2009-11-10, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
faktum är; att en karl som både vet vad han gör (dvs inte krockar med livmoder eller bara pumpar ut och in etc), och dessutom har stor kuk, är nog mer attraktiv än en som enbart har tekniken.

Ni är för söta, ni som är så stolta över era kukar. Ni bara inte kan acceptera att en tjej faktisk skulle kunna vara minst lika nöjd med en kille som har en kuk som är mindre än er egen!

Gulligt, men lite tjatigt i längden.
Citera
2009-11-10, 17:20
Medlem
Jag måste bara fråga. Varför denna kukhysteri? och ständiga debatt. Varför måste man skriva ut sina mått här på fb och sedan vänta på en utvärdering från någon annan (en annan man ofta)? Känns det bättre när man fått höra vad andra tycker?
Citera
2009-11-10, 20:37
Medlem
Servias avatar
wohooooooooo 18 typ o 14.5 cm omkrets
Citera
2009-11-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Servia
wohooooooooo 18 typ o 14.5 cm omkrets

fuski fuski
Citera
2009-11-10, 21:23
Medlem
jag kan inte hitta en enda undersökning som säger att man skall mäta sin snorre från blygdbenet,, dock har jag hittat en massa som påstår detta...

blir verkligen förvirrad, jag vill ha ett en korrekt mätt penis på samma sätt som de i undersökningarna har mätt.

är ni helt säkra på att det är från blygdbenet som gäller och att detta inte är ett så kallat "lyckomått"=/?

haha har fan blitt lite besatt av att hitta "the right path".
dock tycker jag själv att mäta från blygdbens muskulaturen borde vara det mest rättvisande... men man vill ju ha det exakta sättet så man har något att jämföra med

sen Jademyr tror jag de e lite som att mäta biceps, man vill ha större än de andra=).. har 42 cm runt mina btw... hahaha
Senast redigerad av yeti83 2009-11-10 kl. 21:31.
Citera
2009-11-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeti83
sen Jademyr tror jag de e lite som att mäta biceps, man vill ha större än de andra=).. har 42 cm runt mina btw... hahaha

Kan stämma, men då borde ju inte folk som är under ca 18cm inte posta då de blivit slagna för länge sedan, men det postas i alla fall så det måste vara någon annan anledning också.
Citera
2009-11-10, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jademyr
Kan stämma, men då borde ju inte folk som är under ca 18cm inte posta då de blivit slagna för länge sedan, men det postas i alla fall så det måste vara någon annan anledning också.

jo men som sagt man vet ju inte om det mätt rätt... detta måste ju framkomma först... om alla mätte tex nu i detta fallet sin penis från blygdbenet, vilka värden skulle man få.. men vet ju inte om en del ändå envisas med att mäta från rövhålet..

ett sätt att mäta= 1 mått som man kan jämföra med.
och som jag skrev innan så med mina 15 cm från blygd muskulaturen så är jag slagen flera gånger om men det berör mig inte,,, det som berör mig är att jag vill veta hur de andra mätt... en fix ide helt enkelt=)
Citera
2009-11-10, 22:08
Medlem
Citat:
ett sätt att mäta= 1 mått som man kan jämföra med.

Du har redan besvarat din fråga. Det finns bara ett sätt att mäta som man kan jämför a med andra så att det blir jämförbart och det är från blygdbenet.

Jag vet inte hur du har sökt på Internet, men varje gång en sexrådgivare osv svarar på frågan hur man mäter så får du det svaret.
Citera
2009-11-10, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Du har redan besvarat din fråga. Det finns bara ett sätt att mäta som man kan jämför a med andra så att det blir jämförbart och det är från blygdbenet.

Jag vet inte hur du har sökt på Internet, men varje gång en sexrådgivare osv svarar på frågan hur man mäter så får du det svaret.

jomen tex den där rfsu undersökningen som folk hänvisar till som säger att man ska mäta från benet,, finns ju inte publicerad nånstans! inte ens på rfsu finns den publicerad...
Citera
2009-11-10, 22:27
Medlem
Citat:
jomen tex den där rfsu undersökningen som folk hänvisar till som säger att man ska mäta från benet,, finns ju inte publicerad nånstans! inte ens på rfsu finns den publicerad...

Ja men, va fan! Blygdbenet!!!
Citera
2009-11-10, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Ja men, va fan! Blygdbenet!!!

HAHA!!! okej okejj,, dont hurt meee!!!
Citera
2009-11-10, 22:47
Medlem
Artygs avatar
Citat:
HAHA!!! okej okejj,, dont hurt meee!!!

Trodde du att man skulle mäte från benet (som man går med)?
Isåf hade FB-kuken legat runt 54 cm!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in