vad jag skall göra och hur för att ni skall vara nöjda (mobil och det mest vanliga man har i ett normalt hushåll har jag ju förmodligen)

Man kan bara konstatera att du är en av de lyckligt lottade som har den storleken. 17 cm på mitten är redan där riktigt gigantiskt. Ja, jag tycker det är gigantiskt.

När jag håller runt ett glas jag har på bordet mäter jag det till 18 cm, det är absolut det sjukaste.

En tjej som jag träffade hade träffat en kille som haft lika stort som glaset i omkrets. Jag tror på henne nu.

Använd bilddump!! :P
Citera
2014-04-12, 14:11
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Kan ju nu direkt konstatera att jag blivit en jävla tjockis!

mäter jag fram till bukfettman är den typ 17.5-18 trycker jag mot blygdbenet är den sina 19 och egentligen är det ju så att om man skall bry sig om längde skall man ju räkna på ett medel på kvinnors avstånd från intryckt skinka till fittans mynning (och hur fan fixar man det det beror ju på ställning mm)

För att glädja er så kontrollmätte jag omkrets också och.......jo på samma ställe på mitten så var den ca 17 cm jag behöver tips om ra ställen att lägga upp korta filmklipp UTAN regestrering helst

Lägg upp en bild på hela kuken och även från sidan så ser man om dimensionerna stämmer. Har svårt att tro att du har så grov med tanke på att den inte är särskilt lång. Såg bilden innan i tråden och bredden är ju bara 5-5,5 cm. Om du har 17 cm i omkrets så måste den vara perfekt rund med en diameter på 5,5 cm (gånger pi så blir det 17,24 cm). De flesta kukar brukar vara lite "tillplattade" då den tredje blodkammaren på undersidan är mer "svampig" i sin anatomi och mindre än de andra två som går över. Alltså bredden sett ovanifrån är i regel större än bredden/höjden från sidan. Därför tror jag att du bara har ca 15 cm i omkrets.
Citera
2014-04-12, 14:23
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Man ska stå rakt upp med penisen i 90 graders vinkel och mäta rakt på ovansidan intill blygdbenet.
Mäter man inte korrekt så lurar man bara sig själv.

Mäter jag underifrån eller ifrån sidan så får jag också 2-3cm extra. Och ja det stämmer nog att många som tror sig eller säger sig ha 18cm långa penisar egentligen bara har 15cm när det inte är ett glädjemått.

Folk gillar att lura sig själva och känna sig bättre (=ha större kuk) än vad de är.
Citera
2014-04-12, 14:42
Medlem
Citat:
Hahahahahh hoppas du erkänner att du inte är en expert när jag bevisat att DU har fel i ditt utlåtande.

Jag pratar om denna:
http://www.bilddump.se/bilder/20140410090540-217.211.98.39.png

Jag kan sätta allt jag äger på att den är photoshoppad.
Citera
2014-04-12, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysician
Folk gillar att lura sig själva och känna sig bättre (=ha större kuk) än vad de är.

Så sant angående ditt tidigare inlägg. Jag mäter min runt på 13,5 till 14 cm i omkrets. När jag däremot ska hålla i en banan som är 13 cm så känns den nästan tjockare. Formen gör väl sitt men det är ändå ganska märkligt hur mycket tjockare banan känns än penisen.

Formen på kuken är som du säger lite tillplattad, och den känns helt klart mindre. Jag når lättare runt penisen som har 14 omkrets än bananen på 13.
Citera
2014-04-12, 16:33
Medlem
Citat:
Jag pratar om denna:
http://www.bilddump.se/bilder/20140410090540-217.211.98.39.png

Jag kan sätta allt jag äger på att den är photoshoppad.

Okej jag misstog mig, och håller med dig.

Sorry!
Citera
2014-04-12, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysician
Lägg upp en bild på hela kuken och även från sidan så ser man om dimensionerna stämmer. Har svårt att tro att du har så grov med tanke på att den inte är särskilt lång. Såg bilden innan i tråden och bredden är ju bara 5-5,5 cm. Om du har 17 cm i omkrets så måste den vara perfekt rund med en diameter på 5,5 cm (gånger pi så blir det 17,24 cm). De flesta kukar brukar vara lite "tillplattade" då den tredje blodkammaren på undersidan är mer "svampig" i sin anatomi och mindre än de andra två som går över. Alltså bredden sett ovanifrån är i regel större än bredden/höjden från sidan. Därför tror jag att du bara har ca 15 cm i omkrets.

Jag vet att du har fel.....men du har rätt i det där med den undre självklart är min kuk inte cylindrisk men den är runt 17 i omkrets.

Jag har gjort en kort film där jag har måttbandet "hängandes" runt och försökt filma "runt" för att visa att måttbandet ligger "ann" mot kuken, kuken är lite slak men man ser ju att den är närmare 17 än 15 cm.

Så vart kan man få upp videoklipp utan reg?
Citera
2014-04-12, 17:53
Medlem
http://www.eroprofile.com/m/videos/view/20140412

Ni ser ju som sagt att den är halvslak.
Citera
2014-04-12, 18:29
Medlem
Citat:
http://www.eroprofile.com/m/videos/view/20140412

Ni ser ju som sagt att den är halvslak.
Hahaha, skönaste klippet ever. Verkar vara rödhårig också
Tror förövrigt att 17cm i omkrets inte är omöjligt, dock extremt ovanligt. Men det är ungefär som en tub med raklödder och om du går från 15/15.5 upp till 17 kanske det inte märks särskilt mycket jämfört med om du går från 13 till 15.

Länkar även en intressant reddit, ska nog inte läsas av personer som har komplex eller ångest över sitt organ oavsett om det är inbillat eller ej.
http://www.reddit.com/r/bigdickproblems/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in