2014-03-26, 19:10
Medlem
Wopzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Jag fick dem här guldvingarna idag, trots att jag inte förbeställde spelet. Jag köpte det idag. Har det här hänt någon annan? Klagar såklart inte, men förvånad blev jag

Hände mig med, konstigt nog.
Citera
2014-03-26, 19:18
Medlem
-Vasslepulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wopz
Hände mig med, konstigt nog.

Sålänge du köper spelet före 31 mars så får du vingarna
Citera
2014-03-26, 19:18
Medlem
perhammars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molehasmoles
Jag fick dem här guldvingarna idag, trots att jag inte förbokat spelet. Jag köpte det idag. Har det här hänt någon annan? Klagar såklart inte, men förvånad blev jag

Man får väl vingarna om man köper spelet innan 31 mars.
Citera
2014-03-26, 19:22
Medlem
Wopzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Vasslepulver
Sålänge du köper spelet före 31 mars så får du vingarna

Jaha okej. Det visste jag inte.
Citera
2014-03-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malakai
Inte för klanka ner på någon men hur dåligt gearade va folk i vanilla D3? Jag började och körde igenom RoS på T1, okej de tog sin tid men de va bara vissa elites som verkligen va jobbigt pga av för låg dps. Samt sista bossen som verkligen tog tid! Iofs spelar jag Wiz vilka är rätt OP men ändå? Det ska väl va lite utmaning iaf första gången man spelar igenom storyn? Känns som folk bara vill springa igenom utan behöva anstränga sig. Typ som WWbarbs innan, folk kunde sitta o se film, äta eller surfa och farma mp10.

En annan sak: Set bonusen på Tal Rashas är ju helt SJUK!!!
"Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause a Meteor of the same damage type to fall from the sky. There is an 8 second cooldown for each damage type."

En polare har den och det regnar Meteorer av alla olika slag från himmeln! Ihop med hans 1,3mil dps mosar han på rätt bra!

Jag har för tillfället 1,2mil dps, 5,6mil toughness (buffat) och lirar bara T2 typ.
Hur fan har han redan tal rasha?
Citera
2014-03-26, 19:31
Medlem
Tänkte köpa ROS Nu.Finns det nåt billigare sätt att köpa det än att betala 400 kr?
Citera
2014-03-26, 19:34
Medlem
Wopzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Tänkte köpa ROS Nu.Finns det nåt billigare sätt att köpa det än att betala 400 kr?

Köp det som en gåva genom US battlenet, skicka den gåvan till ditt egna battlenet konto och du kan spela på ditt EU konto eftersom spelet är globalt. Då betalar du endast US priset, alltså cirka 250kr. Så gjorde jag iallfal.
Citera
2014-03-26, 19:35
Medlem
Citat:
Köp det som en gåva genom US battlenet, skicka den gåvan till ditt egna battlenet konto och du kan spela på ditt EU konto eftersom spelet är globalt. Då betalar du endast US priset, alltså cirka 250kr. Så gjorde jag iallfal.
grymt, tack så mkt!
Citera
2014-03-26, 19:35
Medlem
Citat:

samma här.
Citera
2014-03-26, 19:40
Medlem
Äre värt att köpa ? Hur bra är expot ?
Citera
2014-03-26, 19:44
Medlem
Wopzs avatar
Tips till er som inte clearat akt 5 och inte nått level 70 än. Döda inte sista bossen Malthael innan ni når 70. Han är den enda som garanterar en legendary FÖRSTA gången man dödar han. Dödar ni han vid en tidigare level (som mig) får ni mest sannolikt en skräpig legendary som ersätts av en medelmåttig rare vid 70.
Citera
2014-03-26, 20:27
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Tips till er som inte clearat akt 5 och inte nått level 70 än. Döda inte sista bossen Malthael innan ni når 70. Han är den enda som garanterar en legendary FÖRSTA gången man dödar han. Dödar ni han vid en tidigare level (som mig) får ni mest sannolikt en skräpig legendary som ersätts av en medelmåttig rare vid 70.

Äre så??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in