2014-04-12, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Så vart kan man få upp videoklipp utan reg?

På 17cm så hade du nog varit en utav de största inom porren. Vet inte om det ens finns någon vit porrskådis som har den omkretsen överhuvudtaget.

Mina knappa 15cm får duga, mera än så hade nog ställt till en hel del bekymmer.
Mina tidigare flickvänner har knappt kunnat ge mig en ordentlig avsugning och det har alltid krävts en hel del förspel för att det överhuvudtaget skulle gå.

Jag tvivlar jävligt starkt på att någon brud du varit med skulle ha haft något liknande, hon sa säkert så av någon annan anledning.. men det är bara spekulation.
Citera
2014-04-12, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
På 17cm så hade du nog varit en utav de största inom porren. Vet inte om det ens finns någon vit porrskådis som har den omkretsen överhuvudtaget.

Mina knappa 15cm får duga, mera än så hade nog ställt till en hel del bekymmer.
Mina tidigare flickvänner har knappt kunnat ge mig en ordentlig avsugning och det har alltid krävts en hel del förspel för att det överhuvudtaget skulle gå.

Jag tvivlar jävligt starkt på att någon brud du varit med skulle ha haft något liknande, hon sa säkert så av någon annan anledning.. men det är bara spekulation.

Läser du vad jag skrivit tidigare så förstår du att du har rätt i den "problem" bilden.

antar att detta klippet inte dög som "bevis" ?

Ingen har lyckats suga mig i botten.
Citera
2014-04-12, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Hahaha, skönaste klippet ever. Verkar vara rödhårig också
Tror förövrigt att 17cm i omkrets inte är omöjligt, dock extremt ovanligt. Men det är ungefär som en tub med raklödder och om du går från 15/15.5 upp till 17 kanske det inte märks särskilt mycket jämfört med om du går från 13 till 15.

Länkar även en intressant reddit, ska nog inte läsas av personer som har komplex eller ångest över sitt organ oavsett om det är inbillat eller ej.
http://www.reddit.com/r/bigdickproblems/

Den är ganska exakt som en gilette men de är cylindriska.

Klart jag är redhead!
Citera
2014-04-13, 00:31
Medlem
Överste-Rövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SigmenFloyd
Det handlar om vad mannen är, inte vad han låtsas vara.

Älskar såna här tankegångar. Vad är det en kvinna egentligen är ute efter: Den du är... eller det du har?
Citera
2014-04-13, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jada.Stevens
Lite svårt att svara på då jag aldrig frågat mina tidigare eller nuvarande pojkvän om storleken. Har träffat en som hade betydligt större än vad övriga haft som jag träffat och det var inte alls skönt eller häftigt, lite äckligt och vårt sex vart heller inte bra. Jag kom inte längre än till ollonet när jag skulle utföra oralsex, han fick heller aldrig ta mig analt, då jag inte kunde slappna av p.g.a. att den var för stor helt enkelt. Jag tror han själv var medveten om att storleken var ett problem. Vi pratade aldrig om det och jag ville inte säga något heller, vill ju inte såra någon.

Men när det kom till det vaginala sexet så var det bättre än med dom andra, korrekt?
Citera
2014-04-13, 05:11
Medlem
420girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Eftersom det på mer eller minder daglig basis ploppar upp trådar som behandlar det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter så verkar det finnas ett behov av en slags mastodonttråd som man dryfta frågor av den typen i.
Här är den stora storlekstråden. Trådar som handlar om det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter kommer att flyttas hit om det inte är en väldigt unik frågeställning det rör sig om.

Mvh
Moderator

Det pinsammaste sexet jag någonsin haft var med en i sthlm. När hans kuk stod var den som mitt lillfinger.. NO JOKE! Kändes ingenting, bokstavligt talat. Stackars karl....
Citera
2014-04-13, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metaphysician
Lägg upp en bild på hela kuken och även från sidan så ser man om dimensionerna stämmer. Har svårt att tro att du har så grov med tanke på att den inte är särskilt lång. Såg bilden innan i tråden och bredden är ju bara 5-5,5 cm. Om du har 17 cm i omkrets så måste den vara perfekt rund med en diameter på 5,5 cm (gånger pi så blir det 17,24 cm). De flesta kukar brukar vara lite "tillplattade" då den tredje blodkammaren på undersidan är mer "svampig" i sin anatomi och mindre än de andra två som går över. Alltså bredden sett ovanifrån är i regel större än bredden/höjden från sidan. Därför tror jag att du bara har ca 15 cm i omkrets.

Vad "tror" du nu då?
Citera
2014-04-13, 10:17
Medlem
ang, skepsisen mot att ha 17 cm i omkrets:

detta är mina mått och jag lovar och bedyrar att det är 100%. skiter egentligen i vad ni tror, syftet med inlägget är enbart tänkt som ett underlag till diskussionen

191cm lång
omkrets: 18,5cm 2 cm från roten, 17cm mitt på och 15cm vid ollonet
längd 21cm (mätt som redan diskuterats i tråden)
Citera
2014-04-13, 11:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av memphis123
ang, skepsisen mot att ha 17 cm i omkrets:

detta är mina mått och jag lovar och bedyrar att det är 100%. skiter egentligen i vad ni tror, syftet med inlägget är enbart tänkt som ett underlag till diskussionen

191cm lång
omkrets: 18,5cm 2 cm från roten, 17cm mitt på och 15cm vid ollonet
längd 21cm (mätt som redan diskuterats i tråden)

Det vill jag se bild på. Hoppas du kan bjuda... :O

18,5....
Citera
2014-04-13, 11:57
Medlem
det ska vi väl kunna ordna, återkommer
Citera
2014-04-13, 12:19
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memphis123
det ska vi väl kunna ordna, återkommer

Blir du polis ska vi skicka bilderna till dina överordnade.
Citera
2014-04-13, 16:36
Medlem
Jada.Stevenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Men när det kom till det vaginala sexet så var det bättre än med dom andra, korrekt?

Nej det var inte bra på något sått. Jag kunde inte slappna av med tanke på att han var så extremt stor. Min nuvarande har en perfekt kuk. Vi mätte den för skoj skull nyligen och jag är mycket nöjd med både längden och tjockleken på hans kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in