2014-04-10, 23:11
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Det är visst en social konstruktion. Vafan, om NÅGOT är en social konstruktion så är det ju kukstorleksgrejen? Finns många tjejer som ser igenom konstruktionen och många tycker att redan halvstora kukar gör ont och små kukar träffar g-punkten bättre. Varför tror du att de flesta sizequeens är väldigt ointelligenta white-trash kossor (INTE ALLA)? Det krävs intelligens för att se igenom sociala konstruktioner, jag slår vad om att du hittar enormt mycket mindre size queens bland universitetsstuderande jämfört med tjejer som hoppat av gymnasiet. Också oftast yngre tjejer som kräver stora kukar. Yngre tjejer = inte utvecklat sin fulla intelligens = kan inte se igenom sociala konstruktioner och faller för grupptryck = kräver stor kuk. Hur logiskt som helst enligt mig.

Att alla tjejer skulle välja 20-23 x 15-17 framför 14-16 x 12-13 låter också helt befängt, smärtgränsen för tjejer (INTE ALLA!!!!) brukar gå vid typ 15 omkrets så att alla tjejer skulle välja detta stämmer inte alls.

Är du en sån som också anser att kön också är en social konstruktion? Sedan vill jag att du svarar på om du föredrar en tight eller en slapp fitta?
Citera
2014-04-10, 23:16
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p99
Ni skriver liksom 12-13 medel 15-17 stor, som att 15-17 liksom bara är "stor"

15 cm vad jag läser på forum är riktigt tjock, 17 cm är typ den största som finns inom porren. Det är väll typ lika vanligt som att vara över 2,10 m hög, bara en gissning

Tror Shane Diesel har grövst och hans är 18-18,5 cm i omkrets. Såg en film för längesen där kvinnan mäter honom till 24 cm i längd och den omkretsen. Såg ovanligt korrekt ut för att vara porr där de oftast fuskmäter. Han borde ha en av världens absolut grövsta och tror inte det är många som är i närheten av den sjuka omkretsen. :P
Citera
2014-04-10, 23:17
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
På BC finns en kille som har 25 x 20. Helt jävla enormt stort. Jag är förvånad över att det fiins så här stort. Det är i volym mätt omkring 5 - 6 ggr större än en medelpenis. Absolut största jag har sett någonsin.

http://www.bilddump.se/bilder/20140410090540-217.211.98.39.png

Ser fejkat ut, photoshop?
Citera
2014-04-10, 23:19
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Citerade du fel inlägg? Vadå i kontroll över världen?! Det jag skrev är att intelligentare tjejer inte lika ofta är size queens som dumma och att det är yngre tjejer som oftare föredrar stora, det är inget jävla svammel vem som helst fattar ju detta, du låter som om jag var den första som sa något sånt här?

Du om någon är ju en riktig foliehatt, var det inte du som hade massa konspirationsteorier som inte alls stämde om varför män får små eller stora kukar. Svamlade något om att läkarna inte säger hela sanningen och att det inte alls är gener osv.? Stick härifrån

Att stor kuk är viktigt är till stor del (INTE HELT!!!) psykologiskt och en social konstruktion, man är ju en idiot om man inte fattar det.. kan ingen här inne med mer "livserfarenhet" hålla med här nu så även foliehatten själv förstår?

Källa som bevisar ditt påstående att ju ointelligentare en tjej är desto större kuk vill hon ha och vice versa?
Citera
2014-04-10, 23:24
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Haha det är ju du som byter ämne?! Jag sa att det är dumma och yngre tjejer som oftast är size queens (nej det är inte jag som har hittat på detta och det finns inte bara luft bakom påståendet, många som skrivit och sagt detta t.om. rätt nyligen här i denna tråd snackades det om det om jag inte minns fel) och du börjar säga något om att folk inte kontrollerar världen och personlighetsstörningar? Snacka om att svamla..

Exponerad och blottlagd.. vem är det som har någon störning här egentligen? lider du av någon form av aspergers eller narcissism? eller jag är väl helt ute och cyklar som vanligt eller hur..

I allmänhet föredrar människor "bättre" än medel när det kommer till sexuell attraktion. Vi män blir mer attraherade av "snygga" kvinnor med vältränade kroppar, stora välformade bröst och med tighta fittor som är skönare att knulla än slappa fittor på tjocka och fula kvinnor. Håller du inte med om detta? De flesta kvinnor föredrar en stor kuk framför en medelkuk. Sedan finns det väl undantag, men förstår inte att en del inte kan acceptera att det är så.
Citera
2014-04-11, 15:12
Medlem
Den Amerikanska kondomtillverkaren Ansell mätte 300 män utanför en nattklubb på spring break.

Längd:
Citat:
According to the survey, about two-thirds of the 300 college-aged men ranged from between 5.1(12.9cm) and 6.2(15.7cm) inches.
Average: 5.9 inches (14.9cm)
Median: 5.65 inches (14.3cm)

Att en 17cm lång korrekt mätt penis skulle ligga i 90:e percentilen är alltså en ganska bra gissning, speciellt med tanke på att det finns flera studier som tyder på detta. Bland annat en tysk studie, och att Sveriges snitt skulle vara märkbart högre är bara bullshit. Det kanske handlar om ett par milimeter till en halv centimeter i bästa fall.

Omkrets:
Citat:
According to the study, the average erect penis had a girth of 4.972 inches. About 75 percent of men were between 4.5 and 5.5 inches.

"We already have a larger condom," says Carrozza. "What our research shows is that 17 percent of erections measured under 4.5 inches, and there might be a market for that."

Alltså är det ungefär 8% som har en omkrets över 5.5"(14cm) på mitten av skaftet.

Med tanke på hur studien utfördes så är det möjligt att det riktiga medlet är något lägre, det säger sig självt att de med medel/större penisar skulle känna sig mera manade än de som har små penisar.
Senast redigerad av Troett 2014-04-11 kl. 15:20.
Citera
2014-04-11, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett

Med tanke på hur studien utfördes så är det möjligt att det riktiga medlet är något lägre, det säger sig självt att de med medel/större penisar skulle känna sig mera manade än de som har små penisar.

Eller så kanske det riktiga medlet är något högre. De med små kukar kanske tänkte "åh, en kukstorleksundersökning, nu jävlar ska vi visa världen att medelkuken egentligen är ganska liten, hoppas många tjejer läser undersökningen och slutar vara besatta av stora kukar". Eftersom kukarna inte mättes utomhus på allmän plats när kompisarna såg på så är det ju inte heller "pinsamt" att delta i undersökningen om man har liten, om man nu inte har sjuka komplex. Fast det kan ju vara så som du säger också, svårt att veta.

Är lite rostig när det kommer till sånt här, men medianen = 14,3 cm betyder väl att det finns lika många under 14,3 som över? Det kan väl kanske stämma, men har så sjukt svårt att tro att jag med mina exakt 15 cm skulle vara längre än, ja vad blir det, kanske 55-60% av befolkningen?

EDIT: Kom på en till grej som kan tyda på att det egentliga medlet är lite högre än undersökningen. Att låta sig mätas av andra människor utanför en nattklubb är nog en miljö där man inte så lätt får 100% erektion, den sortens erektion som killar har när de mäter kuken hemma.
Senast redigerad av bunch 2014-04-11 kl. 17:15.
Citera
2014-04-11, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bunch
Eller så kanske det riktiga medlet är något högre. De med små kukar kanske tänkte "åh, en kukstorleksundersökning, nu jävlar ska vi visa världen att medelkuken egentligen är ganska liten, hoppas många tjejer läser undersökningen och slutar vara besatta av stora kukar". Eftersom kukarna inte mättes utomhus på allmän plats när kompisarna såg på så är det ju inte heller "pinsamt" att delta i undersökningen om man har liten, om man nu inte har sjuka komplex. Fast det kan ju vara så som du säger också, svårt att veta.

Är lite rostig när det kommer till sånt här, men medianen = 14,3 cm betyder väl att det finns lika många under 14,3 som över? Det kan väl kanske stämma, men har så sjukt svårt att tro att jag med mina exakt 15 cm skulle vara längre än, ja vad blir det, kanske 55-60% av befolkningen?

EDIT: Kom på en till grej som kan tyda på att det egentliga medlet är lite högre än undersökningen. Att låta sig mätas av andra människor utanför en nattklubb är nog en miljö där man inte så lätt får 100% erektion, den sortens erektion som killar har när de mäter kuken hemma.

Fast i just den studien så var det 2 sjuksköterskor och en övervakande läkare som mätte.
De som inte kunde få full erektion uteslöts, det var 400 frivilliga men endast 300 som lyckades få upp den ordentligt, i andra studier där man har kommit fram till liknande siffror så har man ibland injicerat ett medel som ger full erektion.

Alla studier pekar på ungefär exakt samma siffror så det är korkat att misstro dem. Klart att vi som är porrskadade upplever att medlet är högre.

EDIT: Ang. medianen, det stämmer. Har du mätt 100% korrekt så ska du vara längre än 55-60% av befolkningen. Om du har mätt fel så är det förstås en annan sak.

Data ifrån en annan Tysk studie:
http://i.imgur.com/zBG944T.jpg
(100% erektion inducerat igenom injektion)
Senast redigerad av Troett 2014-04-11 kl. 19:01.
Citera
2014-04-11, 18:56
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bunch

Medianen är baserat på antal datapunkter ja.
Medianens problem är att det inte säger något om hur stor skillnaden är mellan de olika värdena! Det kan vara så att hälften ligger på 5cm, en på 14cm, och andra hälften på 15cm. Medianen visar ändå 14cm.
Ta nummer som: [1 2 4 3 2 3 10 11 13 12 11 13 12]. Median: 10, Medelvärde 7.46.

Medelvärdet är en summering av alla mått och sedan dividerat på hur många mätpunkter man har. Det skulle alltså visa på ett lägre värde än medianen i exemplet ovan. Dock så har det ju problemet med medelvärde att om du mäter 9 personer och alla ligger på ungefär samma mått och plötsligt kommer en som är 2-3ggr större än de andra! Plötsligt svängde medelvärdet något otroligt och visar på ett medelvärde som är högre än vad som är, om uttrycket ursäktas, "normalt".
Så ta värden som: [13 12 13 14 13 24 25]. Median: 13, Medelvärde 16.29.

Tanken är ju att har du en tillräckligt stor samling av data så kommer abnormaliteter åt vardera riktning att ta ut varandra och dämpas av den stora samlingen data.

Så det beror ju helt på vad man väljer att använda och vad man vill visa.
Jag har ett privat litet måttsystem där jag helt enkelt skriver in killars längd och omkrets och plockar ut det på en 3D-graf! Alltså, stapeldiagram för antal personer med just den längden och omkretsen!
Citera
2014-04-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Medianen är baserat på antal datapunkter ja.
Medianens problem är att det inte säger något om hur stor skillnaden är mellan de olika värdena! Det kan vara så att hälften ligger på 5cm, en på 14cm, och andra hälften på 15cm. Medianen visar ändå 14cm.
Ta nummer som: [1 2 4 3 2 3 10 11 13 12 11 13 12]. Median: 10, Medelvärde 7.46.

Medelvärdet är en summering av alla mått och sedan dividerat på hur många mätpunkter man har. Det skulle alltså visa på ett lägre värde än medianen i exemplet ovan. Dock så har det ju problemet med medelvärde att om du mäter 9 personer och alla ligger på ungefär samma mått och plötsligt kommer en som är 2-3ggr större än de andra! Plötsligt svängde medelvärdet något otroligt och visar på ett medelvärde som är högre än vad som är, om uttrycket ursäktas, "normalt".
Så ta värden som: [13 12 13 14 13 24 25]. Median: 13, Medelvärde 16.29.

Tanken är ju att har du en tillräckligt stor samling av data så kommer abnormaliteter åt vardera riktning att ta ut varandra och dämpas av den stora samlingen data.

Så det beror ju helt på vad man väljer att använda och vad man vill visa.
Jag har ett privat litet måttsystem där jag helt enkelt skriver in killars längd och omkrets och plockar ut det på en 3D-graf! Alltså, stapeldiagram för antal personer med just den längden och omkretsen!

Att medianen är lägre än medel tyder väl på att det är flera med riktigt stora snarare än riktigt små som har deltagit i studien?

Jag tycker det säger sig självt att en person med micropenis inte lika gärna visar upp sig. Speciellt inte under de förhållandena som rådde under Ansells studie.
Senast redigerad av Troett 2014-04-11 kl. 19:10.
Citera
2014-04-11, 22:07
Medlem
Metaphysicians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Den Amerikanska kondomtillverkaren Ansell mätte 300 män utanför en nattklubb på spring break.

Längd:

Att en 17cm lång korrekt mätt penis skulle ligga i 90:e percentilen är alltså en ganska bra gissning, speciellt med tanke på att det finns flera studier som tyder på detta. Bland annat en tysk studie, och att Sveriges snitt skulle vara märkbart högre är bara bullshit. Det kanske handlar om ett par milimeter till en halv centimeter i bästa fall.

Omkrets:

Alltså är det ungefär 8% som har en omkrets över 5.5"(14cm) på mitten av skaftet.

Sedan skiljer det en hel del beroende på hur man mäter, i vilken ställning och vinkel på kuken, i mitt fall skiljer det flera cm mellan olika sätt. När man mäter själv så mäter man ju på det sättet där den blir så lång som möjligt, medans i studien har de ett bestämt sätt att mäta på. Kan tänka mig att en man som mäts till 15 cm i studien kan mäta sig själv till ca 17 cm när han mäter sig själv på ett annat sätt. Därav tycker många att medelkuken är ovanligt kort och tror inte på dessa studier.
Citera
2014-04-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysician
Sedan skiljer det en hel del beroende på hur man mäter, i vilken ställning och vinkel på kuken, i mitt fall skiljer det flera cm mellan olika sätt. När man mäter själv så mäter man ju på det sättet där den blir så lång som möjligt, medans i studien har de ett bestämt sätt att mäta på. Kan tänka mig att en man som mäts till 15 cm i studien kan mäta sig själv till ca 17 cm när han mäter sig själv på ett annat sätt. Därav tycker många att medelkuken är ovanligt kort och tror inte på dessa studier.

Man ska stå rakt upp med penisen i 90 graders vinkel och mäta rakt på ovansidan intill blygdbenet.
Mäter man inte korrekt så lurar man bara sig själv.

Mäter jag underifrån eller ifrån sidan så får jag också 2-3cm extra. Och ja det stämmer nog att många som tror sig eller säger sig ha 18cm långa penisar egentligen bara har 15cm när det inte är ett glädjemått.
Senast redigerad av Troett 2014-04-12 kl. 00:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in