Citat:
Ursprungligen postat av kovilde
En medelstor banan är 13 cm , en stor är säker 14 cm. Så du tror de flesta tjejer vill ha en kuk på över 15 cm? Gränsen för "stora" leksaker brukar gå vid typ 15 cm, De som köper de som är 15-18 cm stora leksaker (i omkrets dvs) är sizequeenz.
Det finns ingen mainstream leksak som är 15 cm i omkrets.
Jag skulle nog chansa på att de flesta vill ha 13-14 cm i omkrets (1 cm gör stor skillnad i omkrets)
Jag vet ju att alla tjejer inte föredrar en tjock penis, men en majoritet av dem lär göra det. Om tjejerna väljer mellan size falukorv och size sugrör så väljer nog de flesta size falukorv. Det beror på att det finns en massa känselnerver som sitter på slidväggarna. Dessa känselnerver stimuleras bäst om man har en tjock kuk
Dessutom blir penetrationen lite svårare med en tjock kuk. Det blir en större utmaning på så sätt, och utmaningar är alltid roliga, både för mig och tjejen. Det ska ju vara lite trubbel att få in den, samlag ska ju inte vara som en dans på rosor. Det är ju bra om tjejen känner lite smärta under och efter samlaget. Då "känner" hon ju att hon är kvinna. Om en tjej vill ha mer än ett samlag per dag, då har nog det första samlaget inte varit helt perfekt, sett från tjejens synvinkel. Jag påstår inte att jag har rätt, men jag anser att mitt resonemang låter vettigt