Citat:
Ursprungligen postat av
Prixm
Jag kör Demon Hunter. Spelade munk första 3 dagarna, kom upp till 805k dps, 6 miljoner thoughness. Levlade Demon Huntern och förde över gearet, bästa beslutet hittils.
Hur mycket har folk spenderat på gems och rerolls hittils? Själv har jag spenderat redan 50 miljoner. Rerollade 29 gånger på 2 olika vapen för att få sockets. Det är 29 souls och en hel del miljoner. Och nu har jag rollat 22 gånger på en amulet för att försöka få crit dmg, den kostar en imperal varje gång vilket bara det kostar 1.8 miljoner att göra, plus att rerollen är uppe på aa jag vill inte ens veta. Men även souls.
DH verkar rätt schysst faktiskt, har ett par snubbar i samma klan som lirar DH och ja, dom gör massiv skada absolut!
Jag har inte spenderat så mycket på Rerolls, kanske beror på hur man ser på det i överlag med alla Material osv som kan behövas.
20mille på 3 karaktärer har jag spenderat i rent guld..
Sen tillkommer ju Material och Gems, loota en Tal Rasha Amu igår, försöker få in en Reroll på den, inte lyckats ännu dock ligger jag på Avg Damage på den för stunden i väntan på mer Rubys..
Går åt 1 Imperial Ruby per reroll utöver annat basic-material..