2014-04-10, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Jag mår fan riktigt illa om det är så att Joakims mamma blev 'våldtagen' OCH sen om Joakim blev sexuellt utsatt som barn-- och sen nu DET HÄR.... På riktigt alltså! Jag vet inte vad jag ska tänka längre.... Så ond cirkel....

varför skulle han ha blivit utsatt som barn?
Citera
2014-04-10, 08:59
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hedonisten
Inget på deras sida idag iaf.... stor grej i expressen
Ja, Expressen går ut hårdare. Det känns lite olustigt att de brer på så ordentligt när det ännu inte är klarlagt om de andra anmälningarna verkligen har bäring.
Citera
2014-04-10, 09:01
Medlem
Ja, fullt frisk verkar inte snubben vara... Vet inte om detta är länkat tidigare? Morakniv?

http://fantasy.ifokus.se/discussions/5336ad81ce12c476cd002713-i-can-see-the-future?discussions-1
Citera
2014-04-10, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Ja, Expressen går ut hårdare. Det känns lite olustigt att de brer på så ordentligt när det ännu inte är klarlagt om de andra anmälningarna verkligen har bäring.

Står ju att det finns bevis. På aftonbladet iaf
Citera
2014-04-10, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Detta har nog postats tidigare i tråden men orkar inte plöja igenom, men mer info här i allafall.

http://www.exponerat.info/21-aring-anhallen-for-valdtakt-av-fyraaring-pa-forskola/

Fyfan!!!!!

"I know you like it".. Fyfan vilken vidrig jävla människa!!
Citera
2014-04-10, 09:10
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av komi
varför skulle han ha blivit utsatt som barn?

Det brukar vara så när en äldre man gör en ung tjej gravid och hon föder i hans sällskap, mannen ger sig på barnen sexuellt också. Läs på lite såna fall så kan du se det mönstret.
Senast redigerad av JSpun 2014-04-10 kl. 09:17. Anledning: Felskrivit
Citera
2014-04-10, 09:12
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Det brukar vara så när en äldre man gör en ung tjej gravid och hon föder i hans sällskap, de ger sig på barnen sexuellt också. Läs på lite såna fall så kan du se det mönstret.

Hon var dessutom i en utsatt situation i och med att hon var mannens barnflicka, 14 år gammal då.
Citera
2014-04-10, 09:19
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Det brukar vara så när en äldre man gör en ung tjej gravid och hon föder i hans sällskap, mannen ger sig på barnen sexuellt också. Läs på lite såna fall så kan du se det mönstret.

Och sen måste jag påpeka att även om Joakims mamma blev utsatt som 14 åring- så finns det INGEN självklarhet att hon varken nämner det till någon eller anmäler. Hon verkar ha fortsatt sitt liv på 'familjegården' (som har nämnts i tråden, är hem) Som sagt är detta ett vanligt mönster. Om det skulle vara fallet.
Citera
2014-04-10, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Jag orkar inte läsa hela tråden och GMs identitet spelar ingen roll för mig. Men enligt nyheterna har han våldtagit flera barn, både pojkar och flickor. Till och med två-åringar. Hur är detta möjligt. Får en praktikant på dagis spendera så långa tider ensamma med barnen, utan att en förskolelärare är med...jag antar att det tar ganska lång tid att våldta en två-åring och städa bort spåren.
Ja man undrar ju.... Men dem är väl underbemannade antagligen, så då finns de tid till att begå övergrepp!
Citera
2014-04-10, 10:05
Bannlyst
Han skulle ha en youtube kanal nån som kan länka den?
Citera
2014-04-10, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snarkar
Står ju att det finns bevis. På aftonbladet iaf

Kan du citera stycket du tänker på?

Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Ja man undrar ju.... Men dem är väl underbemannade antagligen, så då finns de tid till att begå övergrepp!

Eller så är det så att ruda är ett samhälle med 613 invånare. Du tror inte att eftersom de kände honom genom en förening att de ibland tyckte de kände GM så att de tordes släppa honom lite fri?
Citera
2014-04-10, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Ett övergrepp köper jag utan problem. Kanske två också. Men att under en tvåmånadersperiod ha sexutnyttjat en halv dagisavdelning får mig att tvivla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in