2014-04-11, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
intressant, hur känns texturen? har du några andra erfarenheter av vagina FL ?

jag köpte en sån där liten konstig billig anus Flash, men den kommer jag inte in i, eller jag gör nu efter att den sprack isär i öppningen, så det är ganska slappt nu

ville ha en sån där med högre kvallite bara en riktigt fl helt enkelt
Själva ingången är avgjutet efter hennes anus, och texturen är riktigt skön. Först är det som mikroribbor/räfflat, sen blir det en vågig textur. Forbidden-texturen ska vara så nära analsex man kan komma.

Jo, jag har stor erfarenhet av fleshlight. Köpte min första för 10 år sen, och har nu en stor samling.
Citera
2014-04-11, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mulletmann
Kan varmt rekommendera en Stoya Destroya. Grymt nice.
Jag har också den, grymt skön!
Citera
2014-04-11, 23:30
Medlem
Är så osäker på ifall man ska köpa en forbidden anus Fl eller köpa denna för samma pris mer eller mindre..

Där är anus å mus i en,
men röven såg väldigt avtändande ut :/

http://www.intimera.se/oxanas-pussy-and-ass
Citera
2014-04-12, 00:40
Medlem
Har en Fleshlight i garderoben och kan varmt rekommendera den, helt fantastiskt alltså!!!
Citera
2014-04-12, 08:36
Medlem
Citat:
Är så osäker på ifall man ska köpa en forbidden anus Fl eller köpa denna för samma pris mer eller mindre..

Där är anus å mus i en,

Den största skillnaden ser ut att vara att Oxana kan du dunka på ovanifrån. Med en Fleshlight måste du ligga på rygg och jobba med hand/händerna.
Citera
2014-04-12, 12:04
Bannlyst
Citat:

Där är anus å mus i en,

Skulle inte göra det. Har varit på nåt liknande Kina skräp. Anuset kunde jag stoppa in pekfingret, glöm snorren. .
Citera
2014-04-12, 14:22
Medlem
Skulle gärna köpa en avgjutning av någon känd porrskådis, mitt KK vill gärna använda dylika leksaker på mig men skulle jag en avgjutningsfleshlight skulle hon säkert bli sur och känna att jag egentligen tog en annan tjej
Citera
2014-04-12, 18:07
Medlem
nussses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Skulle gärna köpa en avgjutning av någon känd porrskådis, mitt KK vill gärna använda dylika leksaker på mig men skulle jag en avgjutningsfleshlight skulle hon säkert bli sur och känna att jag egentligen tog en annan tjej
Då hon ju inte är din flickvän så borde det inte spela någon roll. Kör på bara
Citera
2014-04-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EasyRawlins
Skulle inte göra det. Har varit på nåt liknande Kina skräp. Anuset kunde jag stoppa in pekfingret, glöm snorren. .

Det måste ha varit en riktigt billig sak i så fall? Kostade den 14:- och var gjord i hårdplast?

Till SoberDay kan jag bara säga: Köp den. Bättre än en Flesh Light då man kan köra handsfree.
Citera
2014-04-16, 12:25
Medlem
Den.Lilles avatar
Lösfitta nån?

http://www.iflscience.com/health-and-medicine/laboratory-grown-vaginas-succesfully-transplanted-patients
Citera
2014-04-16, 18:21
Medlem
Fick hem min Jenna Jameson Fleshlight för några dagar sen. Det är grymt skön! Jag kan nog säga att den är lika bra som Stamina Training Unit, i alla fall näst intill

Vilka är era Fleshlight favorit-texturer?

Jag skulle nog säga:

1. STU
2. Legend (Jenna Jameson)
3. Destroya (Stoya)
Citera
2014-04-16, 19:06
Medlem
RNugent-Hopkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatau1883
Fick hem min Jenna Jameson Fleshlight för några dagar sen. Det är grymt skön! Jag kan nog säga att den är lika bra som Stamina Training Unit, i alla fall näst intill

Vilka är era Fleshlight favorit-texturer?

Jag skulle nog säga:

1. STU
2. Legend (Jenna Jameson)
3. Destroya (Stoya)

Bi-Have!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in