2014-03-25, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaegernz
Nejdu, det där måttbandet har du nypt till under penisen, jag har 17.5 och är mycket grövre än vad du är. Nu pratar vi alltså mycket grövre, skulle gissa att det där är mellan 14-15 cm. Fan vad med lögnare det finns på FB.

Tror du har fel, jag har 15cm omkrets och jag vill nog påstå att den där är iallafall minst lika grov som min.
Men vad vet jag, bilder kan vara väldigt luriga då allt handlar om perspektiv osv och det är mycket möjligt att han har fuskat med tanke på hur långfingret är placerat.

Jag hade också kunnat posta en bild på min snopp där den föreställer 16.5 cm i omkrets utan att någon skulle ifrågasätta, men känner inte direkt att jag har något att vinna på att göra något sådant.

Den var dessutom inget vidare estetiskt, så jag kan bjuda honom på den där extra centimetern.
Senast redigerad av Troett 2014-03-25 kl. 12:52.
Citera
2014-03-25, 13:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troett
Varför sa hon så? Hade du själv uttryckt osäkerhet över din penis?
Ganska dumt agerat av dig isåfall, är det något brudar diggar så är det självförtroende.

Innan hade jag sagt att jag är ganska normal och det tog tid innan jag knullade henne, hon märkte väl av min tveksamhet. Därför sa hon så.
Annara har jag ajälvförtroende, det här med kukstorleken är bara cp på alla sätt. Storkukade blir dissade och småkukade blir det, relation och sex handlar om mycket annat.
Vissa i tråden är ju helt fanatiska med sina komplex, seriöst vem fan bryr sig.
Vissa storkukade får säkert inte ens till det och hur kul är det? För tjejer handlar det om helheten oavsett vad andra säger i tråden.

Träna, äta bra, ta hand om din kropp, testa jelqing om du inte gjort det och stressa inte.

Men även om du testar jekqing så kvittar det. Nöjda män och kvinnor skiner med sin utstrålning. Det är nöjd du ska vara i livet annars är det kört.

Jag är arvetslls men nöjd ändå, jag har kk och brudar som skickar meddelande över kik om att suga min kuk. Bort med komplexen för fan. En man har inga komplex, men en man är i ständig utveckling.
Citera
2014-03-25, 15:13
Medlem
Här har ni min FB-dase, 20cm lång och 17-18 cm i omkrets, 18 är precis vid skaftet så det har man ingen använding för ,utom att skryta!,
http://www.ladda-upp.se/bilder/nxerrsnxdntqhy/
Fatta att det krävs lite arbete för att fota detta utan att man slaknar för mycket!
Senast redigerad av lejfgeve 2014-03-25 kl. 15:18.
Citera
2014-03-25, 16:07
Medlem
Intotherainbows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Stämmer. men som jag sa tidigare kvittar ju hur man gör så blir man ifrågasatt.

massa dravel om måttbandet när jag fixa den mätningen.

Kan man verifiera sina mått med bankid?

Känner igen det själv, debatterar man mot avundsjuka människor kan man inte räkna med sansade toner.
Och just i denna tråd lever en extrem avundsjuka.
Citera
2014-03-25, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow
Känner igen det själv, debatterar man mot avundsjuka människor kan man inte räkna med sansade toner.

Så är det tyvärr de aldra flesta kukar håller sig inom "gränserna" och det mesta sitter i huvudet på de med kukarna. kan ju säga att min är stor slak men växer inte så överdrivet mycke vid erigerat tillstånd men skulle jag ha mätt vi roten så är den nog över 17 men som någon annan sa roten är sällan om än aldrig "inne"

Skit i vad ni själva tycker om kuken så länge eran partner inte klagar!

sen om en tjej säger "jag tycker om stora kukar" så betyder inte det att hon BARA tycker om stora (finns undantag så klart) jag kan äta stektfläsk fast jag gillar lövbiff......typ
Citera
2014-03-25, 18:13
Medlem
Fifflat med måttbandet var det ja.
Om jag också får lov o vara med i konspirerandet, kan det inte vara så att det egentligen är ett fejkmåttband från Buttericks?
Med totalt felaktiga mätpunkter.
Så den egentligen inte är mycket tjockare än ett lillfinger?
Handen kan sedan vara fotad så den ser ut att vara närmre än vad den egentligen är!
Jojomensan.

Nu var ju inte mitt inlägg tänkt som något mycket mer än man tager vad man haver.
Jag har aldrig sett mig själv som särskilt ovanlig och har aldrig märkt att tjejerna skulle reagerat nämnvärt på det hela heller.
Men okej, nu konstaterade vi väl att min egentligen var som ett lillfinger?!
Då är det å andra sidan glädjande för mina andra dvärgbröder.
Tjejerna tycker uppenbarligen att det är helt okej det med!
Citera
2014-03-25, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lejfgeve
Här har ni min FB-dase, 20cm lång och 17-18 cm i omkrets, 18 är precis vid skaftet så det har man ingen använding för ,utom att skryta!,
http://www.ladda-upp.se/bilder/nxerrsnxdntqhy/
Fatta att det krävs lite arbete för att fota detta utan att man slaknar för mycket!

Nå, nu ger ju en diameter på 5cm iofs bara 15.7cm, men det är härligt att du är nöjd!

Citat:
Ursprungligen postat av Intotherainbow

Finns det anledning att vara avundsjuk? Jag har förstått att det oftast bara innebär bekymmer med ett monster mellan benen.

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel-Malmo
Fifflat med måttbandet var det ja.
Om jag också får lov o vara med i konspirerandet, kan det inte vara så att det egentligen är ett fejkmåttband från Buttericks?
Med totalt felaktiga mätpunkter.
Så den egentligen inte är mycket tjockare än ett lillfinger?
Handen kan sedan vara fotad så den ser ut att vara närmre än vad den egentligen är!
Jojomensan.

Nu var ju inte mitt inlägg tänkt som något mycket mer än man tager vad man haver.
Jag har aldrig sett mig själv som särskilt ovanlig och har aldrig märkt att tjejerna skulle reagerat nämnvärt på det hela heller.
Men okej, nu konstaterade vi väl att min egentligen var som ett lillfinger?!
Då är det å andra sidan glädjande för mina andra dvärgbröder.
Tjejerna tycker uppenbarligen att det är helt okej det med!

Innan du går i defensemode så vill jag förtydliga att jag alltså inte anklagar dig för att ha fifflat.
Min poäng var bara att det är enkelt att göra det om man ville. Ta't lugnt.

Hur vanligt tror ni att det är med en omkrets på över 16cm? Du måste ju ändå vara medveten om att det inte hör till vanligheten. Det skulle förvåna mig om någon utav brudarna ni legat med har tagit något större, speciellt snubben med den amerikanska fotbollen.
Senast redigerad av Troett 2014-03-25 kl. 19:52.
Citera
2014-03-26, 01:10
Medlem
Borkaman87s avatar
Tycker man borde införa allmän vetenskapsplikt i samhället, så all möjlig forskning kan bedrivas i mycket större skala än nu. Kunde revolutionera all hälsovård och rent av fasa ut sjukvård en dag.
MEN för att hålla sig till tråden, så skulle även samtliga sexuella handikapp kunna förebyggas tiofaldigt tidigare med en sådan samhälls- / utbildningsplattform.

Swinging blir allt vanligare, medans internet gör det möjligt för samtliga kvinnor att hitta till männen med bäst kuk. Då uppskattningsvis 20% av oss män har maxat duglig kuk, så innebär det ca 5 kvinnor per man. Klart hållbart, om kvinnan nöjer sig med ett enda, men perfekt skjut i veckan/månaden. En passiv utrensning av små kukar kommer eskalera framöver, såvida penisöverdrag inte skräddaranpassas att sitta tight tight tight runt samtliga bihang, utan att nämnvärt förstöra bärarnas njutning. Kanske att dessa "Male Edge" produkter fungerar i viss "utsträckning" men jag är skeptisk.

Så äcklande att se hur många vill patronisera de med mindre, eller allmänt bara skryta om något de själva aldrig gjort sig förtjänta av ens. Gåvor ska man inte skryta med, gott folk.. Det är vad man kan uppnå i relation till vad man välsignats med som är värt att skryta om. Jag skulle kunna varit den bäste knullmaskinen någonsin om jag bara haft en 20x15 dase, inräknat alla bidragande egenskaper jag besitter/kan komma att besitta.

Då livet ännu är ändligt och man bara har några chanser att hitta en kärlek man kan åldras till, så är det traumatiserande att ha för liten kuk. Alla är utmärkt kapabla att föreställa sig hur en full kvinnoorgasm upplevs- och uppnås, men grymt få av oss är benägna att utöva denna insikt med våra original. Därtill finns många kvinnor som grundar en fascism på detta ännu oåterkalleliga handikapp. Då det finns dildos, penisöverdrag och massa känslor att såra/utvinna i sina partners, så borde de skämmas.

Så sjukt att folk ägnar sig åt skryt och annat fjortistrams på denna tråd. De som skryter om sin förmåga att ge samtliga kvinnor skälvande orgasmer, kan lika gärna gå fram till någon totalförlamad och loska hen rakt i ansiktet. Först slogs jag av hur trångsynta de flesta av er är här, men att så många även saknar moralisk ryggrad har slutligen gjort mig deprimerad.

Här är förresten något som kan lysa upp det för oss. Ännu ett exempel på hur små men välriktade volymer kan tillfredsställa rätt kvinna: http://www.xnxx.com/video681772/blonde_girl_squirts_on_the_ceiling
Senast redigerad av Borkaman87 2014-03-26 kl. 01:52.
Citera
2014-03-26, 11:35
Medlem
Tror ni att 18x14 är en storlek där om man träffar en tjej kommer hon tänka "Den är stor". Eller är den inte tillräckligt stor för att hon ska se den som nåt annat än medel?
Citera
2014-03-26, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p99
Tror ni att 18x14 är en storlek där om man träffar en tjej kommer hon tänka "Den är stor". Eller är den inte tillräckligt stor för att hon ska se den som nåt annat än medel?

Allt är relativt, i förhållande till hela befolkningen så är den är större än medel.
Men om hon bara har haft penisar av större modell så kommer hon ju givetvis inte ansé att din är stor.
Citera
2014-03-26, 15:21
Medlem
Okej, denna tråd är hysteriskt komisk, på ena sidan har vi ljugpellar och på andra sidan har vi osäkra män med penisnoja.

För det första så jobbar min mamma som urolog och hon kan vittna om att 80% av alla män ligger imellan spannet 12-17cm på längd och 11-13cm för omkrets. För det andra så är jag en erfaren tjej som har legat med ett antal killar, och jag kan av egen erfarenhet säga att dessa siffror stämmer. Det finns dessutom enligt min mamma åtskilliga studier som stödjer mitt påstående, så det finns ingen anledning att misstro dessa siffror.

Sedan ser jag att det finns gott om killar här i tråden som påstår att dom har det ena och det andra, så jag frågade min mamma hur vanligt det var med dessa mått och fick svaret: "Jaaadu, jag har nog aldrig varit med om någon som har den där storleken."
Varpå jag säger "Ja, men det är lätt att fuska med bilder.. Kan ju ha redigerat i photoshop."

Så jag bestämde mig för att gräva djupare och ta reda på vad studier och kondomtillverkare säger. Och där framgår det att i snitt 1 av 350 pers har en omkrets på över 16cm.. Någon i tråden påstod sig ha en som var närmare 18cm i omkrets vilket alltså ska vara ungefär 1 av 60000 i snitt. Vill dock förtydliga att det inte finns några exakta siffror utan detta är en uppskattning förutsatt att kurvan är någolunda jämt fördelad. Men denna siffran lär vara underskattad med tanke på hur få porrstjärnor det finns som har den storleken.

Sist men inte minst så hittade jag denna bilden efter lite googlande:
http://www.pegym.com/forums/members/thomasjohnthomas-albums-measure-compare-picture32208-lipbalm-cheat-still-think-pics-proof.jpg

Påminner inte denna bilden lite väl mycket om Purrsorfarns bild? hmmmm...
Tro inte på allt som sägs. Det är myckt möjligt att dessa herrar talar skit, och detta skulle även förklara deras behov av att försöka trycka ner andra.

tl;dr:
12-17(15)cm längd och 11-13(12)cm omkrets är medelstorleken. Allt som är större får betraktas som stort och allt som är mindre får betraktas som litet.
Folk ljuger på internet och gör uppenbarligen vad som helst för att få lite beundran.
Senast redigerad av Snuskalotta 2014-03-26 kl. 15:35.
Citera
2014-03-26, 16:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snuskalotta
Påminner inte denna bilden lite väl mycket om Purrsorfarns bild? hmmmm...
Tro inte på allt som sägs. Det är myckt möjligt att dessa herrar talar skit, och detta skulle även förklara deras behov av att försöka trycka ner andra.

Fast purrsorfarns bild är äkta. Bara löjligt att påpeka att den skulle vara fejk. Dessutom tror jag inte att det är särskilt ovanligt med 16 - 17 cm i omkrets. Det är ovabligt med inte såå ovabligt. Jag tror att ungefär 1 av 250 har omkrets över 16 cm.
1 av 100 över 22 cm i längd.

Vad din morsa jobbar med är ju skitsamma, urologen runkar väl inte upp kukarna för att mäta dem? Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in