2014-03-28, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Hoppas inte alla köper diablo 3 via battlenet.. Såklart det blir dyrt.

Vill man ha det digitalt och direkt i mailen rekommenderar jag gamecarddirect.com. De har okej priser, men skönt att de levereras direkt i mailen.

Annars finns det ju bra priser i olika butiker om man kan vänta tills att skivan släpps ner i brevlådan.

Jag köpte D3 genom gamecarddirect, men jag ser inte koden i mitt kvitto?
Citera
2014-03-28, 10:14
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Jag kör Demon Hunter. Spelade munk första 3 dagarna, kom upp till 805k dps, 6 miljoner thoughness. Levlade Demon Huntern och förde över gearet, bästa beslutet hittils.

Hur mycket har folk spenderat på gems och rerolls hittils? Själv har jag spenderat redan 50 miljoner. Rerollade 29 gånger på 2 olika vapen för att få sockets. Det är 29 souls och en hel del miljoner. Och nu har jag rollat 22 gånger på en amulet för att försöka få crit dmg, den kostar en imperal varje gång vilket bara det kostar 1.8 miljoner att göra, plus att rerollen är uppe på aa jag vill inte ens veta. Men även souls.

DH verkar rätt schysst faktiskt, har ett par snubbar i samma klan som lirar DH och ja, dom gör massiv skada absolut!

Jag har inte spenderat så mycket på Rerolls, kanske beror på hur man ser på det i överlag med alla Material osv som kan behövas.
20mille på 3 karaktärer har jag spenderat i rent guld..
Sen tillkommer ju Material och Gems, loota en Tal Rasha Amu igår, försöker få in en Reroll på den, inte lyckats ännu dock ligger jag på Avg Damage på den för stunden i väntan på mer Rubys..
Går åt 1 Imperial Ruby per reroll utöver annat basic-material..
Citera
2014-03-28, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Tyvärr är spelet så buggat att HC är dödens att spela. Brukar alltid köra det men efter att ha tappat 2 heroes p.g.a. bugs finns det ingen mening att köra det mer. Helst inte nu efter ROS med ett gäng nya döds buggar som inte fanns tidigare och de gamla fortfarande inte är fixade.

Enda buggen jag stött på är FPS drop i Rifts, men det dör man knappast av såvida man inte är på låg hp när det händer. Så du får gärna berätta var alla dessa buggar är...
Citera
2014-03-28, 11:54
Medlem
spegelapas avatar
Nån som kan förklara hur fan loot 2.0 fungerar? Har hört att man fortfarande har ca 10% chans och få "fel" stats på legendarys men nu har jag fan lootat crusader shields och strength skit för ofta (är munk).
Igår va 4/5 legendarys strength rollat
Citera
2014-03-28, 13:15
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spegelapa
Nån som kan förklara hur fan loot 2.0 fungerar? Har hört att man fortfarande har ca 10% chans och få "fel" stats på legendarys men nu har jag fan lootat crusader shields och strength skit för ofta (är munk).
Igår va 4/5 legendarys strength rollat

Som jag fattat så är det 80% smartloot och 20% "fel"
Men tänk även att den sk. smartlooten kan rulla intel om du kör Wiz och WD, så du kan likväl få WD-saker som Wiz och viceverca..
Crusader-gear kan droppa för dom som lirar barb osv..

Jag körde upp en Munk häromdagen och fick majoriteten av drops listat till DH
Citera
2014-03-28, 13:32
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Hoppas inte alla köper diablo 3 via battlenet.. Såklart det blir dyrt.

Vill man ha det digitalt och direkt i mailen rekommenderar jag gamecarddirect.com. De har okej priser, men skönt att de levereras direkt i mailen.

Annars finns det ju bra priser i olika butiker om man kan vänta tills att skivan släpps ner i brevlådan.

Är billigare att köpa expansionen hos blizzard på det sättet jag sa tidigare, än att köpa det på den sidan. 262 kr betalade jag för expansionen tror jag.
Citera
2014-03-28, 14:23
Medlem
Andersson93s avatar
Hur får folk sitt gear egentligen? Jag har sett att folk har skrivit att de har 900-1000k i damage och högt i toughness och healing dessutom. Hur gör ni? Farmar ni adventure mode och hoppas på att något bra ska droppas? Eller craftar ni gear och hoppas att det är en super uppgradering? Har för tillfället bara 400k på min wizard och kör T1/T2 adventure mode för det mesta.
Citera
2014-03-28, 14:32
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Synd att wiz är så trist att spela bara. 3 skills om o om igen...
Wizard är allt annat än tråkigt, laddade upp ett klipp där jag kör igenom ett rift på 4min som archon. Aldrig haft så här roligt i diablo förut!
https://www.youtube.com/watch?v=whvK51XOCuI
Citera
2014-03-28, 14:36
Medlem
Anbivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Wizards.. Så jävla löjliga! Kommer få kämpa i månader för att ens nå 1 mille med min monk .

Sen får man räkna med "hidden" dps, har nästan 60% extra dmg på mina orbs pga +cold dmg och +orb dmg.
Citera
2014-03-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Är billigare att köpa expansionen hos blizzard på det sättet jag sa tidigare, än att köpa det på den sidan. 262 kr betalade jag för expansionen tror jag.

Och till de som har bekymmer med att de blir redirectade till EU battle.net shop via US shoppen.
("Gifting" kanske inte lider av samma problem.)

https://us.battle.net/shop/en/checkout/pay/11000031991000003882
Citera
2014-03-28, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andersson93
Hur får folk sitt gear egentligen? Jag har sett att folk har skrivit att de har 900-1000k i damage och högt i toughness och healing dessutom. Hur gör ni? Farmar ni adventure mode och hoppas på att något bra ska droppas? Eller craftar ni gear och hoppas att det är en super uppgradering? Har för tillfället bara 400k på min wizard och kör T1/T2 adventure mode för det mesta.

De spelar mer än dig gissar jag Play to win!
Citera
2014-03-28, 14:43
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [BPS]
Och till de som har bekymmer med att de blir redirectade till EU battle.net shop via US shoppen.
("Gifting" kanske inte lider av samma problem.)

https://us.battle.net/shop/en/checkout/pay/11000031991000003882

Nej, köper man som gift så blir det inget problem. :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in