2014-03-28, 00:42
Bannlyst
Jävla bra dag, gick från 945k damage till 1195k, alltså en ökning med 250k på en dag, inte dåligt. Ökade thoughness med 1 miljon också.
Citera
2014-03-28, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Testade på Diablo III starter edition. Har endast spelat Diablo II och PoE innan, men tyckte D3 var roligt. Såg nu att priserna ligger på 40+40 euro för både D3 och RoS, känns ju lite dyrt.
40 eu för RoS är ju okej eftersom det är nytt. Men 40 eu för D3 är mkt.. Kolla på pricerunner efter billigare, finns definitivt. Men då kanske du får vänta några dagar på frakt (om de inte säljer digitalt).
Citera
2014-03-28, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulkmode
Jag kör hardcore, förstår inte heller hur 90% av spelarbasen kan köra softcore. Det är ju hur tråkigt som helst när man provat HC. Du kan aldrig förlora som softcore, satsa bara på damage och farma fort, ressa om du dog. Hur kan det vara kul? noll spänning.

Tyvärr är spelet så buggat att HC är dödens att spela. Brukar alltid köra det men efter att ha tappat 2 heroes p.g.a. bugs finns det ingen mening att köra det mer. Helst inte nu efter ROS med ett gäng nya döds buggar som inte fanns tidigare och de gamla fortfarande inte är fixade.
Citera
2014-03-28, 01:34
Medlem
Snuskes avatar
Citat:
Testade på Diablo III starter edition. Har endast spelat Diablo II och PoE innan, men tyckte D3 var roligt. Såg nu att priserna ligger på 40+40 euro för både D3 och RoS, känns ju lite dyrt.

Jag köpte båda för totalt 60 euro! Köp via blizzards sida, det finns inget bundle-pack (alltså D3+RoS) i butiken men välj att köpa RoS direkt så kommer du få upp ett felmeddelande som säger att du måste ha D3 för att köpa det. Då får man valet att köpa både D3 och RoS som ett bundle och då få det för 60€

Jag har bara lirat lite diablo 3 tidigare och kan säga att jag inte ångrar mitt köp!
Citera
2014-03-28, 01:46
Medlem
nanashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallbrand
Tyvärr är spelet så buggat att HC är dödens att spela. Brukar alltid köra det men efter att ha tappat 2 heroes p.g.a. bugs finns det ingen mening att köra det mer. Helst inte nu efter ROS med ett gäng nya döds buggar som inte fanns tidigare och de gamla fortfarande inte är fixade.
Jag gillar att det ofta skylls på buggar när vissa dör med sina hardcore gubbar. Har ni svårt att hantera verkligheten att ni klantade er?

inb4 pajkastning.
Citera
2014-03-28, 03:01
Medlem
Loxuss avatar
Om ni ska köpa det från blizzards sida, välj US längst ner på sidan och välj sen att köpa som gift, så blir det samma belopp i dollar istället för euro.
Citera
2014-03-28, 03:33
Medlem
Hoppas inte alla köper diablo 3 via battlenet.. Såklart det blir dyrt.

Vill man ha det digitalt och direkt i mailen rekommenderar jag gamecarddirect.com. De har okej priser, men skönt att de levereras direkt i mailen.

Annars finns det ju bra priser i olika butiker om man kan vänta tills att skivan släpps ner i brevlådan.
Citera
2014-03-28, 07:22
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:

Gillar man ett spel ochanser att det kan ge dig ett nöje så är 80€ en ruskigt liten summa.
Går du ut på krogen 1 gång så bränner du utan bekymmer det dubbla på 3-5 timmar..

Medans spelet ger dig nöje bra mycket längre om än på ett annat sätt

Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Jävla bra dag, gick från 945k damage till 1195k, alltså en ökning med 250k på en dag, inte dåligt. Ökade thoughness med 1 miljon också.

Kör du Wiz?
Känns som att den charen är enklast att få upp ordentlig DPS
Citera
2014-03-28, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iGenocide
Hoppas inte alla köper diablo 3 via battlenet.. Såklart det blir dyrt.

Vill man ha det digitalt och direkt i mailen rekommenderar jag gamecarddirect.com. De har okej priser, men skönt att de levereras direkt i mailen.

Annars finns det ju bra priser i olika butiker om man kan vänta tills att skivan släpps ner i brevlådan.

Annars kan du ju köpa från amerikanska battlenet och ge en gåva till dig själv, 40usd(250kr) styck, otroligt bra priser och du får det direkt, Diablo är regionsfritt så inga problem där!

edit: såg att nån annan hade visst hunnit före
Senast redigerad av GLoriuz 2014-03-28 kl. 07:55.
Citera
2014-03-28, 07:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Gillar man ett spel ochanser att det kan ge dig ett nöje så är 80€ en ruskigt liten summa.
Går du ut på krogen 1 gång så bränner du utan bekymmer det dubbla på 3-5 timmar..

Medans spelet ger dig nöje bra mycket längre om än på ett annat sätt

Kör du Wiz?
Synd att wiz är så trist att spela bara. 3 skills om o om igen...
Citera
2014-03-28, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arga.Apan
Tjena, behöver lite hjälp. Skaffade expansionen men kan inte komma åt kapitel 5 med en av mina gubbar. Kommer åt dem med de andra men inte med barbaren som jag ville lira med. Någon som vet vad som är tokigt här? Kan ju tillägga att jag lirat igenom originalet på alla svårighetsgrader med gubben tidigare.

Edit: Blizzards kundservice är obefintlig.

Har du dödat diablo med han?
Citera
2014-03-28, 09:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Kör du Wiz?

Jag kör Demon Hunter. Spelade munk första 3 dagarna, kom upp till 805k dps, 6 miljoner thoughness. Levlade Demon Huntern och förde över gearet, bästa beslutet hittils.

Hur mycket har folk spenderat på gems och rerolls hittils? Själv har jag spenderat redan 50 miljoner. Rerollade 29 gånger på 2 olika vapen för att få sockets. Det är 29 souls och en hel del miljoner. Och nu har jag rollat 22 gånger på en amulet för att försöka få crit dmg, den kostar en imperal varje gång vilket bara det kostar 1.8 miljoner att göra, plus att rerollen är uppe på aa jag vill inte ens veta. Men även souls.
Senast redigerad av Prixm 2014-03-28 kl. 09:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in