2017-10-21, 06:24
Avslutad
Hej beställde en STU, är min första leksak.

Jag vet att man inte ska komma i din för det är ett helvete att rengöra men måste man inte rengöra i alla fall om man använder mycket glidmedel?

Brukar ni alltid lägga den i varmt vatten innan bruk eller är den ok i rumstemperatur?

Tusen tack!
Citera
2017-10-21, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula

Jag vet att man inte ska komma i din för det är ett helvete att rengöra men måste man inte rengöra i alla fall om man använder mycket glidmedel?

Brukar ni alltid lägga den i varmt vatten innan bruk eller är den ok i rumstemperatur?

Tusen tack!
Även om man inte kommer i den, så måste man rengöra den efteråt, för att få bort glidmedlet.

Jag använder den "kall". Den blir varm av kroppstemperaturen och friktionen.
Citera
2017-10-22, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula

Tusen tack!
kall går bra. Rengörning är ej så jobbigt som man kan föreställa det. Slå till säger jag, kommer ej ångra det. Riktigt göttt.
Citera
2017-10-22, 15:59
Avstängd
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobbylou
Har börjat använda min stu dagligen nu, någon annan som kör lika ofta?

Ja i perioder så kör jag den dagligen, det är svårt att låta bli. Det är ju så skönt.
Citera
2017-10-22, 18:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Ja i perioder så kör jag den dagligen, det är svårt att låta bli. Det är ju så skönt.
Citera
2017-10-25, 15:31
Avslutad
Första leksaken en STU. Helt otrolig känsla. Känns precis som man har haft sex.
Citera
2017-10-31, 22:10
Avstängd
Onan-erarens avatar
Nu ska det bli åka av, det är ett som är säkert.
Citera
SkepticalHippos avatar

Moderatormeddelande

Postat av SkepticalHippo 2017-11-12, 02:08
Medlem
Meddelande om hårdare riktlinjer - Gäller fr.o.m. 2017-11-12

Tråden har börjat bli lång och många deltar i den. Det har varit mycket trams, reklam och inlägg som helt saknar värde så betänk detta vid postande:

1. Det är inte relevant att posta ett inlägg om varje Fleshlight som släpps i världen.

2. Det är inte heller relevant att bara berätta att man beställt eller fått hem en viss modell. Skriv även vad du tyckte då du provade, annars är inlägget helt värdelöst för alla andra.

3. Åsikter om personer som använder sexleksaker hör inte till denna tråd.

4. Det är helt okej att diskutera allmänna saker och fråga eller berätta om erfarenheter både av modeller, shoppar och leverans.

Missbruk av ovanstående kommer att resultera i att inlägget raderas och att användaren varnas.

/Moderator
Senast redigerad av SkepticalHippo 2017-11-12 kl. 02:12.
2017-11-12, 17:05
Medlem
LekandePyromanens avatar
Hej! Jag köpte en STU för ett litet tag sedan och fullkomligt älskar den! Det var min första leksak och nu är det dags för min andra!

Jag vill ha någon leksak i lifesize storlek och gärna ganska så tung. Behöver inte en hel docka utan bara en del så att säga. Jag är lite inne på denna https://www.sinful.se/realistisk-vagina-och-anus-masturbator-med-vibrator. Vad tror ni om den? Den har ju lite vikt i sig.

Dock så står det ju inte vilket märke det är. Är det något man bör oroa sig över? Min budget är nog på max 700-800kr
Citera
2017-11-12, 22:43
Medlem
Jag köpte min första FleshLight 2004, nu har jag en stor samling. Så jag svarar gärna på frågor om Fleshlight, då jag har stor erfarenhet av dem.
Citera
2017-11-24, 18:29
Avstängd
Onan-erarens avatar
Hag HATAR då grannarna bankar i väggen då jag knullar min fleshlight för glatta livet.
Citera
2017-11-24, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Jag köpte min första FleshLight 2004, nu har jag en stor samling. Så jag svarar gärna på frågor om Fleshlight, då jag har stor erfarenhet av dem.
Visa bild på dina tusen fleshlights, inte den där stulna bilden som du la upp innan. Tråden är full av din reklam!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in