2014-04-10, 19:21
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Citerade du fel inlägg? Vadå i kontroll över världen?! Det jag skrev är att intelligentare tjejer inte lika ofta är size queens som dumma och att det är yngre tjejer som oftare föredrar stora, det är inget jävla svammel vem som helst fattar ju detta, du låter som om jag var den första som sa något sånt här?

Du om någon är ju en riktig foliehatt, var det inte du som hade massa konspirationsteorier som inte alls stämde om varför män får små eller stora kukar. Svamlade något om att läkarna inte säger hela sanningen och att det inte alls är gener osv.? Stick härifrån

Att stor kuk är viktigt är till stor del (INTE HELT!!!) psykologiskt och en social konstruktion, man är ju en idiot om man inte fattar det.. kan ingen här inne med mer "livserfarenhet" hålla med här nu så även foliehatten själv förstår?

Ditt antagande att "vem som helst fattar detta" är just den grava tankestörningen du begår, du identifierar inte ens att det är en mening du uppfinner här och nu, varken ett argument och är en non-sequiter på samma gång.

Partiska påståenden är värdelösa påståenden och just det här kan ditt ego inte svälja, hellre verkar du sätta upp försvarsmekanismer för att vägra konfrontera din totala obildning om världen.

Detsamma gäller din ogrundade ide om social konstruktion, bara luft bakom påståendet vilket du själv också vet om.
Dina patetiska små försök att byta ämne nu när du blivit exponerad och blottlagd är inte lustiga heller, vetenskapen om hur kuken bildas i fosterstadiet är erkänd och ingen konspiration.
Citera
2014-04-10, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Säger inte emot dig, bara att det är tydligen inte så ovabligt som många vill tro. Sen är det många som underskattar 15 cm i omkrets när det egentligen är stort. 17-18 är gigantiskt och 20 abnormt.

Vad grundar du att det "inte är så ovanligt som många tror" på?
Sett många erigerade penisar IRL i dina dagar kanske?
Allt är ju bara spekulationer men 15-16 är ovanligt. Och allt över det är ytterst ovanligt. Liksom i den högsta minimala promillen av befolkningen
Citera
2014-04-10, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Ditt antagande att "vem som helst fattar detta" är just den grava tankestörningen du begår, du identifierar inte ens att det är en mening du uppfinner här och nu, varken ett argument och är en non-sequiter på samma gång.

Partiska påståenden är värdelösa påståenden och just det här kan ditt ego inte svälja, hellre verkar du sätta upp försvarsmekanismer för att vägra konfrontera din totala obildning om världen.

Detsamma gäller din ogrundade ide om social konstruktion, bara luft bakom påståendet vilket du själv också vet om.
Dina patetiska små försök att byta ämne nu när du blivit exponerad och blottlagd är inte lustiga heller, vetenskapen om hur kuken bildas i fosterstadiet är erkänd och ingen konspiration.

Haha det är ju du som byter ämne?! Jag sa att det är dumma och yngre tjejer som oftast är size queens (nej det är inte jag som har hittat på detta och det finns inte bara luft bakom påståendet, många som skrivit och sagt detta t.om. rätt nyligen här i denna tråd snackades det om det om jag inte minns fel) och du börjar säga något om att folk inte kontrollerar världen och personlighetsstörningar? Snacka om att svamla..

Exponerad och blottlagd.. vem är det som har någon störning här egentligen? lider du av någon form av aspergers eller narcissism? eller jag är väl helt ute och cyklar som vanligt eller hur..
Citera
2014-04-10, 19:50
Medlem
Citat:
På BC finns en kille som har 25 x 20. Helt jävla enormt stort. Jag är förvånad över att det fiins så här stort. Det är i volym mätt omkring 5 - 6 ggr större än en medelpenis. Absolut största jag har sett någonsin.

http://www.bilddump.se/bilder/20140410090540-217.211.98.39.png

Du är otrolig som inte ser att den där är galet photoshoppad. hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av p99
Allt är ju bara spekulationer men 15-16 är ovanligt. Och allt över det är ytterst ovanligt. Liksom i den högsta minimala promillen av befolkningen

Åtskilliga studier pekar på ungefär 1 av 50 för 15+ och ungefär 1 av 200 för 16+.

Och ja, det stämmer att de största inom porren ligger imellan 16-18cm.
Lite referenser:
Nacho Vidal 16cm
Ramon 16.5cm
Shane Diesel 17.5cm

Visst, stora kukar är ju ingen raritet, det är ungefär 1 av 100 pers som har 20x15.5cm.

Sen är ju allt relativt också, den som har en stor kuk tycker att allt som är mindre är litet och tvärtom.
Men om man ska försöka vara någolunda objektiv utifrån de studierna som finns och delar in kukarna i tre kategorier så:

Under 12.5x10.8 - liten (10% percentilen)
Runt 14.5x12.3 - medel (50% percentilen)
Över 17x13.8 - stor (90% percentilen)
Senast redigerad av Troett 2014-04-10 kl. 20:20.
Citera
2014-04-10, 20:04
Medlem
Citat:

Stora kukar är ovanligt ja, dock har det skapats en illusion att medelkuken är större eftersom de killar som har väldigt små penisar ofta inte knullar så många olika brudar, och hingstarna med stora kukar har ofta väldigt mycket one night stands med olika brudar..

15-16 omkrets har ca 1% av befolkningen, dock är procenten nog mycket högre bland killar som knullar mycket och har mycket one night stands vilket gör att tjejer tror att det är vanligare än det är. Tjejerna snackar, speciellt när de har träffat på en riktig bjässe, och deras kuksnack når till slut killarna, vilket gör att också killarna börjar tro att det är vanligare än det är..
Senast redigerad av deliriumm 2014-04-10 kl. 20:10.
Citera
2014-04-10, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
4) Eller så har han ingen panik med att bevisa nått
5) bygger han upp myten om sin Gigantiska kuk
6) eller så skriver han manus till filmklippet för det lär vara välregiserat om ni skall "tro" på det
7) Eller så har han fullt upp med att skicka idolbilder till alla fans.

Nej absolut inte, det var därför du postade bilden från första början.
Mupp.
Citera
2014-04-10, 21:15
Bannlyst
Citat:

Grundar det på vad jag sett delvis irl och delvis på kontaktsajter. Som sagt, jag säger inte emot dig och tror ungefär likadant som du men jag tror inte att världens största finns inom porren eller nåt som många allmänt tror. Inte heller tror jag på att de största är mörkhyade, uppskattningsvis är väl kanske 0,5 promille eller något under det omkring 17 eller 18 cm omkrets och det tycker jag är gigantiskt. Själv har jag ärligt mätt, trycker inte in i buken eller nåt och har trots min lilla kroppsstorlek 14 cm i omkrets på det tjockaste stället.
Citera
2014-04-10, 21:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Du är otrolig som inte ser att den där är galet photoshoppad. hahaha

Säker? Ser faktiskt verklig ut, allt ser proportionerligt ut. Eller ja, jag är ingen bildexpert men det skulle inte förvåna mig om du har rätt.

Nån i världen borde kunna lika stor som den på bilden.
Citera
2014-04-10, 21:20
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Säker? Ser faktiskt verklig ut, allt ser proportionerligt ut. Eller ja, jag är ingen bildexpert men det skulle inte förvåna mig om du har rätt.

Ja, Jonah Falcon
Citera
2014-04-10, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Ja, Jonah Falcon

Jah! Den killen, han är extrem. 35 x 20. :O

Är det han på bilden alltså?
Citera
2014-04-10, 22:00
Medlem
Citat:

Tycker den ser för "perfekt" ut för att vara så stor. Men betyder inte att den faktiskt är så stor.
Citera
2014-04-10, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Ja, Jonah Falcon

Jonah Falcon är en bluff, han har inte låtit sig mätas.

Mandingo som sägs vara längst inom porren är 9.5 inches(24cm), porrbranschen överdriver dock och påstår att han är 12inches, men detta har bevisats vara felaktigt efter inspelningar där han mätts osv.

Citat:

Det krävs dock ingen expert för att se att den där bilden är dåligt photoshoppad. Jag sysslar själv med grafisk formgivning, kan photoshoppa ihop något mycket bättre på 3minuter och skicka iväg ett före/efter exempel i pm nu.

Jag skulle kunna påstå att jag hade 30x20cm och posta ett bildbevis, och du skulle inte ifrågasätta mig. I denna digitala tid så är bildbevis helt meningslöst, är man tillräckligt duktig på videoredigering så är videobevis också meningslöst. Däremot mycket svårare att fejka, och de som skulle kunna fejka ett videobevis på ett trovärdigt sätt har nog bättre saker för sig.
Senast redigerad av Troett 2014-04-10 kl. 22:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in