2014-04-09, 23:53
Medlem
Fujoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snarkar
http://rattor.ifokus.se/discussions/5278cf33ce12c4239100086f-its-so-fluffy

Hade han flickvän???

Vi har fått fram att han har haft 2 flickvänner:

1. Den första var ett kort förhållande och hans första flickvän. Han träffade henne i november 2012 och de gjorde slut januari 2013. http://tonaringar.ifokus.se/discussions/50ef3b08d3b4fd3f5600185f-karlek

2. Den andra är en 5 år yngre tjej som han träffade i slutet av 2013. Om de fortfarande var i förhållande när han blev tagen av polisen är okänt.
Citera
2014-04-10, 00:17
Medlem
Va inne och läste på exponerat, och såg där att en "S*ra indstr*m" kommenterat "Han e vidrig och själv har man varit tsm med det s" och "han är ett svin" kan de va en av hans ex?
Citera
2014-04-10, 00:27
Medlem
unholy5s avatar
Något som stör mig oerhört i den här tråden är alla dem som diskuterar HUR dessa stackars barn utnyttjats. I detalj beskriver en del hur de "lär ha" penetrerats.... för helvete.... spela roll??
Barnen har utsatts för en grov skändning... spelar roll HUR??
i övrigt villl jag bara säga att hela denna historian är fruktansvärt tragisk från början till slut.
Kan inte känna hat eller förakt för någon.... bara ett stort vemod.
Det jag ytterligare kan konstatera är att samhället föder de människor vi dresserar.
Ett sjukt samhälle får sjuka medborgare.
Om folk fick utvecklas och vara den den föds till skulle inte hälften av alla brott som begås, begås.
Det är min tanke.
Senast redigerad av unholy5 2014-04-10 kl. 00:37.
Citera
2014-04-10, 01:14
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Esset45
Menar du att en vuxen persons finger i ett barns slida inte är våldtäkt?
Men det låter troligast. Ett blöjbyte senare så är pedofilen tillfredsställd...

Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Du bryr dig alltså inte om någon stoppar in några fingrar här och där i dina barn?
Så länge det inte är ett organ man penetrerar med så begår man inte våldtäkt? Begreppet våldtäkt/övergrepp mot barn är inte urvattnat. Så talar enbart personer med behov likt GM.

Citat:
Ursprungligen postat av hallongox
Oh ja, så urvattnat att man kan köra upp trasiga glasflaskor på en tjej, och göra allt möjligt stört utan att bli dömd.
Sluta vara en äcklig pedofil-apologist!

Citat:
Ursprungligen postat av komi
Bad barnet om att få ett finger instoppat? dessutom är väl ett finger inkört i en 2-årings privata delar att klassa som våldtäkt in det sker med sexuellt syfte

Och naturligtvis blir det VM i misstolkning när raketforskar-eliten med alla sina undertryckta aggressioner ska in och försöka tänka.

SJÄLVKLART menade jag att när man använder termer som "grov våldtäkt" så är det lätt att tro att det är penetrationssex som menas, just eftersom termen har urvattnats så mycket på sistone och tidigare brukade betyda just detta och inte mycket annat. Och varför DET var relevant i tråden finner man om man anstränger sina sista tre hjärnceller och läser inlägget jag svarade på, dvs personen som tyckte att det måste ha tagit en jättelång tid att "vålda en två-åring och röja undan spåren". Det jag menade var helt enkelt bara att det finns ingenting som säger att det måste ha tagit lång tid att kvalificera för en "våldtäkt" eller ens "grov våldtäkt" enligt lagens tolkning, och förmodligen fanns det inte ens några spår att undanröja, därför kan man förutsätta att GM förmodligen kan ha hunnit tafsa på rätt många barn utan att nån av de övriga i omgivningen märkte nåt.

Naturligtvis har jag inte några synpunkter på straffbarheten för alla möjliga tänkbara typer av övergrepp mot barn, jag är annars en av de kanske största förespråkarna mot att vi har för jävla klena straff på både våldsbrott och sexuella övergrepp i Sverige och gärna skulle se en skärpning av lagarna över hela spektrat. Oavsett vad GM får för straff i det här fallet så kommer jag antagligen att tycka att det är för milt det med.
Citera
2014-04-10, 01:59
Medlem
Bellossoms avatar
Har nog hänt något med ett eller två barn, men när sju till anmäler sig våldtagna samma dag, då luktar det masspsykos.
Citera
2014-04-10, 02:45
Medlem
https://www.facebook.com/star9652?fref=ts

Hon alltså?
Citera
2014-04-10, 02:47
Medlem
Ha fått höra att inte bara lilla Stranke ha mkt porr och barn i skallen, att de även gå i familjen.
Citera
2014-04-10, 05:11
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
Har nog hänt något med ett eller två barn, men när sju till anmäler sig våldtagna samma dag, då luktar det masspsykos.
Det är ingen som har påstått att alla är våldtagna samma dag.
Citera
2014-04-10, 05:44
Avslutad
"Öppna förskolan" har fått en ny och mer modern innebörd...:

Citat:
Ser ut på vissa av bilderna som om han klädde ut sig och upträdde som clown ibland?
någon som vet?

han verkar vara en såndär sliskig inställsam manipulativ jävel, även om de anhöriga nu kommer att flockas för att berätta hur gullig och snäll och "vanlig" han var, hoppas att någon hinner ta hand om honom innan han åker in, eller att någon tar hand om honom på rättspsyk, har han nån jävla mänsklighet i kroppen så gör han skattebetalarna en tjänst och hänger sig i häktet.

Det får mig att tänka på John Wayne Gacy, also known as "The Killer Clown".
Finns nog mycket att gräva upp om denne killen Joakim.
Och vad är det för en slags chef, vad är det för ett slags "chefsämne" till chef på denna förskolan som gräver ned sig själv när en katastrof som denna inträffar? VÄLDIGT talande i alla fall i mina ögon då ATT något dylikt alls kan inträffa. Sjukskriva sig och gömma sig och ligga hemma i sängen i fosterställning när flertalet BARN blivit sexuellt utnyttjade på den arbetsplats man själv(?)utsett sig "bossa" på och över?
Inte så att jag tror chefen här själv är pedofil, men det är alltid så att det som händer på botten styrs av det som sker på toppen.
Så ligger hon hemma nu och tycker synd om sig själv, men de utsatta barnen då? Nej, det skiter chefen i här lika mycket som Joakim här OCKSÅ struntade i barnen!
Solidariskt ansvarig, kan man tycka. Detta borde gälla åt båda hållen.
Och känt killen(Joakim)här i flera månader................... men snälla, i detta fallet syns det t. o. m på gärningsmannen(att han är sjuklig OCH farlig).

Har föräldrarna här tömt förskolan på dess inkomster= börjat plocka sina små barn från förskolan i fråga? Eller hur många barn(föräldrar) krävs det för att sänka alla dessa privata förskolor och som poppar upp som svampar ur jorden?
Det är så här svenska barn numera får lära sig vad det kostar att få vara med, det kostar redan från små barnsben att i ett Allians- Sverige lära sig bresa på ben
Utanförskapet innebär ett liv på gatan. Det är det som är alternativet här.
Och detta visste Joakim. Sådana som Joakim sniffar åt sig exakt det som en sådan som han Joakim kräver OCH behöver.
Det går båda vägar detta, som sagt var.
Han hade inte lyckats med detta om inte ledningen så tillåtit. Och nu ligger "ledningen" hemma i fosterställning och tycker synd om sig själv?! "Sjukskriven"? Någon som vet om denna sjukskrivningen gått igenom?? Inte ens svårt cancersjuka får sin sjukskrivning att gå igenom alla gånger, menar jag.
Äh, men fy fan.
Senast redigerad av hee4r 2014-04-10 kl. 05:48.
Citera
2014-04-10, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellossom
Han har erkänt.
Citera
2014-04-10, 06:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nissegrabben
Han har erkänt.
1. Vad känt är har han bara erkänt det han häktats för.
2. Quick erkände hemskt mycket. Det behöver inte alltid innebära att det är sant.
Citera
2014-04-10, 07:33
Medlem
Citat:
Men är det någon som vet om han brukade uppträda som clown eller magiker eller nåt sånt?

Ja och som joker. det finns tidigare länkat till youtubeklipp där han är med och uppträder
som han själv sagt: jag kan enbart vara mig själv under maskerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in