Kan någon snabbt sammanfatta vad de största skillnaderna är mellan RoS och vanliga Diablo 3? Skulle verkligen uppskattas. Körde inte så värst mycket Diablo 3, men ändå en hyfsad mängd.
Skit rolig sista boss men storyn/slutet var helt värdelöst.
*Malthael död
*Diablo är fri, prime evil eller är alla 7 Prime/Lesser evils fria nu?
*Tyrael förstår äntligen att Nephalem kan både besegra demoner OCH änglar (wow!.....)
*Nephalem hjälten man är kan bli en framtida skurk?
Det var i princip slutet. Det summerar hela expansionen och vart vi står nu..... Riktigt skit. Slarvigt Blizzard.
Letar du efter grym story och lore är diablo nog inget för dig, då man spelar igenom storyn på 2 timmar.
Letar du efter grym story och lore är diablo nog inget för dig, då man spelar igenom storyn på 2 timmar.
Har följt Blizzards alla tre franchises noga sedan Warcraft 1. Av de tre så har Diablo universumet alltid varit det som haft minst "lore" och utvecklad Värld. Men på senare år med de två utgivna böckerna (Book of Cain och Book of Tyrael) som jag har i min ägo så har det blivit riktigt bra.
Jag hade väl för stora förhoppningar på en mer djupgående story denna gång helt enkelt.
Jag får stilla mitt begär genom Starcraft 2 med kommande Legacy of the Void. Eller hoppas på ett Warcraft 4 men det kommer aldrig komma så länge WoW lever...
Köpte spelet på skiva stoppar i skivan inget händer läser lite ser att jag ska gå in på hemsidan skriva in koden och sedan står det att "allt klart gå in och spela" men sedan frågar den i samma text "om jag behöver ladda ned klienten "game instaler" behöver jag det?
Skit rolig sista boss men storyn/slutet var helt värdelöst.
*Malthael död
*Diablo är fri, prime evil eller är alla 7 Prime/Lesser evils fria nu?
*Tyrael förstår äntligen att Nephalem kan både besegra demoner OCH änglar (wow!.....)
*Nephalem hjälten man är kan bli en framtida skurk?
Det var i princip slutet. Det summerar hela expansionen och vart vi står nu..... Riktigt skit. Slarvigt Blizzard.
Right back till Diablo 1 slutet...
Nej, men storyn var väl meningslös redan från början - Diablo är död, istället kommer en ond ängel från (nästan) ingenstans...
Gillade storyn i D2, lite tunn, men ändå. D3 är dock lika värdelöst som WoW...
Har kört på hard nu ett tag tills jag insåg att jag kunde öka svårighetsgraden. Har dock fått 6 legendaries mellan level 60 - 64. Ska det gå till på det sättet eller hade jag ren bondtur?
Har kört på hard nu ett tag tills jag insåg att jag kunde öka svårighetsgraden. Har dock fått 6 legendaries mellan level 60 - 64. Ska det gå till på det sättet eller hade jag ren bondtur?
Körde upp en wizard i helgen ifrån 1-60 fick 13 legendaries men då fick jag nagelring med 46% mf som första legendary och körde den hela vägen.
Köpte spelet på skiva stoppar i skivan inget händer läser lite ser att jag ska gå in på hemsidan skriva in koden och sedan står det att "allt klart gå in och spela" men sedan frågar den i samma text "om jag behöver ladda ned klienten "game instaler" behöver jag det?
Du måste ladda ner den nya patchen till diablo 3 som är på några gigabyte för att kunna spela ROS. gjort det? Fast man kanske kan ladda ner den direkt från skivan?
Tjena. Jag lirade rätt mycket dibbe innan den nya patchen eller expansion kom(tiden då WW-barb var inne). Nu har jag varit borta så länge att AH har lagts ner. Köpte nya expansion igår och provade lite, hade det väldigt svettigt på nivån över master(torment?) och halv svettigt på master. Kunda farma på mp8 utan problem när jag körde WOTB-WW-builden och nu är det som att jag spelar mp9 när jag kör på torment så denna builden fungerar inte, har provat några andra runor och passiva men blir fortfarande ägd av varje blå/gulpack. Kan någon komma med tips på build till mig? Ni som var WOTB-WW-barbs innan, hur klarar ni av att spela på det svåraste?
Spräckte nyss 1 mille dps och 4 mille toughness på min wizard och act 5 är klart. Blir att grinda rifts antar jag eller vad har ni hittat är bäst för att få uppgrades nu?
Spräckte nyss 1 mille dps och 4 mille toughness på min wizard och act 5 är klart. Blir att grinda rifts antar jag eller vad har ni hittat är bäst för att få uppgrades nu?
Wizards.. Så jävla löjliga! Kommer få kämpa i månader för att ens nå 1 mille med min monk .