2014-04-05, 07:09
Medlem
Såg att en butik har Jenna Jameson Fleshlight med Legend insidan http://www.intimera.se/fleshlight-girls-jenna-jameson-legend-texture Någon som har testat den?
Jenna är ju porrfilmsdrottningen #1, vore najs att ha henne i samlingen.
Citera
2014-04-05, 09:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Den där anal Fl jag köpte har spruckit helt nu.. lika bra att slänga eller köra slut på den helt!
china sak, Antar att dom inte är anpassade för nordiska penisar :/
Också gjort det misstaget med en made in china...snorren kunde knappt penetrera skiten. Slängde den!
Jag köpte hem Stoya från Madidus för 779 kr samt lite kåtpiller. Plockade ut mitt paket igår sprang hem mer eller mindre och spände på Stoya f.l, shit pommes friz, den var skönare en många irl brudar jag har klivit på!
Citera
2014-04-05, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatau1883
Såg att en butik har Jenna Jameson Fleshlight med Legend insidan http://www.intimera.se/fleshlight-girls-jenna-jameson-legend-texture Någon som har testat den?
Jenna är ju porrfilmsdrottningen #1, vore najs att ha henne i samlingen.
Jag har den, grymt skön!
Citera
2014-04-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Jag har den, grymt skön!
oh den där såg bra ut!
funderar på att slänga min spräckta anal FL men fan får ångest varje gång jag är på väg. Den är då lättare att göra ren nu, går att vända den ut och in och skölja sen pudra in den
Citera
2014-04-07, 07:26
Medlem
Citat:
Jag har den, grymt skön!

Tack! Jag beställer nog en sån då, hoppas den är lika bra som STU'n
Citera
2014-04-07, 21:52
Medlem
denna måste jag ha alltså!

http://www.intimera.se/fleshlight-girls-stoya-forbidden-texture

får bli en beställning snart.
Ser ut att vara helt galet skön
Citera
2014-04-09, 12:30
Medlem
Hej hittade ingen rubrik inom mitt problem är 22år och blev tillsammans för typ en månad sen, men har försökt i en månad att komma in i henne men det går inte min är alltför stor(24cm) känns som jag trycker sönder henne alla ggr vi har provat alla möjliga grejer men det funkar inte snälla hjälp mig!!!
Citera
2014-04-09, 16:53
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntoineLavoisier
Hej hittade ingen rubrik inom mitt problem är 22år och blev tillsammans för typ en månad sen, men har försökt i en månad att komma in i henne men det går inte min är alltför stor(24cm) känns som jag trycker sönder henne alla ggr vi har provat alla möjliga grejer men det funkar inte snälla hjälp mig!!!
Något felplacerat inlägg men jag svarar ändå.

Det är väldigt lätt att man kommer åt livmodertappen med den längd du har och där krävs det stor försiktighet när du tränger in i henne. Sedan om det även är problem med grovleken på din kuk så är det bara att nöta på med försiktighet och eventuellt extra glidmedel. Slidan är väldigt anpassningsbar och kommer att bli uttänjd allt eftersom så det inte gör ont för henne. Det är inte något permanent tillstånd utan skulle ert förhållande ta slut och hon träffar någon med smalare kuk så kommer den anpassa sig till hans kuk efter ett tag.

Alternativt skulle ni kunna försöka med analsex i stället om det är så att du vill kunna ta henne djupare. Det blir dock ett jävla jobb för henne i början för att kunna ta din pjäs där bak, men det går. Tränar ni var och varannan dag så borde det gå på en vecka eller två om ni inte är oförsiktiga i ivern och skadar henne, eller dig.
Citera
2014-04-10, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
denna måste jag ha alltså!

http://www.intimera.se/fleshlight-girls-stoya-forbidden-texture

får bli en beställning snart.
Ser ut att vara helt galet skön
Jag har Jenna Haze (Forbidden).

Den är riktigt skön och är välanvänd.
Citera
2014-04-11, 01:25
Medlem
Citat:
Jag har Jenna Haze (Forbidden).

Den är riktigt skön och är välanvänd.
intressant, hur känns texturen? har du några andra erfarenheter av vagina FL ?

jag köpte en sån där liten konstig billig anus Flash, men den kommer jag inte in i, eller jag gör nu efter att den sprack isär i öppningen, så det är ganska slappt nu

ville ha en sån där med högre kvallite bara en riktigt fl helt enkelt
Citera
2014-04-11, 01:51
Medlem
Kan varmt rekommendera en Stoya Destroya. Grymt nice.
Citera
2014-04-11, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulletmann
Kan varmt rekommendera en Stoya Destroya. Grymt nice.
såg den när jag köpte min första, ah visst texturen innuti ser ju fantastisk värmen man upp den i varmvatten i handfatet innan man drar igång så är den säkert skönare än en tjej..

men tycker vaginan ser så fruktansvärt otäck ut, som en ihop vikt lövbiff som nån har sprängt :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in