2014-04-10, 10:23
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Ett övergrepp köper jag utan problem. Kanske två också. Men att under en tvåmånadersperiod ha sexutnyttjat en halv dagisavdelning får mig att tvivla.

Våldtäkterna är inte bara på förskolan. Det är bland annat på förskolan.
Citera
2014-04-10, 10:24
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maif
Han skulle ha en youtube kanal nån som kan länka den?

http://www.youtube.com/user/Ketchuplover1
Citera
2014-04-10, 10:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Våldtäkterna är inte bara på förskolan. Det är bland annat på förskolan.
Det var väl, om jag inte förstått fel, sju av nio sexövergrepp som var på förskolan. I princip inga dagisavdelningar har mer än 12-15 barn, så därför skrev jag som jag gjorde.
Citera
2014-04-10, 10:29
Medlem
JSpuns avatar
Jag vill se Joakims 'Joker' klipp- vart vart vart finns den?
Citera
2014-04-10, 10:39
Medlem
SD-Kalles avatar
Vänta nu, vad är historien med familjen om mammor och pappor hit och dit? Orkar inte riktigt läsa igenom alla sidor. Någon som kan ge en kortfattad förklaring om familjen och vad som hände där egentligen?
Citera
2014-04-10, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Jag vill se Joakims 'Joker' klipp- vart vart vart finns den?

http://www.youtube.com/watch?v=57QIDm1yqw8&feature=player_detailpage#t=79

1:19
Citera
2014-04-10, 10:49
Bannlyst
ska finnas ett annat klipp
Citera
2014-04-10, 10:55
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse00
https://www.facebook.com/star9652?fref=ts

Hon alltså?

Allvarligt... Detta är en 15-årig (?) flicka. Tycker du att hon förtjänar att hängas ut här?
Vad är det för fel på folk? SKÄMS PÅ DIG!!!
Citera
2014-04-10, 11:09
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle
Vänta nu, vad är historien med familjen om mammor och pappor hit och dit? Orkar inte riktigt läsa igenom alla sidor. Någon som kan ge en kortfattad förklaring om familjen och vad som hände där egentligen?

Enligt vad jag har läst här kan man sammanställa det på följande sätt:
Joak*m har en (eller flera?) äldre syskon, vars mor o far bestämde sig för att skaffa en barnflicka. Denna barnflicka var i 14, 15-års åldern. Pappan i familjen har ett förhållande med barnflickan, som blir gravid i 15-årsåldern. Mamman till de äldsta barnen flyttar, o barnflickan flyttar in o får typ 4 barn (däribland GM) med pappan.
Det sägs att GMs pappa är ca 70 år, o hans mor ca 45 år.

Hela, eller större delen av familjen är med om en bilolycka runt 2003, där den yngste brodern dör o GM får huvudskador.
GM o resten av familjen har haft en svår uppväxt med mobbning och utfrysning.

GM blir som besatt av teater, uppger på flera forum att det bara är där "han kan vara sig själv". Verkar även som att GM har svårt att veta var han tar slut o skådis-Jocke börjar.

Förskolechefen är inblandad i någon lokal teatergrupp där GM medverkar. Förskolechefen fattar tycke för GM o erbjuder honom praktik på förskolan.

Han har praktiserat på förskolan i två månader när han, förra torsdagen, polisanmäls för grov våldtäkt av barn.
Polisen hämtar in honom på fredagen, och i förhör erkänner han våldtäkten.

Efter att föräldrar på förskolan informerats kommer ännu en anmälan in.
Och under följande vecka (fram till igår, onsdag) uppdagas ytterligare sju fall.
Så sammanlagt handlar det om nio barn, varav sju går på den aktuella förskolan.

Allt detta är hörsägen, o jag kan ev. minnas något fel eller ha misstolkat något.

Kanske hade varit bra om trådstartaren gjorde en sammanfattning i början?
Citera
2014-04-10, 11:11
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SD-Kalle

Det har gått snack om att Joakims mamma var en barnflicka till Joakims pappa när hon var 14 år gammal. Joakims mamma blir då på smällen och föder massa barn. Hon bor sen kvar på familjegården med Joakims pappa och hans FRU. Joakims mamma blir sen ihop med grannen. Jag tror att honb or kvar på familjegården. Jag tror dessutom att Joakims mamma blev våldtagen av Joakims pappa när hon var 14 år. Sen säger de INGET till allmäneheten och där växer familjen.

EDIT: Jag har också läst i tråden att mamman inte är skriven där och det kan jag förstå om det som sägs, stämmer...
Senast redigerad av JSpun 2014-04-10 kl. 11:13. Anledning: Felskrivit
Citera
2014-04-10, 11:16
Medlem
http://www.youtube.com/user/LordNoxblood
Citera
2014-04-10, 11:17
Medlem
Medvjeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
Har nog hänt något med ett eller två barn, men när sju till anmäler sig våldtagna samma dag, då luktar det masspsykos.

*Om det nu inte är så att det fanns komprometterande bilder i hans mobil!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in