Citat:
Ursprungligen postat av
komi
Ser ut på vissa av bilderna som om han klädde ut sig och upträdde som clown ibland?
någon som vet?
han verkar vara en såndär sliskig inställsam manipulativ jävel, även om de anhöriga nu kommer att flockas för att berätta hur gullig och snäll och "vanlig" han var, hoppas att någon hinner ta hand om honom innan han åker in, eller att någon tar hand om honom på rättspsyk, har han nån jävla mänsklighet i kroppen så gör han skattebetalarna en tjänst och hänger sig i häktet.
Det får mig att tänka på John Wayne Gacy, also known as "The Killer Clown".
Finns nog mycket att gräva upp om denne killen Joakim.
Och vad är det för en slags chef, vad är det för ett slags "chefsämne" till chef på denna förskolan som gräver ned sig själv när en katastrof som denna inträffar?

VÄLDIGT talande i alla fall i mina ögon då ATT något dylikt alls kan inträffa. Sjukskriva sig och gömma sig och ligga hemma i sängen i fosterställning när flertalet BARN blivit sexuellt utnyttjade på den arbetsplats man själv(?)utsett sig "bossa" på och över?
Inte så att jag tror chefen här själv är pedofil, men det är alltid så att det som händer på botten styrs av det som sker på toppen.
Så ligger hon hemma nu och tycker synd om sig själv, men de utsatta barnen då? Nej, det skiter chefen i här lika mycket som Joakim här OCKSÅ struntade i barnen!
Solidariskt ansvarig, kan man tycka. Detta borde gälla åt båda hållen.
Och känt killen(Joakim)här i flera månader................... men snälla, i detta fallet syns det t. o. m på gärningsmannen(att han är sjuklig OCH farlig).
Har föräldrarna här tömt förskolan på dess inkomster= börjat plocka sina små barn från förskolan i fråga? Eller hur många barn(föräldrar) krävs det för att sänka alla dessa privata förskolor och som poppar upp som svampar ur jorden?
Det är så här svenska barn
numera får lära sig vad det kostar att få vara med, det kostar redan från små barnsben att i ett Allians- Sverige lära sig bresa på ben
Utanförskapet innebär ett liv på gatan. Det är det som är alternativet här.
Och detta visste Joakim. Sådana som Joakim sniffar åt sig exakt det som en sådan som han Joakim kräver OCH behöver.
Det går båda vägar detta, som sagt var.
Han hade inte lyckats med detta om inte ledningen så tillåtit. Och nu ligger "ledningen" hemma i fosterställning och tycker synd om sig själv?! "Sjukskriven"? Någon som vet om denna sjukskrivningen gått igenom?? Inte ens svårt cancersjuka får sin sjukskrivning att gå igenom alla gånger, menar jag.
Äh, men fy fan.